پارس ناز پورتال

مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن ها

مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن ها

مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن ها

سلبریتی ها همگی از معروف ترین برندهای ساعت استفاده می کنند و ما هم قصد داریم تا شخصیت شناسی را از روی این ساعت ها انجام دهیم. ساعت یکی از اکسسوری هایی است که ستاره ها توجه زیادی به آن می کنند. اما آیا می دانید که از روی ساعت مچی هم می توان تا حدودی به شخصیت افراد پی برد؟

 

ستاره های هالیوود چه مدل ساعتی را می پسندند؟ کدام برند را ترجیح می دهند؟ اگر شما هم دوست دارید پاسخ تمام این سوال ها را بدانید، با ما همراه شوید.

 

کیت میدلتون

Cartier Ballon Blue

قیمت: 4600 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هااین ساعت هدیه همسر کیت میدلتون، شاهزاده ویلیام، به اوست. این ساعت اکثر مواقع در دست های او می درخشد. سبک کلاسیک آن نشان می دهد که کیت میدلتون نه تنها به کیفیت بلکه به زیبایی ظاهری نیز اهمیت بسیاری می دهد.

 

کایلی جنر

Audemars Piguet Royal Oak Quartz

قیمت: 35500 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هاانتخاب این ساعت توسط کایلی جنر که با 650 الماس ساخته شده است، نشان دهنده جسارت و شجاعت اوست. این طور به نظر می رسد که کایلی جنر از هیچ طوفانی نمی هراسد.

 

کیم کارداشیان

Jacob & Co Brilliant collections
قیمت: 36000 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هااین مدل ساعت که با الماس، طرح یک نقشه جغرافیایی روی صفحه آن حک شده است، هیچ گاه از مد نمی افتد. حتما این ساعت را بارها در سلفی های کیم کارداشیان دیده اید. این ساعتی است که خانم های اهل کار و تجارت بیشتر آن را می پسندند.

 

ریحانا
Rolex Datejust
قیمت: 22050 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هابه نظر شما یک خوانندهR&B چه مدل ساعتی را می پسندد؟ اگر به عکس های ریحانا نگاهی بیاندازید، در اکثر آنها ساعت رولکس را می بینید. این ساعت با هر مدل جواهرات و اکسسوری به راحتی ست می شود. تلفیق دو رنگ نقره و طلایی آن نشان دهنده این است که در پشت ظاهر پر شر و شور دارنده این ساعت، فردی بسیار احساساتی و رمانتیک پنهان شده است.

 

مایلی سایرس
Rolex Daytona
قیمت: 37450 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هااین مدل ساعت برای رانندگان ماشین های مسابقه ای طراحی شده است که طرفداران زیادی، از جمله مایلی سایرس را به خود جذب کرده است. او با انتخاب این ساعت مردانه ثابت کرد که عاشق سرعت و رقابت می باشد.

 

هایدی کلوم
Panerai Padiomir
قیمت: 18000 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هاهایدی کلوم نیز ساعتی مردانه را انتخاب کرده است. انتخاب این ساعت نشان دهنده آن است که او فردی اجتماعی، رک، راحت، عاشق گشت و گذار و بسیار مورد توجه دیگران است.

 

الیویا پالمرو

Audemars Piguet Royal Oak
قیمت: 28700 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هاالیویا پالمرو، با انتخاب این ساعت نشان داد که به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهد. اگر این ساعت را دست فردی دیدید، بدانید که او به شدت در کار و تجارت جدی است.

 

سلنا گومز

Rolex Day-Date
قیمت: 37550 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هااین ساعت بزرگ، در دست های این خواننده جوان، به شدت می درخشد. او قصد دارد به طرفدارانش نشان دهد که دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته و در حال پشت سر گذاشتن دوران بزرگسالی خود است. او از کمال و پیشرفت استعداد و مهارت های خود لذت می برد.

 

کری واشنتگتن
Movado Bold
قیمت: 1095 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هااین ساعت ظریف و مدرن، ظرافت و خصوصیات زنانه کری واشنگتن را به خوبی منعکس می کند. سبک میلیمانیست آن نیز نشاندهنده آرامش درونی اوست.

 

میشل اوباما
Cartier Tank Francaise
قیمت: 5350 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هامیشل اوباما از زمانی که ساکن کاخ سفید شد، این ساعت را مکررا به دست می کند. این مدل ساعت نشان دهنده دانش، عزت نفس و قابلیت فوق العاده او در قضاوت و داوری است.

 

کارا دلوین
TAG Heuer Carrera
قیمت: 4550 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هاکارا دلوین همیشه خاص ترین مدل ها را انتخاب می کند. ساعت تمام مشکی او، نشان از شخصیت منحصر بفردش دارد.

 

پرنسس دایانا
Cartier Tank Francaise
قیمت: 23500 دلار
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هااین مدل ساعت کارتیه نیز از آن مدل هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد. این ساعت نشانگر کمال، وفاداری و صداقت صاحب آن، پرنسس دیانا، است.

 

مدونا
Jacob & Co Angel
قیمت: 29200
مدل ساعت مچی سلبریتی ها و شخصیت آن هامهارت فوق العاده مدونا در دنبال کردن مد و به روز بودن، همیشه زبانزد خاص و عام است. این ساعت تزیین شده با الماس نیز این خصوصیت او را ثابت می کند.