پارس ناز پورتال

ماجرای راننده وانت جنجالی تهران چه بود؟

ماجرای راننده وانت جنجالی تهران چه بود؟

ماجرای راننده وانت جنجالی تهران چه بود؟ 

این روزها فیلمی در فضای مجازی بین همه منتشر شده است و در آن راننده یک خودرو وانت به طرز دیوانه وار در یک کوچه تنگ به خودروهای اطراف می کوبد. جانشین رئیس پلیس راهور تهران از بررسی فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تصادف یک خودرو وانت با چند خودرو خبر داد.

 

راننده وانت جنجالی که در قیطریه به ۱۰ خودرو کوبیده بود، دستگیر شد. پلیس گفته او در حالت عادی بود اما ادعا می‌کند از دست افرادی فرار می‌کرده است.

 

در روزهای گذشته فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بسیار خبرساز شده است. در این فیلم مشخص است که یک وانت سفیدرنگ وارد کوچه‌ای یک طرفه شده و به ماشین‌های دیگر می‌کوبد. در این بین رانندگان سایر خودروها و عابران با تعجب از او می‌خواهند که متوقف شود.

 

رانندگی دیوانه‌وار او برخی را به این شک انداخت که شاید این فیلم صحنه‌هایی از یک فیلم سینمایی باشد، اما در نهایت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران روز دوشنبه ۱۹ مهر اعلام کرد که راننده وانت دستگیر شده است.حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان گفت محل وقوع حادثه در منطقه قیطریه تهران بوده و راننده هم در محل حادثه دستگیر شده است.

 

به گفته او راننده در حالت عادی قرار داشت، اما ادعا می‌کرد که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ تعقیب می‌شده است.