پارس ناز پورتال

ماجرای جالب گم شدن این دو خواهر +عکس

ماجرای جالب گم شدن این دو خواهر +عکس

ماجرای جالب گم شدن این دو خواهر +عکس

این دو خواهر چینی پس از چهارسال همدیگر را پیدا کردند و به هم رسیدند.این خواهران در پرورشگاه زندگی می کردند و سپس از هم جدا شدند. دو خواهر دچار فلج مغزی، پس از آن که یکی از آنها از پرورشگاه به فرزندخواندگی پذیرفته شد، خواهر دیگر همان جا باقی ماند و آنها پس از تقریبا چهار سال دوری، دوباره با یکدیگر دیدار کردند.

 

 آبری 13 ساله و آوری 14 ساله ، هر دو در یک پرورشگاه چینی زندگی می کردند ولی نمی دانستند با یکدیگر خویشاوند هستند، تا آنکه آبری توسط لیزا لامپکینز و خانواده اش اهل شهر جورج تاون- کنتاکی در سال 2013 به فرزندخواندگی پذیرفته شد.
ماجرای جالب گم شدن این دو خواهر +عکسدو خواهر چینی آبری (راست) و آوری (چپ)

 

اوایل امسال، لامپکینز هنگام بازدید از شبکه اجتماعی، عکسی از آوری دید. او فورا حدس زد که آن باید خواهر آبری باشد.او درمصاحبه ای گفت:”به محض آنکه عکس را دیدم، حیرت زده شدم، چرا که آن عکس بسیار شبیه دختر خودم بود.”

 

پس از آزمایش DNA حدس خانم لامپکینز تایید شد و این خانم که صاحب هشت فرزند است، مراحل به فرزندخواندگی گرفتن از پرورشگاه را شروع کرد تا این دوخواهر را به هم برساند.
ماجرای جالب گم شدن این دو خواهر +عکسلیزا لامپکینز مادر هشت فرزند که دختر و پسر بزرگش را خودش به دنیا آورده و بقیه را به فرزندخواندگی پذیرفته است

 

ولی او در طی کردن مراحل اداری پذیرفتن فرزند از پرورشگاه، دچار چالش تازه ای شد. به گزارش پرشین وی چرا که در ماه آگوست تولد 14 سالگی آوری بود و این سنی است که در چین برای به فرزندخواندگی گرفتن قانونی محسوب نمی شود.اگر این خانواده نمی توانستند مراحل اداری را فوری به اتمام برسانند، آوری مجبور می شد برای همیشه در چین باقی بماند.
ماجرای جالب گم شدن این دو خواهر +عکسآبری (بالا سمت راست ) در کنار برادر خواهر خوانده های دیگرش ، میا (بالا سمت چپ) ،نو آح( ردیف پایین سمت چپ) و کارتر(سمت راست)

 

ولی خوشبختانه پس از پیگیری بسیار شدید بر طبق تقویم، مراحل فرزندخواندگی سر وقت تایید شد و هفته پیش آوری با هواپیما به امریکا سفر کرد تا در کنار خواهرش زندگی تازه ای را شروع کند.خانواده لامپکینز به همراه آبری در فرودگاه منتظر ماندند تا به جدیدترین عضو خانواده خوشامد بگویند.
ماجرای جالب گم شدن این دو خواهر +عکسخانم و آقای لامپکینز در کنار دو فرزند خودشان و فرزندخوانده هایشان از جمله آبری و آوری (دو نفر جلو از چپ) و همچنین دختر جدید دیگرشان مولی (دختر نشسته در ویلچر ، نفر دوم ردیف جلو از راست)

 

لیزا به خبرنگار گفت: “در آن هنگام قادر نبودم چیزی بگویم. فقط آرزو می کردم کاش این موضوع را سه سال و نیم پیش می دانستیم تا هر دو را هم زمان به فرزندی می گرفتیم.”از زمان مستقر شدن در خانه جدید، خانواده لامپکینز می گویند که آوری و خواهرش به شدت ارتباط خوبی با یکدیگر دارند.

 

آنها عاشق با هم بودن هستند و دورانی که در پرورشگاه باهم بودند را به خاطر دارند ولی هیچ نمی دانستند خواهرند.
ماجرای جالب گم شدن این دو خواهر +عکسهر دو خواهر در یک پرورشگاه بزرگ شدند ولی نمی دانستند خواهر هستند

 

لیزا لامپکینز و شوهرش جن، دو فرزند به نام های بلیک و مدیسون از خود دارند ولی او می گوید از وقتی که دختر کوچکی بود آرزو داشت بچه های دیگری را به فرزندخواندگی بپذیرد.بنابراین در سال 2013 آنها برای دیدن آبری که در آن زمان 9 ساله بود به چین رفتند. پیش از آوردن او به خانه، آنها از قبل فرزندانشان میا،

 

نوآح و کارتر را به فرزندی پذیرفته بودند.همراه با آوری، آنها دختر کوچک دیگری به نام مولی را نیز به فرزندی پذیرفتند.