پارس ناز پورتال

محافظ شخصی آنجلینا جولی و برد پیت و زندگی آنها

مجموعه : اخبار سینما
محافظ شخصی آنجلینا جولی و برد پیت و زندگی آنها

محافظ شخصی آنجلینا جولی و برد پیت و زندگی آنها

زندگی آنجلینا جولی و برد پیت به نقطه آخر رسید و جولی خانه را با فرزندان خود ترک کرد. محافظان شخصی که همیشه همراه خانواده آن ها بودند شاید حرف های جالبی داشته باشند. مارک بیلینگهام محافظ سابق زوج مشهور هالیوودی در گفت وگو با مجله سان جزییات زندگی بردپیت و آنجلینا جولی را بیان کرد.

 

مارک بیلینگهام افسر سابق ارتش انگلیس ۱۸ ماه به عنوان محافظ شخصی با این خانواده زندگی کرده است در گفت وگو با مجله سان گفت : « بزرگترین ترس بردپیت و آنجلینا جولی ترس از دزدیده شدن بچه هایشان بود و به شدت از بچه ها محافظت می کردند .»
محافظ شخصی آنجلینا جولی و برد پیت و زندگی آنهاوی در ادامه گفت و گو با اشاره به اینکه بردپیت ۵۲ ساله و آنجلینا جولی ۴۱ ساله به او اعتماد کامل داشتند گفت: « من به تنهایی بچه هایشان را همه جا می بردم. همیشه بعد از بازگشت از من می پرسیدند که اتفاقی برای بچه ها افتاد یانه ؟ به دیگر محافظ ها اجازه نزدیک شدن

 

به بچه هایشان را نمی دادند و فقط از دور از آنها محافظت می کردند. من زمان زیادی کنار بچه ها بودم و حس پدری نسبت به آنها داشتم. »
محافظ شخصی آنجلینا جولی و برد پیت و زندگی آنهامارک بیلینگهام محافظ آنجلینا جولی و برد پیت

 

 به گزارش پارس ناز بیلینگهام که پیش از این محافظ شخصی افراد مشهوری چون راسل کرو، شان پن بوده با اشاره به این که آنجلینا جولی در میان مردم محبوب تر است گفت:«مردم آنجلینا جولی را دوست دارند ولی از برد پیت متنفرند. بیشتر مجبور بودم از برد پیت محافظت کنم . »
محافظ شخصی آنجلینا جولی و برد پیت و زندگی آنهابیلینگهام که خود نیز صاحب ۶ فرزند است دلیل جدایی اش از این زوج را رسیدگی به زندگی شخصی اش عنوان کرد و گفت تا زمانی که من برای آنها کار می کردم با هم اختلافی نداشتند.