پارس ناز پورتال

لزوم پوشاندن وب کم لپ تاپ ها

لزوم پوشاندن وب کم لپ تاپ ها

لزوم پوشاندن وب کم لپ تاپ ها 

پلیس آمریکا هشدار داده است که وب کم لپتاپ ها برای هکر ها به راحتی قابل دسترسی است و همیشه حریم خصوصی شما در خطر است. وب کم موجود در لپ تاپ ها، بخش نفوذ پذیر لپ تاپ ها هستند و هکر ها می توانند از آن قسمت شما را تماشا کنند و ممکن است این کار برای شما گران تمام شود. پس قبل از بروز هر گونه خطر احتمالی، وب کم لپ تاپ خود را بپوشانید.

لزوم پوشاندن وب کم لپ تاپ ها

رئیس fbi به گذاشتن پوششی برای وب کم لپ تاپ ها تاکید کرد و گفت که این یک گام موثر برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات افراد است.یکی از مسئولین امنیتی گفت که کار های زیادی برای حفظ اطلاعات و امنیت خود باید انجام دهید و یکی از این کار ها گذاشتن پوششی برای وب کم لپ تاپ تان است.

 

اگر به هر اداره و شرکتی بروید، خواهید دید که مسئولان آن برای وب کم لپ تاپ خود، پوششی گذاشته اند و فقط در مواقعی که قصد استفاده از وب کم دارند، آن پوشش را بر می دارند. پس شما هم باید این کار را انجام دهید تا اجازه ندهید کسی بدون اجازه شما را دید بزند.

 

هنگامی که مالک فیسبوک در تصویری دیده شد که بر روی وب کم لپ تاپش پوششی گذاشته، این کار فراگیر تر شد و اکثر مردم مجاب شدند که گذاشتن پوششی برای وب کم کار درستی خواهد بود و مانع از هک شدن شان می شود.