پارس ناز پورتال

ماجرای زندگی آنجلینا جولی و برد پیت از ابتدا تاکنون

مجموعه : اخبار سینما
ماجرای زندگی آنجلینا جولی و برد پیت از ابتدا تاکنون

ماجرای زندگی آنجلینا جولی و برد پیت از ابتدا تاکنون

سر صحنه فیلم آقا و خانم اسمیت اتفاق جالب عاشقانه ای افتاد و برد پیت به خاطر جولی از جنیفر آنیستون جدا شد و این دو با هم رابطه عاشقانه ای را آغاز کردند. بر انجلینا به عنوان یکی از قدرتمندترین زوج های هالیوود در نظر گرفته می شدند ولی وقتی آنجلینا جولی پس از 12 سال از برد پیت طلاق گرفت، دنیا را شوکه کرد.

 

در این گزارش نگاهی داریم به 12 سال آشنایی این زوج از زمان ملاقات آنها در سر صحنه فیلمبرداری فیلم “آقا و خانم اسمیت” در زمانی که برد پیت هنوز همسر جنیفر آنیستون بود و پس از آن به فرزند خواندگی گرفتن سه فرزند و به دنیا آوردن سه فرزند دیگرشان.

 

مه 2004: برد پیت وقتی کار با آنجلینا جولی را برای فیلمبرداری فیلم “آقا و خانم اسمیت” شروع کرد  به گزارش پارس ناز  هنوز در ازدواج با همسر اولش جنیفر آنیستون بود ولی شایعات عشق سر صحنه او با جولی تمامی نداشت.
ماجرای زندگی آنجلینا جولی و برد پیت از ابتدا تاکنونآنجلینا جولی و برد پیت در فیلم آقا و خانم اسمیت

 

ژانویه 2005: پس از چهار ونیم سال زندگی مشترک، برد پیت و جنیفر آنیستون در بیانیه مشترکی اعلام کردند که پس از “یک ملاحظه همه جانبه” تصمیم به جدایی دارند و در این بیانیه افزودند:”ما با خوشنودی دوستان خوبی برای هم باقی خواهیم ماند و علاقه و تحسین ما برای یکدیگر همیشه می ماند”.

 

مارس 2005: جنیفر آنیستون از برد پیت به دلیل “اختلافات غیرقابل حل” تقاضای طلاق کرد و این درحالی بود که شایعات عشق برد پیت و آنجلینا جولی همچنان رو به رشد بود.

 

آوریل 2005: اگرچه نه آنجلینا جولی و نه برد پیت هیچکدام به صورت عمومی اشاره ای به شایعات رابطه عاشقانه نمی کردند ولی وقتی عکسی از آن دو در تعطیلاتی در کنیا همراه با پسر آنجلینا جولی به نام مدوکس گرفته شد، این رابطه تایید شد.
ماجرای زندگی آنجلینا جولی و برد پیت از ابتدا تاکنونآنجلینا جولی و برد پیت و پسر خوانده شان مدوکس در سال 2006

 

ماه مه 2005: آنجلینا جولی در مصاحبه با مجله ماری کلر، اگرچه اظهار داشت که رابطه اش با برد پیت خوب است ولی هرگونه شایعات پیرامون رابطه شان را در زمان زندگی مشترک برد پیت رد کرد و گفت:”صمیمی شدن با یک مرد متاهل، آن هم وقتی پدر خودم به مادرم خیانت کرد، چیزی نیست که من بتوانم ببخشم. اگر این کار را کنم نمی توانم به خودم نگاه کنم.”

 

ژوئن 2005: فیلم آقا و خانم اسمیت در سینماها غوغا کرد.

 

جولای 2005: آنجلینا جولی و برد پیت با یکدیگر در فتوشوتی به نام “خوشبختی خانگی” برای مجله W شرکت کردند و به عنوان تصویری از یک زوج خوشبخت بچه دار در برابر دوربین عکاس ایستادند. گفته می شود جنیفر آنیستون پس از دیدن این عکس ها که در ماه مارس پیش از آن گرفته شده بود، “دلشکسته” شد.در همین ماه آنجلینا جولی دخترش زهرا، یعنی دومین فرزندش را از اتیوپی به فرزند خواندگی پذیرفت.
ماجرای زندگی آنجلینا جولی و برد پیت از ابتدا تاکنوناین زوج و دو فرزند خوانده شان مدوکس و زهرا در ژانویه 2006

 

اوکتبر 2005: طلاق جنیفر آنیستون از برد پیت نهایی شد.

 

ژانویه 2006: برد و آنجلینا اعلام کردند در انتظار اولین فرزندشان هستند و به گزارش پارس ناز  در عین حال برد پیت مدارک رسمی را برای به فرزند خواندگی گرفتن مدوکس و زهرا را امضا کرد.

 

مه 2006: آنجلینا جولی اولین فرزند بیولوژیکی خود و برد پیت به نام شایلو نوول جولی-پیت را در نامیبیا به دنیا آورد. این زوج عکس های اولین کودکشان را به مجله های People و Hello فروختند و پول آن که بالغ بر 7 میلیون دلار بود را به خیریه اهدا کردند.
ماجرای زندگی آنجلینا جولی و برد پیت از ابتدا تاکنونبرد و آنجلینا در ماه مه 2006 صاحب دخترشان شایلو شدند، این عکس در سپتامبر 2007 گرفته شده است

 

مارس 2007: آنجلینا پکس تین سه ساله و اهل ویتنام را فرزند خواندگی گرفت و برد پیت نیز در فوریه متعاقب او را به فرزند خواندگی پذیرفت.

 

مه 2008: آنجلینا در جشنواره فیلم کن تایید کرد دوقلو باردار است.
ماجرای زندگی آنجلینا جولی و برد پیت از ابتدا تاکنونآنجلینا جولی در جشنواره فیلم کن 2008 تایید کرد دوقلو باردار است

 

جولای 2008: دوقلوهای این زوج یعنی پسرشان ناکس لئون و دخترشان ویوین مارچلین در شهر نیس، فرانسه به دنیا آمدند. آنها اولین عکس دوقلوها را به مبلغ 14میلیون دلار به مجلات Hello و People فروختند و یک بار دیگر این مبلغ را به خیریه اهدا کردند.
ماجرای زندگی آنجلینا جولی و برد پیت از ابتدا تاکنوندو ماه پس از اعلام این زوج، آنها در جولای 2008 صاحب دوقلوهایشان ناکس و ویوین شدند