پارس ناز پورتال

ماجرای پیشنهاد ترامپ به سلما هایک

ماجرای پیشنهاد ترامپ به سلما هایک

ماجرای پیشنهاد ترامپ به سلما هایک

سلما هایک بازیگر و مدل مشهور هالیوودی است که اخیرا رسوایی را درباره ترامپ به زبان آورده و آن را رسانه ای کرده است. به گزارش وبسایت کوآرتز، “سلما هایک،” بازیگر، تهیه کننده و مدل مکزیکی-آمریکایی 21 اکتبر (30 مهر) در گفتگو با یک شبکه رادیویی اعلام کرد: “دونالد ترامپ،” نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا چند سال پیش با وجود اینکه می دانست نامزد دارم از من خواست با او قرار ملاقات بگذارم.

ماجرای پیشنهاد ترامپ به سلما هایک

وی که حمایت خود را از هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا اعلام کرده است، گفت: ترامپ تلفن خانه من را بدست آورد و خود را دوست یکی از دوستانم جا زد. من به او گفتم حتی اگر نامزد هم نداشتم پیشنهاد بیرون رفتن شما را قبول نمی کردم.

 

مدتی بعد “نشنال اینکوایرر” در مطلبی نوشت بخاطر اینکه من قد کوتاهی دارم، دونالد ترامپ نخواسته با من بیرون برود.هایک گفت: پس از آن من یک تماس تلفنی دیگر از ترامپ دریافت کردم. ترامپ گفت دلت که نمی خواهد مردم این اخبار را باور کنند؟ این مرد فکر می کرد من بخاطر اینکه عکس این اخبار را ثابت کنم و نشان دهم قد کوتاهی ندارم، پیشنهاد بیرون رفتن با او را می پذیرم.

 

هایک در خصوص اتهاماتی که زنان به ترامپ وارد کرده اند گفت: به نظر من آنها کار بسیار درستی کردند.
ترامپ که پیشتر گفته بود از شاکیانش شکایت می کند، تاکنون در این خصوص اظهار نظر نکرده است. در روزهای اخیر رسوایی های ترامپ تیتر روزنامه های جهان شده است.

 

انتشار فیلمی از سال 2005 از اظهارات زشت و ناپسند ترامپ درباره “آزار جنسی زنان” جنجال زیادی به پا کرده است. همچنین بسیاری از زنان وی را به سوء رفتار جنسی متهم کرده اند. این رسوایی های ترامپ باعث کاهش تعداد حامیان وی در نظرسنجی های اخیر شده است.