پارس ناز پورتال

ماجرای دردناک دختری که از داعشی ها باردار شد

ماجرای دردناک دختری که از داعشی ها باردار شد

ماجرای دردناک دختری که از داعشی ها باردار شد 

دختری که از داعشی ها باردار شده و یک پسر به دنیا آورده بود,پسر را رها کرده و گریخت تا به آزادی برسد. او اکنون اظهارات تکان دهنده ای را بیان می کند. یکی از برده های جنسی داعش پس از فرار از دست تروریستهای این گروه، از دوران سخت اسارت خود پرده برداشت.

 

 یکی از برده های جنسی داعش پس از فرار از دست عناصر این گروه تروریستی، خاطرات تلخ دوران اسارت خود را بازگو کرد. به گفته یک سازمان خیریه مستقر در لندن، “نهاد برکات شامو الاسی” تنها ۱۵ سال داشت که عناصر گروه تروریستی داعش دو سال پیش شهر ایزدی ها در شمال عراق را تصرف کردند.

 

این نوجوان به همراه ۲۷ نفر از اعضای خانواده اش و هزاران شهروند دیگر بدست عناصر داعش ربوده شد. وی نخست به سوریه و پس از آن به موصل در شمال عراق منتقل شد. این دختر نوجوان گفت: داعشی ها ما را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند. آنها مردان ما را کشتند و فرزندانمان را از ما جدا کردند.

 

بدتر از همه شکنجه ها در موصل بود. در دو هفته به طور مداوم ما را شکنجه می کردند و مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دادند.وی در ادامه افزود: برخی از زنان ایزدی به مردان متأهل داعشی فروخته می شدند. من از یکی از عناصر گروه تروریستی داعش باردار شده بودم. خیلی ترسیدم که پسرم نیز یک تروریست شود؛ به همین دلیل وقتی بچه ام سه ماهه شد او را رها کردم و از دست عناصر داعش گریختم.

 

گزارش سازمان ملل حاکی از آن است که در حال حاضر ۳۵۰۰ نفر در اسارت گروه تروریستی داعش در عراق به سر می برند. بیشتر آنها زن و دختران ایزدی هستند.

ماجرای دردناک دختری که از داعشی ها باردار شد به گزارش پارس ناز  در پارچه نوشته ای که تظاهرکنندگان عراقی در آزاد راه بین شهر کرکوک و بغداد پایتخت عراق نصب کردند، این نوشته دیده شد: “۳۰ هزار نفر هر روز در “تازه” هدف گلوله باران قرار می گیرند و دولت دست رو دست گذاشته است.”

 

شهرک “تازه” در جنوب کرکوک در منطقه ای قرار دارد که نیروهای کُرد و نظامیان شیعه در آن مستقر هستند. این شهرک همچنین نزدیک منطقه ترکمان نشین بشیر قرار دارد و حملات گروه تکفیری صهیونیستی داعش اغلب از آن صورت می گیرد.به گفته “حسین عباس،” شهردار تازه، این شهرک روز چهارشنبه در مدت سه ساعت با حدود ۴۵ راکت از بشیر هدف حمله قرار گرفت.

 

یک مقامات محلی اعلام کردند در این حمله از گاز کلر استفاده شده است.یک مقام امنیتی که خواست نامش فاش نشود، گفت: « این گاز نقره ای رنگ بود و در برخی موارد به جمع شدن چند قطره مایع منجر شد. یک واحد تخصصی نمونه برداری کرده است تا نوع این ماده مشکوک را تعیین کند.»

 

به گفته برهان عبدالله از مقامات بهداشتی کُرد حدود ۲۰۰ نفر بعد از این حمله تحت مراقبت پزشکی قرار گرفتند.وی گفت: « فقط ۱۷ نفر از آنها از جمله یک کودک همچنان بستری هستند. این افراد از ناراحتی تنفسی، سوختگی و ناراحتی پوستی رنج می برند.»

 

 

اذعان مقام سیا !
“جان برنن،” رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا ) ماه فوریه اعلام کرد داعش بارها از سلاح های شیمیایی استفاده کرده است که احتمال می رود در ترکیب آنها از مقادیری گاز خردل استفاده شده باشد.