پارس ناز پورتال

مجری مراسم گلدن گلوب 2017 را بشناسید

مجموعه : اخبار سینما
مجری مراسم گلدن گلوب 2017 را بشناسید

مجری مراسم گلدن گلوب 2017 را بشناسید 

گلدن گلوب یکی از برترین مراسم های سالانه در جهان است که عده بسیاری را دور هم جمع می کند و همچنین مردم زیادی این مراسم را دنبال می کنند و جوایز ان نیز معتبر است. جیمی فالون کمدین شبکه ان‌بی سی در برنامه «تونایت شو» مجری مراسم سالانه انجمن مطبوعات خارجی هالیوود شد که ۸ ژانویه ۲۰۱۷ برگزار می‌شود.

 

رابرت گرینبلت رییس ان‌بی‌سی دیشب با اعلام این خبر در انجمن منتقدان تلویزیونی از فالون به عنوان فردی شوخ و یک کمدین درخشان یاد کرد و افزود او کمدی را از سطح حس شوخی فراتر برده و همین است که گلدن گلوب را به عنوان یکی از پیشتازترین رویدادهای رسانه‌ای سال بدل کرده است.
مجری مراسم گلدن گلوب 2017 را بشناسیدفالون نیز در توییتی نوشت: واقعا در جستجوی فرصتی بودم که با مطبوعات خارجی هالیوود سرکنم؛ پیش از آن که دونالد ترامپ همه را تبعید کند…

 

گلدن گلوب اسامی نامزدهای خود را ۱۲ دسامبر اعلام می‌کند. هر سال گلدن گلوب آغازگر روندی است که به دنبال آن رقابت‌های سینمایی کلید می‌خورد و برترین‌های سال در برنامه‌های سینمایی مختلف انتخاب می‌شوند. ‌
جیمی فالون ۴۲ ساله مجری تلویزیون، کمدین، بازیگر، آهنگساز و تهیه‌کننده آمریکایی است.

 

در حال حاضر وی مجری برنامه «امشب با اجرای جیمی فالون» است. وی پیش‌تر «آخر شب با جیمی فالون» را از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ اجرا کرده است.