پارس ناز پورتال

ماجرای عشق پوتین به زن ژیمناست روسیه

ماجرای عشق پوتین به زن ژیمناست روسیه

ماجرای عشق پوتین به زن ژیمناست روسیه 

گمان می رود که رئیس جمهور کشور روسیه پوتین به زن ورزشکار این کشور که دو فرزند هم دارد علاقمند شده باشد و با وی رابطه هم داشته باشد. حضور ژیمناست سابق روسیه که گمان می‌رود معشوقه رئیس جمهور این کشور باشد در ملاءعام باعث این گمانه‌زنی شده که شاید وی قصد داشته برای نخستین بار فرزندانش را نشان دهد.آیا این زن معشوقه پوتین است؟!

ماجرای عشق پوتین به زن ژیمناست روسیه

شایعات دوباره “خانواده محرمانه” پوتین پس از آن شدت یافت که آلینا کابایوا، ژیمناست سابق روسیه که گمان می‌رود معشوقه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور باشد اخیراً در حال تماشای یک نماش اسکیت روی یخ در مسکو به همراه دو پسرش دیده شد.

 

اگرچه کابایوا 33 ساله تقریبا یک دهه است که هرگونه ارتباط با پوتین را رد کرده، رییس جمهور روسیه نیز از زمان طلاقش از “لودمیا” که سه سال پیش صورت گرفت، هیچ صحبتی درباره زندگی خصوصی‌اش نمی‌کند.یکی از شاهدان در ورزشگاه مگااسپرت مسکو گفت: کابایوا یک حلقه ازدواج در دست داشت و تلاش می‌کرد این جواهر را از دوربین‌ها مخفی کند.

 

در سال 2005 میلادی پس از آنکه کابایوا ابتدا باردار و سپس با اندامی متناسب در ملاءعام دیده شد، گمانه‌زنی‌هایی به وجود آمد مبنی بر اینکه وی از پوتین باردار است.اگرچه کرملین از اظهارنظر درخصوص این حضور علنی جدید امتناع کرده اما گزارش شده که این حضور در آستانه انتخابات پارلمانی روسیه صورت گرفته است.

 

در این رویداد کابایوا از فرزندانش در کنار ستاره‌های ورزش روسیه عکس گرفت.رسانه‌های روسیه گفتند: کابایوا به یکی از آنها گفته “می‌دانید چه کسانی در کنار شما ایستاده‌اند؟ افتخار کنید!”