پارس ناز پورتال

ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازی

ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازی

ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازی 

روند پیشرفت و تولید خودروهای الکتریکی بسیار خوب و قابل قبول است و تمام دنیا نیز درپی جایگزین این مدل ها به جای مدل های با سوخت بنزین هستند. امروزه اگر قصد خرید یک وسیله نقلیه کاملاً الکتریکی برای مسافرت را داشته باشید انتخاب های محدودی خواهید داشت.

 

در واقع، در حال حاضر وسایل نقلیه شرکت Motors Tesla تنها اتومبیل های الکتریکی باتری داری هستند که شما می توانید با آنها در هر شارژ بیش از 200 مایل مسافت طی کنید.اما این وضعیت به سرعت در حال تغییر است.اکثر خودروسازان بزرگ، مانند GM و Volkswagen، اعلام کرده اند که تا سال 2020 بیش از یک خودروی تمام الکتریکی عرضه خواهند کرد.

 

در ادامه نگاهی می اندازیم به برخی از این خودروها که در چند سال آینده به بازار خواهند آمد.تسلا از خودروی Model 3 خود رونمایی کرد و قصد دارد تا تولید آن را تا پایان سال 2017 آغاز کند.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیشرکت تسلا از اولین خودروی تولید انبوه و مسافت طولانی خود در 31 مارس رونمایی کرد، اما این خودرو تا اواخر سال 2017 به تولید نخواهد رسید و شاید هم به سال 2018 کشیده شود.دامنه مسافتی که این خودرو طی می کند از بیش از 200 مایل در هر شارژ شروع می شود و صفر تا 60 مایل را می تواند فقط در 6 ثانیه طی کند.

 

قیمت این خودرو بدون اعمال مبالغ پرداختی جانبی، 35 هزار دلار خواهد بود و فضای آن حدود 20 درصد از Model S شرکت کوچک تر خواهد بود. اما با این وجود هنوز می تواند 5 نفر را به راحتی در خود جای دهد. تسلا قبلاً اعلام کرده که نسل جدیدی از خودروهای Roadster را در سال 2019 معرفی خواهد کرد.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیدر ماه جولای سال گذشته الون ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا اظهار داشت که این شرکت یک Roadster جدید را در سال 2019 رونمایی خواهد کرد.تقریباً هیچ جزئیاتی درباره این خودروی جدید منتشر نشده است، به جز این حقیقت که این خودور برای سرعت ساخته خواهد شد.

 

ماسک اعلام کرده که این اتومبیل جدید قادر خواهد بود تا صفر تا صد مایل را در کمتر از 2.8 ثانیه طی کند که سریع تر از خودروهای این شرکت در حالت ” Ludicrous Mode ” است. خودروی Chevy Bolt EV امسال به تولید خواهد رسید.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیشرکت جنرال موتورز از اولین مدل تولیدی خودروی مسافت طولانی قیمت مناسب خود با نام Chevrolet Bolt EV رونمایی کرد. این خودرو در حال حاضر در حال تولید است و دامنه مسافت آن 238 مایل در هر شارژ خواهد بود و قیمت آن بعد از اعمال یک مالیات فدرال 7500 دلاری، 30 هزار دلار خواهد بود.

 

Audi اولین SUV (شاسی بلند) الکتریکی خود بر پایه خودروی مفهومی e-tron quattro را تا سال 2018 عرضه خواهد کرد.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیشرکت Audi در ماه ژانویه تایید کرد که برنامه دارد در سال 2018 تولید اولین خودروی SUV تمام الکتریک خود را در کارخانه بروکسل آغاز کند.این وسیله نقلیه جدید به شدت از خودروی مفهومی e-tron quattro الهام خواهد گرفت. از این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه International Motor Show فرانکفورت در ماه سپتامبر رونمایی شد.

 

Audi همچنین در ماه ژانویه تایید کرد که این SUV جدید از سه موتور، یک دامنه مسافت 310 مایلی در هر شارژ و قابلیت های شارژ سریع بهره مند خواهد بود.نام این خودروی جدید به طور رسمی اعلام نشده است، اما طبق گزارش سایت Autocar احتمالاً نام آن e-tron خواهد بود. Audi همچنین در حال تولید یک سدان الکتریکی برای رقابت با Model S تسلا است.

ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازی

طبق گزارش سایت Autocar در ماه آگوست، مدیر اجرایی شرکت خودروساز Audi نظر مثبت خود را نسبت به تولید یک خودروی سدان لوکس و تمام الکتریک برای رقابت با خودروی Model S شرکت تسلا اعلام کرده است.طبق این گزارش، این خودرو، که احتمالاً A9 e-tron نامیده خواهد شد، دارای سه موتور الکتریکی و دامنه مسافت بیش از 300 مایل در هر شارژ و همچنین دارای سطح چهار رانندگی خودکار خواهد بود.

 

روپرت استادلر، مدیر اجرایی Audi، به سایت Autocar اعلام کرده است که این شرکت تا سال 2020 سه خودروی EV (خودروی الکتریکی) در خط تولید خواهد داشت و تا سال 2025 برنامه دارد تا 25 درصد از اتومبیل های فروشی این شرکت الکتریکی باشند. شرکت Porsche برنامه دارد تولید خودروی Mission E Concept خود را تا سال 2020 آغاز کند.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیپورشه همچنین ماه سپتامبر گذشته از یک اتومبیل الکتریکی مفهومی شگفت انگیز رونمایی کرد و در ماه دسامبر گذشته نیز این شرکت تایید کرد که حدود 1.09 میلیارد دلار در تجهیزات جدید سرمایه گذاری خواهد کرد تا تولید اولین خودروی تمام الکتریک خود را آغاز کند.

 

این خودروی مفهومی با نام Mission E، دارای دامنه مسافت حدود 310 مایل در هر شارژ است و قادر است تا تنها در 15 دقیقه حدود 80 درصد شارژ شود.با این وجود، موضوع قابل توجه این است که این دامنه احتمالا بر اساس تست های اروپایی است و بر اساس استانداردهای EPA نیست، بنابراین دامنه آن احتمالاً می تواند در گستره 240 مایل باشد.

 

علاوه بر دامنه طولانی و شارژ سریع، این خودرو همچنین قادر خواهد بود تا صفر تا 60 مایل را تنها در 3.5 ثانیه طی کند. شرکت Aston Martin برنامه هایی دارد تا خودروی RapidE concept خود را تا سال 2018 توسعه دهد.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیاین شرکت بریتانیایی سازنده خودروهای لوکس در ماه فوریه اعلام کرد که در حال همکاری با شرکت فناوری چینی LeEco (LeTV سابق) برای توسعه یک مدل تولیدی از خودروی RapidE concept خود تا سال 2018 است.RapidE concept، که بر اساس خودروی سدان Rapide S این شرکت است، انتظار می رود تا دارای دامنه مسافت 200 مایل در هر شارژ بوده و قیمت آن بین 200 هزار دلار تا 250 هزار دلار باشد.

 

این شرکت همچنین در زمینه ” یک سری از وسایل نقلیه الکتریکی نسل جدید ” با شرکت خودروهای الکتریکیFaraday Future همکاری خواهد کرد که این شرکت نیز با شرکت LeEco شراکت دارد. شرکت Faraday Future اعلام کرده که در چهار سال آینده یک خودرو را به جاده ها خواهد فرستاد.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیشرکت خودروساز اسرار آمیز Faraday Future قول داده است که در طی چند سال آینده یک خودرو تولید خواهد کرد.این شرکت در ماه ژانویه از اولین خودروی مفهومی خود یعنی FFZero1 در نمایشگاه CES رونمایی کرد، اما آن یک خودروی واقعاً مفهومی بود که احتمال تولید آن وجود ندارد.

 

با این وجود، Faraday در نمایشگاه CES در گفتگو با سایت Business Insider اشاره کرد که در تلاش برای تولید اولین خودروی تولیدی خود در چند سال آینده است. ریچارد کیم، طراح ارشد این شرکت نیز گفته است که اولین خودروی این شرکت گران قیمت خواهد بود، بدین معنی که احتمالاً قیمت آن در محدوده قیمت یک خودروی Tesla خواهد بود.

 

در اواخر اکتبر این شرکت اعلام کرد که اولین وسیله نقلیه تولیدی خود را در ژانویه 2017 در نمایشگاه CES به نمایش خواهد گذاشت. این شرکت همچنین اخیراً ویدئویی درباره تست این خودرو منتشر کرده که ظاهراً یک crossover SUV است.

 

شرکت Volkswagen Group درصدد است تا پایان دهه اخیر چندین خودروی الکتریکی را عرضه کند، یکی از آنها مدل تولیدی خودروی مفهومی Volkswagen I.D این شرکت خواهد بود.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیماتیاس مولر، مدیر عامل فولکس واگن در ماه جون اعلام کرد که این شرکت خودروساز تا سال 2025 بیش از 30 مدل الکتریکی قابل شارژ را عرضه خواهد کرد. قبلاً این شرکت اعلام کرده بود که 20 وسیله نقلیه را تا سال 2020 عرضه خواهد کرد.این شرکت همچنین قصد دارد تا اولین وسیله نقلیه کاملا خودکار خود را تا پایان دهه اخیر عرضه کند.

 

Volkswagen شرکت مادر شرکت های Audi و Porsche است، بنابراین ما قبلاً از عرضه خودروهای Mission E و etron quattro اطلاع داریم. اما این شرکت در نمایشگاه Paris Motor Show در ماه اکتبر خودروی مفهومی Volkswagen I.D را به نمایش گذاشت، که یک SUV الکتریکی دارای دامنه مسافت بیش از 240 مایل است.

 

این شرکت اظهار کرده که منتظر مدل تولیدی این وسیله نقلیه تا سال 2020 است. انتظار می رود خودروی Ioniq EV شرکت Hyundai امسال در برخی از بازار ها در دسترس قرار بگیرد.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیشرکت Hyundai در نمایشگاه Geneva Motor Show در ماه مارس چند وسیله نقلیه الکتریکی شده Ioniq خود را به نمایش گذاشت. در آن زمان این شرکت یک مدل هیبرید، یک مدل هیبرید plug-in و یک مدل تمام الکتریک را معرفی کرد. 

 

مدل Ioniq EV تمام الکتریک دارای دامنه مسافت 110 مایل در هر شارژ خواهد بود و در زمستان امسال در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. قیمت آن هنوز مشخص نشده است. شرکت Mercedes-Benz قصد دارد تا سال 2019 یک SUV الکتریکی عرضه کند.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیشرکت Daimler، که شرکت مادر Mercedes-Benz است، قبلاً دو خودروی تمام الکتریک را عرضه کرده است. یکی از آنها B250E است، که دارای دامنه مسافت 87 مایل در هر شارژ است. و دیگری خودروی الکتریکی Smart Fortwo است که دارای دامنه مسافت شهری 76 مایل در هر شارژ است.اما این شرکت برنامه دارد تا یک خودروی تمام الکتریکی را در سال 2019 عرضه کند.

 

Mercedes در نمایشگاه Paris Motor Show در ماه اکتبر، خودروی مفهومی Generation EQ را به نمایش گذاشت، که یک SUV الکتریکی با دامنه بیش از 300 مایل در هر شارژ است. این خودرو قرار است در سال 2019 تولید شود و این شرکت اعلام کرده که آن یک ” وسیله نقلیه مفهومی در شرف تولید ” است.

 

شرکت Ford قصد دارد حداقل یک اتومبیل تمام الکتریک مسافت طولانی را رونمایی کند – اما هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نکرده است.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیشرکت Ford در ماه دسامبر 2015 اعلام کرد که طرح های بزرگی برای تولید 13 اتومبیل کاملاً الکتریکی، هیبریدی و هیبرید plug-in تا سال 2020 در برنامه خود دارد.

 

مارک فیلدز، مدیر عامل این شرکت گفته است که می خواهد 40 درصد از مدل های فورد تا سال 2020 دارای یک مدل الکتریکی شده باشند. بنابراین احتمال دارد که حداقل یکی از محبوب ترین اتومبیل های این شرکت را به صورت یک خودروی تمام الکتریکی شده مسافت طولانی ببینیم.

 

اخیراً، فورد فقط یک اتومبیل تمام الکتریک Focus Electric را عرضه کرده است. خودوریFord Focus Electric 2017 ، که قرار است قبل از پایان امسال در دسترس قرار گیرد، انتظار می رود تا دارای دامنه مسافت 110 مایل در هر شارژ باشد. شرکت Volvo اولین خودروی تمام الکتریک خود را تا سال 2019 تولید خواهد کرد.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیهاکان ساموئلسون، مدیرعامل شرکت Volvo در ماه آوریل اعلام کرد که تا سال 2025 خودروهای الکتریکی شده حدود یک میلیون از فروش جهانی این شرکت را تشکیل خواهند داد.این در حالی است که این شرکت اعلام کرده تا سال 2019 از اولین خودروی تمام الکتریک خود رونمایی خواهد کرد.

 

Volvo هیچ جزئیاتی درباره این خودرو منتشر نکرده است. با این وجود، احتمالاً در مقایسه با رقبای خود دارای دامنه مسافت 200 مایل در هر شارژ یا بیشتر خواهد بود.اگرچه اولین خودروی الکتریکی این شرکت احتمالاً یک کوپه فول سایز یا SUV خواهد بود،

 

اما این شرکت قصد دارد تا از خودروهای الکتریکی کوچک تر نیز در آینده رونمایی کند. این شرکت در ماه آوریل چند طرح مفهومی از این وسایل نقلیه را به نمایش گذاشت.شرکت Volvo با عرضه مدل هیبرید plug-in خودروی XC90 SUV ، طرح الکتریکی سازی خود را آغاز کرد. این وسیله نقلیه دارای دامنه مسافت مطلق 26 مایل است.

 

انتظار می رود که شرکت Nissan نیز از خودروی Leaf خود با دامنه مسافت 200 مایل در هر شارژ رونمایی کند.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیخودرویNissan Leaf 2016 دارای دامنه مسافت 107 مایل در هر شارژ است. اما گمانه زنی می شود که این خودروساز از Leaf با دامنه 200 مایل خود زودتر از انتظار رونمایی کند.و با در نظر گرفتن این که Nissan مدتی در فضای خودروهای الکتریکی بوده است، تعجب آور نخواهد بود اگر این شرکت کاملاً ما را شگفت زده کرده و تا اواخر امسال یا سال بعد یک EV جدید عرضه کند.

 

کارلوس گون، مدیر عامل Nissan سال گذشته اشاره کرده بود که این شرکت چند طرح در دست اجرا دارد.سایت InsideEVs اظهار نظر آقای گون درباره فناوری باتری در کنگره Mobile World Congress در ماه مارس 2015 را این گونه نوشته است: ” … همانند هر فناوری جدید، قیمت ها در حال کاهش است،

 

زیرا بهره وری بسیار بیشتری وجود دارد و پایه عرضه بسیار بیشتری در حال ورود است. بنابراین من بسیار خوشبین هستم که ما با چیزی بسیار رقابتی تر در سال آینده مواجه خواهیم شد.”یکی دیگر از مدیران اجرایی نیسان در ماه جون 2016 به سایت AutoGreen گفته بود که یک خودروی Leaf دارای یک باتری 60 کیلو وات ساعت عرضه خواهد شد، اما به زمان آن اشاره ای نکرده بود.

 

طبق گزارش ها، شرکت Jaguar اجازه عرضه یک SUV الکتریکی را تا سال 2018 دریافت کرده است.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیبه گزارش سایت AutoCar، انتظار می رود که شرکت Jaguar تا اواخر امسال خودروی مفهومی تمام الکتریکی خود را به نمایش بگذارد و برنامه ریزی کرده است تا این وسیله نقلیه را تا سال 2018 عرضه کند. 
هنوز هیچ نام رسمی برای آن تعیین نشده است، اما این سایت اشاره می کند که این شرکت نام E-Pace را ثبت تجاری کرده است.

 

در سال گذشته شرکت Jaguar Land Rover از یک پلتفرم EV به نام پروژه Evoque E پرده برداری کرد. طبق این گزارش، Jaguar در حال حاضر این پروژه را به پیش می برد و انتظار می رود که این SUV الکتریکی کمی کوچک تر از F-Pace باشد.شرکت Subaru برنامه دارد تا در چند سال آینده یک خودروی تمام الکتریکی عرضه کند.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازی به گزارش پارس ناز اولین خودروی تمام الکتریک سوبارو ممکن است کمی دیرتر از زمان بندی 2020 عرضه شود، اما باز هم شایستگی قرار گرفتن در این فهرست را دارد.سایت خبری ژاپنی Nikkan Kogyo Shimbun، به نقل از منابع نزدیک گزارش داده، سوبارو که مالک آنFuji Heavy Industries است، برنامه ریزی کرده تا این وسیله نقلیه را در ظرف پنج سال آینده عرضه کند

 

و آن را بر پایه اتومبیل Forester و یا مدل بعدی Outback قرار داده است.طبق این گزارش این خودرو بر روی پلتفرم Subaru’s Global Platform که این شرکت در ماه مارس معرفی کرد، ساخته خواهد شد. این پلتفرم شرکت را قادر می سازد تا به راحتی تنوع گسترده ای از وسایل نقلیه شامل وسایل نقلیه الکتریکی و هیبریدهای plug-in را تولید کند.

 

یکی از سخنگویان شرکت سوبارو در گفتگو با سایت Automotive News در ماه آگوست اعلام کرد که اگر این شرکت بخواهد یک خودروی الکتریکی بسازد به احتمال زیاد آن را بر روی پلتفرم Global Platform تولید خواهد کرد. هنریک فیسکر، که طراح خودرو است، ادعا می کند که یک خودروی الکتریکی با دامنه مسافت 400 مایل در هر شارژ را عرضه خواهد کرد.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیهنریک فیسکر، طراح افسانه ای خودرو در ماه اکتبر اعلام کرد که در سال 2017 یک اتومبیل تمام الکتریک با دامنه مسافت 400 مایل را عرضه خواهد کرد.این خودرو که Fisker E-Motion نامیده می شود، دارای حداکثر سرعت 161 مایل در ساعت خواهد بود و توسط شرکت خودروسازی احیا شده Fisker Inc تولید خواهد شد.

 

فیسکر هنوز به قیمت رسمی آن اشاره نکرده است، اما او به سایت Business Insider گفته است که این اتومبیل به طور مستقیم با وسایل نقلیه Tesla رقابت خواهد کرد. BMW در تلاش برای ارائه یک خودروی الکتریکی مسافت طولانی تا سال 2021 است و آن احتمالاً یک SUV خواهد بود.
ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیشرکت BMW قبلاً خودروی الکتریکی i3 خود را ارائه کرده است، که دارای دامنه مسافت 113 مایل در یک شارژ کامل است.هِرالد کروگر، رئیس هیئت مدیره BMW در جلسه سالیانه سهام داران در ماه مِی گفته است که این شرکت برنامه ریزی کرده تا اولین اتومبیل تمام الکتریکی مسافت طولانی خود را تا سال 2021 عرضه کند.

 

گزارش جدید سایت Autocar به نقل از منابع نزدیک حاکی از این است که این خودروی الکتریکی احتمالاً یک SUV خواهد بود و ممکن است i5 نامیده شود. همچنین انتظار می رود که این وسیله نقلیه کاملاً خودکار باشد. خودروی آپدیت شده Renault Zoe اکنون دارای دامنه مسافت تقریباً 200 مایل در یک شارژ است و فقط در بریتانیا در دسترس است.ماشین های الکتریکی پادشاه آینده خودروسازیدر نمایشگاه Paris Motor Show در ماه اکتبر، شرکت Renault از یک خودروی Zoe آپدیت شده پرده برداری کرد، که یک اتومبیل تمام الکتریک و دارای یک دامنه مسافت بهبود یافته است و فقط در اروپا موجود است.

 

طبق گزارش موسسه New European Driving Cycle، این اتومبیل جدید دارای دامنه مسافت 250 مایل در هر شارژ است، اما شرکت Renault می گوید که دامنه آن نزدیک به 186 مایل در فصل تابستان و 124 مایل در فصل زمستان است. مدل قبلی Zoe دارای دامنه واقعی حدود 90 مایل بود.

 

Zoe 2017 با باتری جدید از اوایل این هفته در بریتانیا آماده سفارش است و قیمت آن قبل از اعمال مالیات از حدود 24،500 دلار شروع می شود.