پارس ناز پورتال

مخوف ترین نوع مسمومیت در جهان

مخوف ترین نوع مسمومیت در جهان

مخوف ترین نوع مسمومیت در جهان 

قرص برنج بدترین نوع مسمویت را ایجاد می کند که حتما برابر با مرگ است و درمانی هم برای آن وجود ندارد. کسی که این قرص را مصرف کند قطعا خواهد مرد. شاید برای شما جالب باشد بدترین و وحشتناک ترین نوع مسمومیت ها کدام یک است،قرص برنج، فسفید آمونیوم یا فسفید کلسیم به وزن 3 گرم است.

مخوف ترین نوع مسمومیت در جهان

این قرص، بوی سیر یا ماهی گندیده می ‌دهد و ترکیبی خطرناک از فسفیدها است که به عنوان یک حشره ‌کش برای جلوگیری از آلودگی و آفت‌زدگی برنج انبار شده، غلات و خوراک دام استفاده می‌شود.این ماده سمی به راحتی جذب دستگاه‌های گوارش شده و بعد از حل شدن در مایعات بدن و رطوبت معده باعث تولید گاز خطرناک فسفین می‌شود.

 

سپس فسفین با بلوک کردن سیتوکروم اکسیداز و مهار فسفوریسیون اکسیداتیو باعث افزایش رادیکال‌های آزاد و سپس مرگ سلولی می‌شود.

 

تاثیر سم قرص برنج بر سلول های بدن
سم قرص برنج بر روی سلول‌های بدن تاثیر بدی دارد و تنفس سلولی را از بین می‌برد و باعث آسیب جدی به اعضا و ارگان‌های حساس بدن مانند کلیه‌ها و قلب می‌شود.مرگ بر اثر مصرف قرص برنج مرگی دردناک است و فرد عطش زیادی دارد و در این مرگ فرد تا زنده است، هوشیار و بیدار بوده و سوزش شدیدی در بدن خود احساس می‌کند.

 

از علامت‌های بالینی فردی که قرص برنج مصرف کرده است می توان به خستگی و کبودی بدن اشاره کرد.
این روند روندی غیرقابل برگشت بوده و مسمومیت با قرص برنج برابر با مرگ است.پس از مصرف قرص برنج، معمولا افراد زیر 24 ساعت فوت می‌کنند که این زمان به ایرانی یا خارجی بودن قرص، تاریخ تولید، مقاومت بدن فرد به این مانده و مقدار مصرف بستگی دارد