پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

تنبیه عجیب دختر به خاطر زیاد صحبت کردن + عکس تنبیه عجیب دختر به خاطر زیاد صحبت کردن + عکس مرد درختی اندونزی در حسرت داشتن همسر فوت کرد+عکس مرد درختی اندونزی در حسرت داشتن همسر فوت کرد+عکس عروس و داماد یادشان رفت به مراسم عروسی بروند عروس و داماد یادشان رفت به مراسم عروسی بروند ابتکار احمقانه در دنیای مد در غرب (عکس) ابتکار احمقانه در دنیای مد در غرب (عکس) شغل تعجب آور و دیدنی این زن مانکن بیمار شغل تعجب آور و دیدنی این زن مانکن بیمار ظاهر زنانه و مردانه برنده مسابقه موسیقی یورو ویژن +عکس ظاهر زنانه و مردانه برنده مسابقه موسیقی یورو ویژن +عکس نوشیدن ادرار گاو برای درمان بیماری ها در هند! +عکس نوشیدن ادرار گاو برای درمان بیماری ها در هند! +عکس این دختر با چهره عجیب و غریب (عکس) این دختر با چهره عجیب و غریب (عکس) کار جالب این سه دختر ایرانی در راهپیمایی اربعین + عکس کار جالب این سه دختر ایرانی در راهپیمایی اربعین + عکس اقدام عجیب ، دعا و نیایش برای الهه دریا + عکس اقدام عجیب ، دعا و نیایش برای الهه دریا + عکس این مرد با عروس مردگان ازدواج کرد این مرد با عروس مردگان ازدواج کرد عجیب ترین پروژه های پنتاگون (عکس) عجیب ترین پروژه های پنتاگون (عکس) ترفندهایی مناسب برای فروش و خدمات پس از آن ترفندهایی مناسب برای فروش و خدمات پس از آن اجاره  عجیب و ساعتی انسان ژاپنی (عکس) اجاره عجیب و ساعتی انسان ژاپنی (عکس) چندش آورترین و عجیب ترین ناخن هایی که دیده اید + عکس چندش آورترین و عجیب ترین ناخن هایی که دیده اید + عکس ابتکار و خلاقیت شگفت انگیز یک زن ژاپنی + عکس ابتکار و خلاقیت شگفت انگیز یک زن ژاپنی + عکس وحشتناک ترین سگ دنیا را ببینید + عکس وحشتناک ترین سگ دنیا را ببینید + عکس کار غیر معمول نوازندگی با کفش و لوله در خیابان + عکس کار غیر معمول نوازندگی با کفش و لوله در خیابان + عکس آب و هوا به این عجیب و غریبی دیده بودید + عکس آب و هوا به این عجیب و غریبی دیده بودید + عکس بزرگترین گوجه فرنگی دنیا گینس را شکست داد + عکس بزرگترین گوجه فرنگی دنیا گینس را شکست داد + عکس

چگونه ماهیچه ها را بازسازی کنیم؟

چگونه ماهیچه ها را بازسازی کنیم؟

چگونه ماهیچه ها را بازسازی کنیم؟ 

بازسازی ماهیچه های از دست رفته مخصوصا در ورزش بدن سازی که با ماهیچه ها سر و کار دارد یکی از اقدامات ورزشکاران است.ما به شما روش هایی را پیشنهاد میکنیم. مهم نیست هدف شما از ورزش سوزاندن چربی است و یا عضله سازی. فعالیت هایی که شما تحت عنوان تمرینات ورزشی ، رژیم غذایی و فاصله ی بین این دو انجام می دهید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

” نباید ها ” در بهبود ماهیچه ها
بهتر است اول از نباید ها شروع کنیم . نکته اول در مبحث ریکاوری ماهیچه ها ، پرهیز ازتمرینات ورزشی زیاد و بیش از حد است . بدن شما برای رشد ، نیاز به استراحت دارد و ماهیچه ها در طول تمرینات ورزشی رشد نخواهند کرد.

 

رشد ماهیچه ها در واقع زمانی که خواب هستید و یا استراحت می کنید اتفاق می افتد. بنابراین ورزش زیاد از حد را کنار بگذارید. باید حداقل یکروز در هفته را به استراحت خود اختصاص دهید . البته زمان استراحت مناسب برای اکثر مردم دو روز در هفته است. در زمان استراحت ، از ماهیچه های خود کار نکشید.

 

نکته ی دیگر در زمینه ی ” نباید ها ” این است : نباید زیاد شکر و فست فود بخورید . اگر به مصرف شکر اعتیاد داشته و مصرف آن بخش جدایی ناپذیری از زندگیتان شده است ، بهتر است بدانید قند ، موجب بروز التهابات می گردد و در نتیجه از بهبود و بازسازی ماهیچه ها جلوگیری می کند.

 

همین موضوع درباره فست فود و روغن های هیدروژنه هم صدق می کند . هر دوی این موارد موجب بروز بیماری های ناشی از التهاب می گردند. از خوردن این مواد غذایی ، که از بازسازی ماهیچه ها جلوگیری می کنند ، اجتناب نمایید.

 

و لیست “نباید ها” با این نکته به پایان می رسد. از انجام تمرینات مجزا بپرهیزید . اگر قصد عضله سازی دارید ، باید بیشتر به دنبال تمرینات ترکیبی باشید.

 

” باید ها” در بهبود ماهیچه ها
نکته اول در لیست باید ها این است که مواد غذایی ضد التهاب مصرف کنید. مصرف اسید چرب امگا ۳ که در مواد غذایی مانند سالمون یافت می شوند را افزایش دهید. استفاده از مکمل های روغن ماهی نیز مفید خواهد بود . علاوه بر اینها بذر کتان ، گردو و گوشت گاو اورگانیک از منابع امگا ۳ به شمار می روند.

 

و اما مورد دوم ؛ مصرف پروتئین و آمینو اسید را افزایش دهید. امروزه بسیاری از مردم قادر به مصرف مقدار مناسبی از پروتئین در روز نیستند.

 

اگر وزن خود را در واحد پوند اندازه گیری می کنید ، برای مردان که قصد عضله سازی دارند ، مصرف همان میزان در واحد گرم و حداقل نصف آن مقدار پروتئین به صورت روزانه ضروری است .
بلافاصله بعد از ورزش ، بدن شما به مصرف آمینو اسید کلاژن با کیفیت خوب و پروتئین ، برای سلامتی و قدرت ، نیاز دارد.

 

در آخر ، میوه و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود بگنجانید. همه فکر می کنند هنگام ورزش فقط به پروتئین نیاز دارند. اما مصرف ویتامین و مواد معدنی موجود در میوه و سبزیجات نیز به همان اندازه ضروری است.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ