پارس ناز پورتال

مدل های مبل ال برای دکوراسیون خانه شما

مجموعه : دکوراسیون
مدل های مبل ال برای دکوراسیون خانه شما

مدل های مبل ال برای دکوراسیون خانه شما 

مدل هـای مبل ال از نوعی سبک در دکوراسیون که ال نام دارد می آیند و بـه خاطر زیبایی و کم جا بودن در تمام جهان معروف و پرطرفدار شده اند. وقتی مجبور بـه زندگی در فضاهای کوچک هستید باید ترفندهای دکوراسیونی زیادی را بـه کار ببرید تا بتوانید آن کارآیی لازم را بـه طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان ببخشید و البته باید برای انجام این کار از مبلمان ها و وسیله هـای زیادی کمک بگیرید،

 

یکی از این وسیله ها مبل هـای ال شکل هستند، شاید باورتان نشود که این نوع مبلمان ها تا چه اندازه می توانند بـه شـما در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان کمک کنند، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بـه شـما معجزه مبل هـای ال شکل در طراحی دکوراسیون داخلی خانه را نشان دهیم.

 

۱. تعریف فضایی با مبلمان هـای ال شکل
مدل های مبل ال برای دکوراسیون خانه شما

معمولاً در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هـای کوچک از دیوارهای کمی برای تفکیک فضاها استفاده میشود و شـما باید از مبلمان هـای مختلف و یا دیوارهای کاذبی مثل پارتیشن ها برای این کار استفاده کنید. یکی از مبلمان هایی که می تواند در تفکیک فضایی بـه شـما کمک کند، مبل هـای ال شکل هستند.

 

این مبل ها نه تنها فضای اضافی را اشغال نمیکنند که حتی نشیمن هـای بیشتری را نیز در اختیار شـما قرا می دهند.

 

۲. یکپارچگی در چیدمان مبلمان ها
مدل های مبل ال برای دکوراسیون خانه شما

وقتی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هـای تان از مبل هـای ال شکل استفاده می کنید دیگر دغدغه نحوه چیدمان مبل ها را نخواهید داشت، مطمئنا شـما هم وقتی می خواهید مبلمان هـای تان را در یک فضا بچینید مدام جای انها را تغییر میدهید، اما مبل هـای ال شکل خاصیتی دارند که بـه راحتی جایشان را در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پیدا می کنند.

 

۳. ترکیب مبل هـای ال شکل با دیگر مبلمان ها
مدل های مبل ال برای دکوراسیون خانه شما

وقتی از مبل هـای ال شکل استفاده می کنید، دیگر لزومی ندارد که نگران جا دادن دیگر مبلمان ها در کنار انها باشید. همانگونه که در عکس بالا می بییند مبل هـای ال شکل فضایی را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان بـه وجود می آورند که شـما میتوانید

 

خیلی راحت و بدون نگرانی یک مبلمان دیگر مانند میز غذاخوری را در کنار انها جا نمایی کنید. می بینید که مبل هـای ال شکل آن قدر قدرتمند هستند که می توانند حتی برای دیگر مبلمان هـای نیز جا باز کنند. عکس بالا یکی از مبلمان ها طراحی شده توسط گالری مبل پارسا است.

 

۴. مبل هـای ال شکل با قابلیت جدا شدن
مدل های مبل ال برای دکوراسیون خانه شما

عده ای از مبل هـای ال شکل هستند که قابلیت جدا شدن اجزا را دارند. این مبل ها بـه نسبت دیگر مبل هـای ال شکل که یک سره هستند منعطف تر هستند و اگر شـما خانه تان را عوض کنید میتوانند مطابق با نقشه آن خانه تغییر کنند و این ویژگی مهمی است؛ چرا که دست شـما را برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان باز میگذارد.

 

۵. مبل هـای ال شکل و فضایی دوستانه

مدل های مبل ال برای دکوراسیون خانه شما

 

بـه عقیده طراحان گالری مبل پارسا اگر دوست دارید فضایی دوستانه، گرم و صمیمی را تجربه کنید باید حتما از مبل هـای ال شکل در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هـای تان استفاده کنید. این مبل ها باعث می شوند تا افراد در فواصل نزدیک تری با هم بنشینند و بـه همین دلیل صمیمیت بیشتری در بین انها ایجاد می شود.

 

۶. استفاده حداکثری از فضا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه با مبل ال
مدل های مبل ال برای دکوراسیون خانه شما

وقتی از مبل ال در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای خانه استفاده میکنید، در واقع از حداکثر پتانسیل آن فضا استفاده میکنید چرا که مبل هـای ال شکل دیگر آن فاصله که بین مبل هـای تکی می افتد را شامل نمی‌شوند و بـه همین دلیل شـما میتوانید از حداکثر فضا استفاده کنید.

 

سایت چیدانه