پارس ناز پورتال

مجری مراسم اسکار 2017 انتخاب شد

مجموعه : اخبار سینما
مجری مراسم اسکار 2017 انتخاب شد

مجری مراسم اسکار 2017 انتخاب شد 

مجری مراسم اسکار سال 2017 به آقای جیمی کیمل مجری مشهور رسیده است که به نظر می آید به راحتی از پس این کار بر بیاید. هشتاد و نهمین دوره جوایز سالانه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی جیمی کیمل کمدین و مجری شوی شبانه تلویزیونی را به عنوان میزبان امسال انتخاب کرد.

مجری مراسم اسکار 2017 انتخاب شد

 هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار که ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ در دالبی تیه‌تر لس آنجلس برگزار می‌شود توسط جیمی کیمل اجرا خواهد شد.این نخستین باری است که کیمل به عنوان میزبان اسکار انتخاب شده است. با این حال مجری شوی شبانه «لیت نایت ویت جیمی کیمل» پیش از این میزبان مراسم دیگری چون جوایز امی ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ شده بود. کیمل ۴۹ ساله پنج بار هم مجری جوایز موسیقی آمریکا بوده است.

 

کریس راک سال پیش میزبان مراسم جوایز اسکار بود و پیشتر از او نیل پاتریک هریس این برنامه را اجرا کرد.برنامه اسکار به صورت زنده از شبکه ABC پخش می‌شود و این شبکه در ماه آگوست قراردادی با اسکار منعقد کرد که به برمبنای آن تا سال ۲۰۲۸ مسئول نمایش این برنامه در این شبکه باشد.

 

امسال نیز این برنامه ۲۶ فوریه (صبح دوشنبه ۹ اسفند) در همین شبکه روی آنتن می‌رود. مایکل دی لوکا و جنیفر تاد تهیه کنندگان امسال هستند.