پارس ناز پورتال

مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودی

مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودی

مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودی

در دنیای هالیوود نامزدی های بسیاری صورت می گیرد که در آن ها حلقه های نامزدی بسیار گران قیمتی رد و بدل می شود. شاید نامزدی و زندگی مشترک ستاره ها دوام زیادی نداشته باشد، ولی قطعاً الماس ها تا ابد باقی می مانند. بعضی از انگشترهای نامزدی چهره های مشهور هالیوودی و غیرهالیوودی نیز هرگز فراموش نمی شوند.

 

برای مثال رابطه لیدی گاگا و تیلور کینی به پایان رسید، ولی انگشتری که تیلور برای گاگا خرید به این زودی ها فراموش نمی شود. نگاهی به معروف ترین الماس هایی که زینت‌بخش دست ستاره ها شده اند می اندازیم:

 

جسا داگر

ستاره برنامه «19 بچه و …» در ماه سپتامبر 2014 از بن سیوالد انگشتری با الماس 75 قیراطی دریافت کرد و این دو کمتر از سه ماه بعد با هم ازدواج کردند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیمیشل اوباما
رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، باراک اوباما، برای بانوی اول این کشور، انگشتری با الماس گرد زیبایی به وزن یک قیراط خریده و از او تقاضای ازدواج کرده بود و این زوج 20 سال است که با هم زندگی می کنند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیایمی آدامز

دارن لوگالو در سال 2008 با انگشتر برلیان 1 قیراطی از ایمی آدامز خواستگاری کرد که این انگشتر را ژان دوسه طراحی کرده بود. پس از دوران نامزدی طولانی به مدت هفت سال، این زوج بالاخره در مه 2015 با هم ازدواج کردند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیکیرا نایتلی

در بهار 2012، جیمز رایتون، خواننده سبک راک، انگشتر برلیان 2 قیراطی با برچسب قیمت 40 هزار دلاری، به نایتلی داده و از او خواستگاری کرد. در ماه مه سال بعد این دو در مراسمی خصوصی در فرانسه ازدواج کردند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیمیراندا کر
سوپرمدل 33 ساله ویکتوریاز سیکرت، در روز 20 جولای 2016، با تصویری که از انگشتر برلیان 2.5 قیراطی اش در اینستاگرامش گذاشت، اعلام کرد که با ایوان اشپیگل، یکی از مؤسسین اسنپ‌چت و مدیرعامل آن، نامزد کرده است.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیلورن کنراد

کنراد که طراح مد و ستاره سابق ام تی وی است، در سال 2013 از نامزدش ویلیام تل، انگشتر تک نگین 3 قیراطی دریافت کرد و این دو در پائیز گذشته در مراسمی خصوصی در کالیفرنیا عهد و پیمان ازدواج بستند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودینیکول “اسنوکی” پولیزی
ستاره برنامه «جرسی شور» در اوایل سال 2012 با دریافت انگشتر الماس پرنسسی 3.02 قیراطی از جیونی لاوال، نامزد کرد. این انگشتر که ظاهراً 55 هزار دلار می ارزد، نواری از الماس های 2 قیراطی به دورش دارد. این زوج بعدها در مراسمی با تم گتسبی بزرگ در نیوجرسی ازدواج کردند که به عنوان اپیزود نهایی برنامه اسنوکی پخش شد.

مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیپیپا میدلتون

خواهر کوچکتر دوشس کمبریج نامزدی اش با جیمز متیوز را از طریق نماینده رسمی کاخ کنسینگتون تأیید نمود. متیوز که مدیریت صندوق سرمایه گذاری «مدیریت سرمایه ایدن راک» را بر عهده دارد، در ماه جولای گذشته در انگلستان، از پیپا خواستگاری کرد.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیبریتنی اسپیرز
جیسون تراویک، مدیر استعدادیابی سابق، در اواخر سال 2011 بود که با انگشتر الماس 3.5 قیراطی از این خواننده خواستگاری کرد. پس از جدایی این زوج در سال 2013 بریتنی ظاهراً این انگشتر 90 هزار دلاری را به تراویک بازگردانده است.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیمایلی سایرس

در سال 2012 بود که لیام همسورث از همبازی فیلم «آخرین آهنگ» خود یعنی مایلی سایرس درخواست ازدواج کرد و انگشتر الماس 3.5 قیراطی به او تقدیم نمود که نیل لین آن را طراحی کرده بود. بعدها این دو از هم جدا شدند و گفته می شود که مایلی این انگشتر 100 هزار دلاری را گم کرده بود. شایعات اخیر مبنی بر آن است که مایلی و لیام دوباره با هم دوست شده اند و این رابطه ظاهراً جدی شده است.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیدرو بریمور 
ویل کوپلمن که یک مشاور هنری است در سال 2011 با انگشتر الماس رادیانت 4 قیراطی از بریمور تقاضای ازدواج کرد. چند ماه بعد این دو در ملک مونته‌سیتوی بریمور در کالیفرنیا ازدواج کردند. هرچند که به تازگی از هم جدا شده اند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیریس ویثراسپون

این برنده جایزه اسکار در سال 2010 بود که از جیم تاث، مدیر برنامه هالیوودی، انگشتر الماس آشوکای 4 قیراطی دریافت کرد. این زوج به تازگی پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته اند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیجنیفر گارنر

گارنر در سال 2005 با بن افلک ازدواج کرد. افلک با انگشتر الماس 4.5 قیراطی از او خواستگاری کرده بود. این زوج که درست یک روز پس از دهمین سالگرد ازدواجشان از هم جدا شدند، سه فرزند به نام های وایولت، سرافینا و ساموئل دارند.

مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیکایلی مینوگ

خواننده زیبای استرالیایی در ماه فوریه 2016 در مراسم NME با انگشتر نامزدی الماس بسیار زیبایی دیده شد که با نامزدی با جاشوا ساس، بازیگر بریتانیایی، دریافت کرده بود.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیکریستینا اگیلرا

جوردن برتمن در سال 2005 با انگشتر الماس 5 قیراطی از این خواننده مشهور درخواست ازدواج کرد. این زوج 5 سال بعد از هم جدا شدند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیکیتی هولمز

در سال 2005 بود که تام کروز با تقدیم انگشتر الماس بیضی شکل 5 قیراطی در بالای برج ایفل، از او خواستگاری نمود و ظاهراً این انگشتر حدوداً 275 هزار دلار ارزش داشته است. کروز و هولمز در سال 2012 از هم جدا شدند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیمیلا کونیس

پس از حدود دو سال آشنایی، اشتون کوچر با انگشتر الماسی به سبک مینیمال، به کونیس پیشنهاد ازدواج داد. البته به ظاهر مینیمال این انگشتر نگاه نکنید، الماس آن 5 قیراطی است و ظاهراً بیش از 260 هزار دلار ارزش دارد! این دو در مراسمی خصوصی در جولای 2015 ازدواج کردند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیکریستین کاوالاری
جی کاتلر، کوارتربک فوتبال آمریکایی، در اواخر سال 2011 پس از یک بار بهم زدن نامزدی، دوباره با تقدیم انگشتر الماس 5.2 قیراطی به قیمت 125 هزار دلار، از ستاره سابق «ساحل لاگونا» تقاضای ازدواج کرد. این زوج سه سال است که با هم زندگی مشترک دارند و منتظر به دنیا آمدن فرزند سومشان هستند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیاولیویا وایلد

جیسون سودیکیس در ماه ژانویه 2013 با انگشتر الماس 6 قیراطی منحصر بفردی با یک ردیف سنگ های زمرد از این هنرپیشه زیبا تقاضای ازدواج کرد. این دو حالا منتظر به دنیا آمدن فرزند دومشان هستند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیلیدی گاگا

در فوریه 2015 بود که تیلور کینی، ستاره سریال «شیکاگو فایر» با انگشتر الماس قلبی شکل بزرگی با طراحی لورن شوارتز به این ستاره پاپ پیشنهاد ازدواج داد. لیدی گاگا فوراً پس از دریافت این انگشتر 6 قیراطی عکسی از آن در اینستاگرامش گذاشت و در توضیح آن نوشت: «در روز ولنتاین قلبش رو بهم داد و من گفتم بله!»
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیجسیکا بیل

جاستین تیمبرلیک در طول تعطیلات با جسیکا بیل در سال 2011 با انگشتری 6 قیراطی به سبک قدیمی و با سنگ ماه تولد جسیکا یعنی سنگ آکوامارین، از او خواستگاری کرد. کمتر از یک سال بعد آنها در مراسمی رمانتیک در ایتالیا با هم ازدواج کردند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیبلیک لایولی

رایان رینولدز با انگشتر الماس بیضی شکل صورتی رنگ 7 قیراطی از این بازیگر زیبا تقاضای ازدواج کرد. وقتی رایان و بلیک در پائیز 2012 عهد و پیمان ازدواج بستند، این خانم یک حلقه 2 میلیون دلاری مشابه نیز از همسرش دریافت کرد.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیبلک چاینا

این مدل 28 ساله وقتی در آوریل 2016 با راب کارداشیان نامزد کرد، انگشتر الماس 7 قیراطی از او گرفت.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیایوا لونگوریا

بازیگر و مدل 41 ساله آمریکایی در ماه دسامبر 2015 با تاجر مکزیکی، خوزه آنتونیو باستون، در دبی نامزد کرد و این انگشتر را دریافت کرد.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیجنیفر آنیستون

جاستین ثیرو در ماه اوت 2012 با انگشتر رادیانت 8 قیراطی از خانم آنیستون تقاضای ازدواج کرد و این دو بازیگر در ماه اوت 2015 رسماً با هم ازدواج کردند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیجنیفر لوپز
مارک آنتونی با انگشتر الماس آبی 8.5 قیراطی که گویا 4 میلیون دلار ارزش داشته با این ستاره پاپ نامزد کرده و بعدها ازدواج کرد که از انگشتر الماس صورتی 6.1 قیراطی هری وینستون که در سال 2002 بن افلک به او داد بزرگتر بود. این دو خواننده در سال 2011 جدا شدند و سه سال بعد رسماً طلاق گرفتند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیهایدی کلوم

سیل با انگشتر الماس زرد قناری 10 قیراطی از این سوپرمدل سابق ویکتوریاز سیکرت در ایگلویی در کوه های راکی خواستگاری کرد که لورن شوارتز آن را طراحی کرده بود. زندگی مشترک هفت ساله کلوم با این خواننده در سال 2012 با طلاق پایان یافت.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیجنی مک‌کارثی
دانی والبرگ در ماه آوریل 2014 با انگشتر یاقوت زرد 10 قیراطی بزرگی که با الماس های سفید کوچک احاطه شده بود از مک‌کارثی خواستگاری نمود. این دو در اوت 2014 رسماً ازدواج کردند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیایگی آزالیا

نیک یانگ در ژوئن 2015 با انگشتری 10.43 قیراطی به ارزش 500 هزار دلار به این رپر استرالیایی پیشنهاد ازدواج داد که این انگشتر شامل الماس مربع شکل 8.15 قیراطی و الماس های سفید 2.28 قیراطی می شد.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیهیلاری داف

مایکل کامری، بازیکن هاکی، با انگشتر رادیانت 14 قیراطی بسیار پر زرق و برقی به ارزش 1 میلیون دلار از داف تقاضای ازدواج کرد. این زوج در اوت 2010 عهد و پیمان بستند و در ماس 2012 صاحب پسری به نام لوکا شدند، ولی در سال 2014 از هم جدا شده و طلاق آنها در فوریه 2015 نهایی شد.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیآوریل لاوین

در ماه اوت 2012 چد کروگر با انگشتر الماس اشکی شکل 14 قیراطی بزرگی از آوریل خواستگاری نمود. این دو یک سال بعد در جنوب فرانسه رسماً پیمان زناشویی بستند. برای اولین سالگرد ازدواجشان چد انگشتر زمرد دیگری برای آوریل خرید. این دو در ماه سپتامبر 2015 جدایی شان را اعلام کردند!
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیکیم کارداشیان

کانیه وست از این ستاره برنامه «همراه با کارداشیان ها» با انگشتر الماس 15 قیراطی در استادیومی با حضور اعضای خانواده و دوستان خواستگاری کرد. گفته می شود که این انگشتر بسیار گرانتر از انگشتری است که کریس هامفریز در سال 2011 به کیم تقدیم کرده بود. کیمیه مدتی بعد در فلورانس ایتالیا با هم ازدواج کردند و حالا دو فرزند دارند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیآنجلینا جولی

پس از هفت سال دوستی، برد پیت بالاخره با انگشتر 16 قیراطی منحصر بفردی که تقریباً 500 هزار دلار ارزش دارد از جولی خواستگاری کرد. این دو در شاتو میراوال فرانسه رسماً پیمان زناشویی بستند.

مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیسیه‌را

پس از پذیرفتن انگشتر نامزدی از راسل ویلسون در مارس 2016، این خانم خواننده 30 ساله همین چند وقت پیش با نامزدش که کوارتربک فوتبال آمریکایی است ازدواج کرد. سیه‌را انگشتر 16 قیراطی پر زرق و برقش را در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد در ماه مه 2016 به نمایش گذاشت.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیویکتوریا بکهام
وقتی اولین بار دیوید بکهام در سال 1998 به این خواننده سابق گروه «اسپایس گرلز» پیشنهاد ازدواج داد، انگشتری الماس مارکیز 3 قیراطی به او تقدیم کرده بود. ویکتوریا انگشتر نامزدی اش را با کلکسیونی شامل 13 انگشتر از جمله انگشتری با الماس اشکی شکل که 15 تا 17 قیراط تخمین زده می شود، جایگزین کرد.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیمارایا کری

خواننده آهنگ «بینهایت» در سال 2008 از نیک کانن انگشتر نامزدی 2.5 میلیون دلاری جیکوب اند کو دریافت کرد و این دو چند هفته بعد از نامزدی ازدواج کردند. این انگشتر که 58 الماس صورتی کوچک و یک الماس صورتی 17 قیراطی با برش امرالد دارد، دو سنگ هلالی هم در دو طرف دارد. این زوج شش سال بعد جدا شدند و روند طلاق را می گذرانند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیبیانسه

جی زی غول دنیای موسیقی با انگشتر 5 میلیون دلاری 18 قیراطی با طراحی لورن شوارتز از این خواننده مشهور آمریکایی تقاضای ازدواج کرد. این زوج پرنفوذ و قدرت در آوریل 2008 طی مراسمی خصوصی در نیویورک سیتی پیمان زناشویی بستند و حالا دختری به نام بلو آیوی دارند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیکیت میدلتون

انگشتر نامزدی کیت میدلتون که در اصل در سال 1981 برای پرنسس دایانا خریده شده بود، حالا 500 هزار دلار می ارزد و سنگ یاقوت کبود 12 قیراطی با 14 الماس سفید در دورش دارد که واقعاً هم برازنده یک پرنسس است! کیت و ویلیام که حالا دو فرزند به نام های پرنس جورج و پرنسس شارلوت دارند، چند ماه پیش پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیپاریس هیلتون

در سال 2005 بود که پاریس هیلتون انگشتر الماس 24 قیراطی بسیار بزرگی از پاریس لاتسیس، نوه خاندان یونانی ثروتمند لاتسیس، دریافت کرد. سنگ این انگشتر 4.7 میلیون دلار قیمت داشت، ولی همانطور که می دانید پول خوشبختی و عشق نمی آورد و این دو چهار ماه بعد نامزدش شان را بهم زدند.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودیمارایا کری

جیمز پکر، میلیاردر استرالیایی، در ماه ژانویه 2016 باعث شد برای بار دوم نام کری در این لیست قرار بگیرد. وی با تقدیم انگشتر الماس 35 قیراطی با طراحی ویلفردو روزاریو به این خانم خواننده، از او تقاضای ازدواج کرد.
مدل حلقه های نامزدی به سبک بازیگران هالیوودی