پارس ناز پورتال

لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017

لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017

لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017 

تلگرام هم به ارائه بازی در نرم افزار خود روی آورده تا بتواند کاربران را سرگرم کند. بازی های تلگرام بسیار جالب و سرگرم کننده هستند. تلگرام از چندی پیش امکان بازی را هم به ویژگی هایش اضافه کرد تا کاربرانش، دیگر سراغ رقبا نروند و همه نیازهایشان را در همین شبکه مجازی جمع و جور تامین کنند.

 

بازی های تلگرام در همین مدت کم عرضه شان، حسابی محبوب شده اند و حالا این شبکه اجتماعی را تبدیل به جایی کرده اند که علاوه بر پیام متنی و صوتی، می شود ساعت ها در آن سرگرم بازی بود. بازی هایی که همگی استراتژی های ساده ای دارند و یادآور دوران سگا و آثاری هستند. اگر هوس بازی های تلگرامی را دارید، عبارت @ را بزنید. سپس gamee (حتما با دو تا e) را تایپ کنید و با نوشتن اسم بازی مورد نظر، وارد دنیای بازی های تلگرامی شوید.

 

دقت کنید که شما می توانید با نسخه دسکتاپ تلگرام هم بازی کنید. تحقیقات میدانی ما نشان می دهد عده ای با تلگرام دستکتاپ راحت تر بازی می کنند تا گوشی. لپ تاپ به علت داشتن کیبورد، فضای فیزیکی تری نسبت به بازی ها را برای شما فراهم می کند، درحالی که گوشی به خاطر لمسی بودن، می تواند کمی کار شما را برای بازی سخت کند. حالا باید دید سلیقه شما با کدام جورتر می شود. مهم شکستن رکورد بین رفقایتان است.

 

1. Football star
توپ باران
لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017

یکی از اولین بازی های تلگرام همین «ستاره فوتبال» است که با استقبال خوبی مواجه شده و پس از چند ماه هنوز از پرطرفدارترین بازی های تلگرام است. یک بازی ساده که مخصوص آن دسته از فوتبال دوستانی است که می خواهند فوتبال را از زمین های خاکی شروع کنند! این بازی هم روش پیچیده ای ندارد. شما یک بازیکن فوتبال هستید که باید توپ هایی را که به سمت شما روانه می شود، شوت کنید.

 

اگر توپ روی پایتان بنشیند و درست ضربه بزنید، دو امتیاز می گیرید و در غیر این صورت اگر توپ را هدر ندهید یک امتیاز خواهید گرفت. هر چه مراحل بازی جلوتر می رود، سرعت توپ هایی که به شما ارسال می شود بیشتر خواهدشد و از جایی به بعد توپ باران می شوید. دقت کنید که برای توپ های هوایی باید زودتر از توپ ها زمینی اقدام کنید.

 

بالاترین رکورد این بازی در جهان، در حال حاضر 836 است که برای دیگران رکوردی دست نیافتنی است. از ما می شنوید اگر توانستید در این بازی بیش تر از100 امتیار بگیرید کار خفنی انجام داده اید و به فکر امتیاز بیشتر نباشید.

 

2. mr. muscle
آقای عضله
لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017

«داداش داری اشتباه می زنی» واقعی را می توانید با «آقای عضله» تجربه کنید. در آقای عضله شما در هیبت یک وزنه بردار ظاهر می شود که باید وزنه هایی را که بالای سرش قرار دارد، جوری نصف کند که تعادل وزنه حفظ شود. اگر وزنه را دقیقا از وسط نصف کنید، دو امتیاز می گیرید و جمع این دو امتیاز می تواند برای رکورد زدن به شما کمک زیادی کند. یکی از سختی های این بازی جهت وزنه هایی است که در بالا ظاهر می شود.

 

به صورت رندوم بعضی اوقات از سمت چپ تصویر و بعضی اوقات از سمت راست تصویر وزنه ها پدید می آیند که این اتفاق کمی چشم شما را گیج می کند.صدای بازی هم می تواند به هیجان بیشتر بازی کمک کند و سعی کنید با آن کنار بیایید. اگر حس می کنید در این بازی خیلی قوی هستید و می توانید تعادل تان را حفظ کنید.

 

باید رکورد 5728 را بزنید. ولی اگر نتوانسته اید به نصف این رقم هم برسید ناامید نشوید، ما و اطرافیان ما تهش 28 تا وزنه بیشتر نتوانسته اند نصف کنند!

 

3. Hausschwein run
چرخ بزن
لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017

نظرسنجی هایی میدانی نشان می دهد که این بازی از هوشمندترین بازی های تلگرام است. یک دایره داردی که باید حیوان مدنظر را دائما توی این دایره بچرخانید. منتها این چرخاندن شرایطی دارد. از موانع بپرید و عروسک ها را بگیرید. گرفتن هر عروسک 52 امتیاز برای شما دارد و از ما می شنوید به هیچ وجه حتی یک عروسک را هم از دست ندهید.

 

هر دور 360 درجه ای که بزنید، سرعت اره ای که پشت سر شما در حرکت است، بیشتر می شود و اگر خطا کنید زودتر می بازید. هر چه کمتر به موانع برخوردکنید، سرعت شما بیشتر خواهدشد، برای همین کم اشتباه کنید یا اگر اشتباه می کنید با فاصله اشتباه کنید تا فاصله اره با شما زیاد شود. گرافیک و موزیک این بازی از برگ برنده های آن هستند که از آن لذت می برید.

 

4. Skipper
تنبل خان در دریا می افتد
لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017بازی «فرمانده کشتی» تا حدی یادآور همان سوپرماریوی محبوب خودمان است؛ نه با آن سبک و سیاق که با روشی ساده تر. یک ماهی دارید که باید در بین ستون هایی که در آب قرار دارد، آن را سالم به مقصد برسانید. آقای فرمانده کشتی در آب قرار دارد و تنبل است و هر لحظه می خواهد به پایین پرتاب شود و شما با ضربه ای که به صفحه دستگاه تان می زنید،

 

باید او را هدایت کنید. اگر می خواهید در این بازی رکورد بزنید توصیه می کنیم که صدای بازی را قطع کنید تا صدای ممتد ردکردن موانع زیاد روی اعصاب تان رژه نرود. بیشترین رکورد این بازی هم متعلق به کاربری است که 2091 بار توانسته ماهی را بدون برخورد به ستوان ها پیش ببرد.

 

5. Gravity Ninja
سکه خوری نینجاها
لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017

نینجایی که با جاذبه حرکت می کند از جدیدترین بازی های تلگرام است که تنها چند روزی از ارائه آن می گذرد. یک نینجا دارید که باید مسیر پرمانعی را پشت سر بگذارد. با بالا و پایین کردن آن طوری عمل کنید که بیشترین سکه را بخورید، اما در عین حال با موانع مسیر، برخورد مستقیمی نکنید. احاطه به چم و خم این بازی کمی نیاز به تجربه دارد

 

و چند بار که چپه شوید، تازه به بازی مسلط خواهیدشد. در ضمن تجربه موسفیدانه ای که برای این بازی می شود انجام داد این است که در مسیرهای پرسکه تا می توانید بالا و پایین شوید تا امتیازهای بیشتری را کسب کنید. اگر خیلی حرفه ای شوید، چه بسا بتوانید بالاترین رکورد این بازی را که 5654 است، بشکنید.

 

6. qubo
روی مکعب ها سُر بخورید
لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017

گیمرهای حرفه ای و گوشی بازها با بازی «Limbo» به خوبی آشنا هستند. اتمسفر برزخی بازی کوبو، شباهت زیادی با لیمبو دارد. یک مکعب را باید بین ستون های مختلفی که در سر راه تان قرار دارد، حرکت دهید، به طوری که به پایین سقوط نکند. هر ستون به محض قرار گرفتن در آن شروع به افتادن می کند

 

و شما باید قبل از افتادن ستون، از روی آن بپرید. در این بازی هم اگر شما دقیقا روی ستون قرار بگیرید، امتیاز دو برابر برای شما درنظر گرفته می شود. نکته قابل توجه در این بازی دو بار سرخوردن است. ممکن است شما روی ستونی قرار نگیرید و در معرض افتادن باشید، در این موقع تسلیم نوشید و دوباره بپرید، بیشتر اوقات با پرش دوم می توانید به نتیجه برسید.

 

7. School is cool
هندسه بازی
لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017

رنگارنگ ترین بازی تلگرام، این بازی است. شما یک توپ دارید که باید آن را از مسیرهای جالبی بگذرانید. شیوه بازی به این ترتیب است که رنگ شما با گذر از هر مرحله تغییر می کند. شما مجاز هستید که به رنگ های موافق نزدیک شوید. یعنی مثلا اگر در ابتدا مشکی هستید، می توانید از موانعی رد شوید که آن ها هم رنگ مشکی دارند.

 

 به گزارش پارس ناز در ادامه بازی ها فاصله موانع از هم کم می شود و به اشکال هندسی مختلفی در می آیند که عبور از آن ها کار سخت تری است. یک از ویژگی های این بازی پیام هایی است که موقع شکست به شما می دهد و خیلی صریح شما را با شکست تان آشنا می کند. رکورددار این بازی، کاربری با امتیاز 438 است. راستی اگر ارتباط اسم این بازی را با محتوای آن فهمیدید به ما هم اطلاع بدهید.

 

8. Space orbit
تیراندازی
لیست بهترین بازی های جدید تلگرامی 2017

یک مدار دارید که باید حول آن بگردید، اما درست بگردید. این استراتژی بازی مدار فضایی است. سختی کار از جایی شروع می شود که از مرکز این مدار تیرهایی به سمت شما پرتاب می شود و شما باید دائما تغییر جهت بدهید تا این تیرها شما را ناکار نکند. بعضی از باتجربه های این بازی، معتقدند پادساعت گرد حرکت کردن

 

در این بازی شانس پیروزی آدم ها را زیاد می کند. این بازی که نسخه سخت تر بازی «Corsairs» است، از جمله بازی هایی است که طبق آمار تلگرام، بیشترین استفاده را در هر روز دارد و یک نفر در جهان تا به الان توانسته رکورد 1000001 را در آن ثبت کند. البته اگر این رکورد با ربات زده نشده باشد!