پارس ناز پورتال

مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازل

مجموعه : دکوراسیون
مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازل

مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازل 

اخیرا در منازل آینه کاری های زیبایی به چشم می خورد که گویا در همه دکوراسیون های جدید مد شده است و به کار می رود. استفاده از آینه در دکوراسیون منزل همیشه هویت و شخصیتی متفاوت به خانه می دهد و در هر فضایی که به کار برده شود، به عنوان عنصر شاخص توجه را به خود جلب می کند.

 

استفاده از شیوه های جدیدی از آینه کاری در فضای داخلی می تواند به گونه ای باشد که با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ بوده و به ویژگی های برجسته و خاص آنها نیز بیافزاید.

 

آینه کاری و ویژگی ها
مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازلآینه کاری از ویژگی های منحصر به فردی است که از زمان گذشته در معماری ایرانی و خانه های قدیمی استفاده دیده می شود. با چسباندن قطعات کوچک آینه در اشکال هندسی متفاوت کنار هم شاهکار آینه کاری پدید می آید. هنرمندان آینه کار با برش شیشه به شکل های متنوع، درخشش و تلالو آینه و بازتاب آن را به فضای داخلی وارد کرده و در عین حال باعث جذابیت بیشتر فضا می شوند.

 

می توان گفت مهمترین خصوصیت آینه در فضای داخلی بزرگ و روشن کردن فضا است. درخشش نور و بازتابی که از آینه به فضا دارد، باعث می شود روشنایی خانه بیشتر شود و در عین حال به دلیل انعکاسی که از محیط اطراف خواهد داشت، باعث می شود فضای منزل شما بزرگتر به نظر آید.
مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازلاضافه کردن آینه به شکل آینه کاری های زیبا به طراحی داخلی باید با دقت زیادی انجام شده و بهترین قسمت را برای این منظور انتخاب کنید تا بتواند جلوه بیشتری داشته و ویژگی های خود را بروز دهد.

 

خانه ای لوکس و سلطنتی با آینه کاری
مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازلنمی توان منکر این شد که آینه کاری به لوکس بودن فضا می افزاید. خانه های سلطنتی قدیمی را به خاطر بیاورید که چگونه با آینه کاری های فاخر خود نمایی می کردند. در آینه کاری برای فضای داخلی آنچه می تواند تاثیر متفاوتی بگذارد تعداد قطعات کار شده است.

 

به این معنا که هر چه تعداد قطعات و اشکال برش خورده آینه ریزتر و ظریفتر باشند، شکوه آینه کاری نیز بیشتر است و تلالو نور در فضا، جلوه خانه لوکس را بیشتر می کند.

 

دکوراسیون نشیمن
مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازلدکوراسیون نشیمن را نیز می توانید با کاربرد آینه کاری به فضایی متفاوت تبدیل کرده و از شفافیت ایجاد شده در اثر انعکاس و بازتاب در آینه در جهت بهبود طراحی داخلی خانه خود استفاده کنید. آینه کاری با قطعه آینه بزرگتر و اشکالی با خطوط ساده تر با دکوراسیون به سبک مدرن تناسب بیشتری دارند.

 

آینه کاری در دکوراسیون پذیرایی
مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازلبه گفته گروه شیشه و آینه گلستان فضای پذیرایی به علت حس و حال متفاوتی که دارد نیازمند استفاده از دکوراتیوهایی است که زیبایی بیشتری به آن ببخشد. آینه کاری در دکوراسیون پذیرایی انتخابی درست است که روشنایی و درخشش را به فضای داخلی آورده و دکوراسیون منزل شما را با موارد دیگر متمایز می کند.

 

طراحی راه پله داخلی خانه با آینه کاری
مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازلدیوار کنار راه پله درون فضای داخلی پتانسیل خوبی برای استفاده از آینه کاری دارد. با این کار علاوه بر اینکه راه پله را عریضتر و بزرگتر جلوه می دهید، نمایی کلی از فضاهای اطراف را نیز می توانید درون آینه مشاهده کنید. استفاده از آینه در راهرو و راه پله های باریک و تاریک راهکاری بسیار مناسب است.

 

آینه کاری در ورودی خانه
مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازلبا ورود به خانه می توان برداشت کلی از دکوراسیون، طراحی و حتی شخصیت و ذهنیت صاحب خانه داشت. استفاده از آینه کاری در ورودی خانه نشان دهنده این است که طراح قصد داشته تا فردی که به خانه وارد می شود متوجه تفاوت و شخصیت ویژه خانه شده باشد. استفاده از آینه کاری خصوصا در دیوار ورودی حس خوبی به فضای ورودی می دهد.

 

شومینه در دکوراسیون داخلی
مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازلشومینه جزو آن دسته از اجزای داخلی است که نمی توان لزوما آن را در همه خانه ها دید. ولی وجود شومینه در فضای داخلی خانه یک امتیاز مثبت برای شما محسوب می شود و آن هم استفاده از شومینه به عنوان عنصری برجسته در خانه و تبدیل آن به دیوار و سطحی دکوراتیو است

 

که نشان دهنده دکوراسیون داخلی منزل شما نیز هست. آینه کاری در دیوار بالای شومینه پیشنهاد گروه شیشه و آینه گلستان است که با استفاده از آن علاوه بر اینکه زیبایی را به فضای خانه خود می آورید، انعکاس نور نیز به بهترین شکل وارد فضا می شود.

 

آینه کاری سنتی

مدل جدید آینه کاری های زیبا در منازل

در سنت ایرانی و معماری ایرانی آینه کاری و گچبری ها جایگاه ویژه ای داشته اند. اگر شما نیز از طرفداران معماری ایرانی هستید می توانید با وارد کردن آینه کاری به سبک سنتی، نشانی از علاقه خود را همیشه جلوی چشم داشته باشید. آینه کاری با شیشه های رنگی و اشکال هندسی یادآوری از گذشته است و مناسب سبک کلاسیک و سبک سنتی در دکوراسیون خانه است.