پارس ناز پورتال

مدل شلوار مردانه برای تیپ پاییزی

مجموعه : مدل شلوار
مدل شلوار مردانه برای تیپ پاییزی

مدل شلوار مردانه برای تیپ پاییزی 

فصل پاییز مناسب برای انواع تیپ ها است و در این فصل حسابی دستمان باز است تا هر مدلی را انتخاب کنیم. برای آقایان هم که شلوار در اولویت قرار دارد. یک مرد خوشتیپ می تواند هر سایز و شکلی داشته باشد و همین کار را برای انتخاب بهترین شلوار آسان کرده. یک شلوار جدید می تواد کمد لباس یک مرد را متحول کند و فرصتی را فراهم کند تا برای فصل جدید ظاهرتان را تغییر دهید.

 

مهم نیست چه نوع شلواری را می پسندید در این مقاله قصد دارم شلوارهایی را به شما معرفی کنم که پاییز و زمستان امسال مد هستند و تنوعشان آنقدر زیاد است که امکان ندارد یکی را نپسندید. پس در معرفی مدهای پاییزی و زمستانی شلوار آقاین همراه شوید.

 

شلوار های جذب

مدت زمان زیادی بود که این شلوارها استفاده نمی شد اما شلوارها و جین های جذب بار دیگر مورد توجه قرار گرفته اند. پس اگر با پوشیدن شلوار های جذب مشکلی ندارید یکی از آنها می تواند تیپتان را حسابی تکان دهد.هنگام خرید شلوار های جذب سایز را حتما در نظر بگیرید هرگز سعی نکنید چیزی کوچکتر از سایز خودتان بخرید.

 

یکی از ویژگی های شلوارها و جین های جذب این است که تقریبا با بیشتر شلوارها می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید.

مدل شلوار مردانه برای تیپ پاییزی

شلوارهای راسته

دوست ندارید شلوار به پایتان بچسبد؟ شاید هم بچه دار شدید و دیگر می خواهید آقاتر جلوه کنید! دلیلتان هرچه باشد این پاییز و زمستان می توانید از شلوارهایی با پاچه های راسته استفاده کنید.شلوارهای راسته را می توانید با پیراهن، ژاکت، انواع کت و بافت استفاده کنید. اگر می خواهید در عین حال اسپرت بودن خود را حفظ کنید توصیه می شود از کت هایی استفاده کنید که جذب هستند.

 

برای اینکه کارتان راحت شود در ادامه نمونه هایی از لباس هایی که می توانید با شلوار راسته استفاده کنید را خواهید دید.

مدل شلوار مردانه برای تیپ پاییزی

شلوار پاچه گشاد

با اینکه شلوارهای پاچه گشاد در فصل های پیش بیشتر روی مد بودند و امسال بیشتر شلوارهای جذب مورد توجه هستند اما دلیل نمی شود دیگر شلوار پاچه گشاد را فراموش کنیم.مسلما کسانی که به دنبال تیپ های مردانه تری هستند به سمت این نوع شلوارها گرایش پیدا می کنند.

 

وقتی شلوار پاچه گشاد می پوشید باید اجازه دهید بیشتر بافت و کتی که بالاتنه را پوشش می دهد درباره ظاهرتان صحبت کند. از آنجا که نوع شلوار حالتی افتاده دارد می توانید به سادگی با استفاده از بالا پوش هایی غیر جذب استایل های خیابانی زیبایی برای خود بسازید.

 

با شلوار های پاچه گشاد بسته به آنچه برای بالا تنه انتخاب می کنید می توانید هم کفش های اسپرت بپوشید هم کفش های رسمی.

مدل شلوار مردانه برای تیپ پاییزی

شلوارهای مخروطی یا شلوارهای اسلش

امسال در مدل های شلوار چیزی فوق العاده رخ داد: شلوارهای راحتی که از مدل های ورزشی الهام گرفته شده اند و می توانید به سادگی حتی در محل کار هم استفاده شان کنید. به لطف انواع طراحی های جالبی که برای شلوارهای اسلش وجود دارد عجیب نیست که به یکی از محبوب ترین استایل های دو فصل اخیر تبدیل شده است.

 

اما با یک شلوار اسلش برای پاییز چه چیزهایی می توانیم بپوشیم؟ کارتان زیاد سخت نیست با شلوار اسلش می توانید انواع بافت ها کت ها و ژاکت ها را به تن کنید. در مورد کفش هم می توانید هم از انواع اسنیکرها استفاده کنید هم از کفش های بوت. تنها موردی که باید در نظر داشته باشید استایل خیابانی این نوع شلوارها است. شاید اگر زیاد به استایل های خیابانی و راحت علاقه نداشته باشید از شلوار های اسلش اصلا خوشتان نیاید.

مدل شلوار مردانه برای تیپ پاییزی

 

سایت بدونیم