پارس ناز پورتال

لیندسی لوهان با حجاب اسلامی در ترکیه

مجموعه : اخبار سینما
لیندسی لوهان با حجاب اسلامی در ترکیه

نلیندسی لوهان با حجاب اسلامی در ترکیه 

لیندسی لوهان بازیگر و مدل مشهور هالیوودی برای بازدید از پناهندگان در ترکیه حاضر شد و حجاب زیبای اسلامی هم داشت. وقتی لیندزی لوهان ، بازیگر مشهورهالیوودی در اوایل این ماه از کمپ پناهنده های سوری در ترکیه بازدید کرد، شور و هیجان زیادی در این منطقه به پا کرد

 

و به نظر می رسد لیندزی علاوه بر بازدید از این محل، قصد دارد با فرستادن نوشیدنی های انرژی زا برای ساکنان این کمپ ها، به آنها نیروی افزوده ای اضافه کند!به گزارش پارس ناز  ادعا می شود این بازیگر 30 ساله با کمپانی نوشیدنی آلمانی Mintanine همکاری کرده تا این نوشیدنی ها را به منطقه پناهنده ها برسانند.
لیندسی لوهان با حجاب اسلامی در ترکیهتیپ لیندزی لوهان با پوشش روسری در ترکیه

 

طبق گفته یک منبع:”در این مناطق به زحمت غذا، آب و یا هرچیز دیگری یافت می شود، بنابراین فرستادن هر چیزی می تواند موثر و کمک کننده باشد. این بخشی از مامویت لیندزی برای کمک به پناهنده هاست.”لیندزی لوهان که خودش این نوشیدنی را “لیموناد کافئین آبی” توصیف می کند،

 

 به گزارش پارس ناز  تاکنون این نوشیدنی را به دست هزاران نفر از پناهنده ها که پس از جنگ داخلی کشورشان در سال 2011 از زادگاه خود فرار کردند، رسانده است.
لیندسی لوهان با حجاب اسلامی در ترکیهلیندزی لوهان در بازدید از کمپ پناهندگان سوری در کشور ترکیه

 

سازندگان این نوشیدنی با افتخار اظهار داشتند در این نوشیدنی هیچ گونه طعم دهنده مصنوعی یا کافئین، تائورین، آسپارتا استفاده نکرده و تنها از میوه طبیعی گوارا استفاده شده است.
لیندسی لوهان با حجاب اسلامی در ترکیهنوشیدنی های انرژی زایی که لیندزی برای پناهندگان سوری فرستاده است
لیندسی لوهان با حجاب اسلامی در ترکیهلیندزی لوهان بازیگر مشهور هالیوودی