پارس ناز پورتال

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید 

برخی اوقات وسایل به واسطه به کار بردن چیزی مانند طلا در آن ها با ارزش می شوند و با قیمت های بسیار بالا به فروش می روند. زندگی گاهی با خرج های اضافه زیباتر می شود و همه ما گاهی خرج های اضافی کرده ایم تا بیشتر لذت ببریم. مثلا شاید برای شام به روستوران رفته اید و به جای غذایی معولی غذایی گران قیمت سفارش داده اید.

 

گاهی به جای جنسی معمولی پول بیشتری می پردازیم تا مدل خاص تری را بخریم اما حالا می خواهم تمام ذهنیتتان درباره خرج اضافه و زندگی لوکس را تغییر دهم با من همراه شوید تا ۱۱ مورد از گران قیمت ترین چیزهایی که در دنیا وجود دارد را به شما نشان دهم.

 

آیفون ۴S طلایی: ۹ میلیون دلار

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

اگر از طرفداران دو آتشه اپل هستید پس حتما بر این باورید آیفون یکی از بهترین اختراعاتی است که انسان با آن آشنا شده. اما اگر از طرفداران این شرکت و آیفون نباشید مسلما فکر می کنید مصرف کنندگان این برند خیلی پر مدعا هستند. اما شاید نظرتان با دیدن آیفون ۴S که از طلا ساخته شده است تغییر کند.

 

قیمت این گوشی ۹ میلیون دلار است و به عنوان گرانقیمت ترین گوشی موجود در جهان شناخته می شود. استوارت هیوز طراح این آیفون است و در ساخت آن از ۵۰۰ الماس استفاده کرده که جمعا ۱۰۰ قیراط می شود این فقط مشخصات قاب این گوشی است. دکمه هوم این آیفون یک الماس صورتی ۸ قیراطی است.

 

بله دوستان در دنیا یک گوشی با قیمت ۹ میلیون دلار وجود دارد و من و شما همچنان نگران این هستیم گوشی معمولی مان یک وقت داخل دستشویی نیفتد!

 

یک نقطه پارکینگ در منهتن: ۱ میلیون دلار

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

پارک کردن در فضای خیابان مشکلات خاص خود را دارد. اما بیشتر به این خاطر ماشین خود را در جاهای نامناسب پارک می کنیم که پول پارکینگ یا پارک متر ها را ندهیم. در منهتن این مشکل آنقدر شدید است که برای خرید یک محل پارکینگ برای خود باید کلی پول بپردازید. پول خرید یک نقطه پارک اختصاصی در منهتن ۱ میلیون دلار است و این هزینه ۶ تا ۷ برابر هزینه خرید یک خانه به حساب می آید.

 

جالب است بدانید مسئله جای پارک آنقدر پیچیده شده که خرید یک جای پارک در منهتن را به عنوان سرمایه گذاری برای آینده می دانند. چون ممکن است قیمت آن از چیزی که هست بسیار بالاتر برود.

 

پیانو کریستالی هاینتزمن: ۳٫۲ میلیون دلار

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

دوست دارید گران قیمت ترین پیانو جهان را در پذیرایی خانه تان داشته باشید؟ خب چرا نخواهید؟ مطمئن نیستم ولی فکر می کنم این پیانو گران قیمت ترین آلت موسیقی حال حاضر دنیا باشد.

 

در هر صورت این پیانو کریستالی چند سال پیش در بیجینگ و در یک مزایده خصوصی به قیمت ۳٫۲ میلیون دلار به فروش رسید. مطمئن نیستیم خریدار این پیانو اصلا بلد باشد پیانو بنوازد یا خیر اما مطمئنا از این پیانو صدا هم در می آید.

 

لامبورگینی وننو: ۴٫۵ میلیون دلار

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

بالاخره به چیزی رسیدیم که به اندازه پولی که پایش خرج می شود کاربرد دارد. نام کمپانی ماشین سازی لامبورگینی همیشه با ماشین های لوکس همراه بوده و حتی برای داشتن یک ماشین معمولی ( معمولی ندارند اصلا ) این کمپانی اندازه کل عمرتان باید پول بدهید. با این حال لامبورگینی وننو باز هم در سطحی متفاوت است.

 

وننو به زبان اسپانیایی به معنای ” زهر ” است و برای پنجاهمین سالگرد کمپانی لتمبورگینی ساخته شده. این ماشین تمام مظاهر لوکس و افسانه ای کمپانی را در خود جای داده. قدرت موتورش ۷۵۰ اسب بخار است و ۰ تا ۶۰ مایل را می تواند زیر ۳ ثانیه پر کند. به گزارش پارس ناز  یکی دیگر از ویژگی های خاص این ماشین آن است

 

که تنها ۴ نمونه اش در دنیا موجود است پس مطمئنا وقتی با این غول بیرون می روید همه سرها به طرف شما می چرخد و البته شاید بتوانید آن نقطه پارک در منهتن را هم بخرید!

 

کوسه ببری خشک شده: ۱۲ میلیون دلار

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

هنر درونی است و این را می دانیم اما به ندرت پیش می آید طبیعت نیز چنین باشد. ببر کوسه ها موجوداتی زیبا، خطرناک، خشن هستند که از میلیون ها سال پیش در زمین پرسه می زدند. اگر خیلی مشتاق هستید می توانید یکی از این ببر کوسه ها را داخل یک محفظه و در پذیرایی تان داشته باشید

 

( شاید کنار آن پیانو کریستالی قشنگ شود! ). قطعه هنری وجود دارد که یکی از این ببر کوسه ها را داخل محفظه ای پر از فرمالدئید کرده اند و قیمت آن حدود ۱۲ میلیون دلار است. من حساب کردم اگر خودم اقدام به شکار یک ببر کوسه بکنم ارزانتر در می آید اما اگر شما دوست ندارید دست های خود را آلوده کنید یکی بخرید!

 

دامین Insure.com: 16 میلیون دلار

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

دورانی بود که نام انواع دامین مانند دانه های شن فراوان بود. و می توانستی با قیمت خیلی کمی آنها را برای خود خریداری کنید. خیلی بد شد که نتوانستیم دامین هایی مانند اپل یا مایکروسافت را برای خودمان ثبت کنیم نه؟ خب چه کسی فکرش را می کرد اینترنت اینقدر به زندگی ها نفوذ کند؟ دامنه ای هست به نام insure.com که قیمتش ۱۶ میلیون دلار است.

 

در حال حاضر این دامنه برای کمپانی است در کالیفرنیا به نام Quinstreet. این دامین گران قیمت ترین دامنه ای است که تا به حال خرید و فروش شده و شاید اگر سال ها پیش می دانستیم این نام چقدر می تواند ارزشمند شود الان برای ما بود.

 

نقاشی جکسون پولاک: ۱۴۰ میلیون دلار

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

جکسون پولاک یک یادآوری است به تمام هنرمندان جهان: هرگز تسلیم نشوید. استایل او چیزی فرای خاص است اما مسلما در دنیای هنر پاپ برای خودش است. در یک مراسم یکی از نقاشی های او ( عکس بالا ) به قیمت ۱۴۰ میلیون دلار فروخته شد.

 

شاید بسیاری از ما فکر کنیم این نقاشی حاصل ریختن چند سطل رنگ روی یک بوم باشد یا نقاشی های یک کودک شیطان که حسابی خراب کاری به بار آورده اما در واقع دنیای هنر این تابلو را یک اثر هنری گران قیمت می داند. اگر دلتان خواست این نقاشی را بخرید و روی دیوار خانه تان بگذارید همینجا یک چیز را بدانید ممکن است کسانی که به خانه تان می آیند متوجه منظور اصلی اش نشوند.

 

نقاشی ورق بازها: ۲۶۰ میلیون دلار

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

اختلاف به شدت زیادی بین آثار هنری با ارزش و معمولی وجود دارد. مثلا وقتی کودکمان چیزی روی کاغذ خط خطی می کند بی ارزش و زباله به حساب می آید. ولی وقتی پل سزان نقاش فرانسوی چند مرد را در حال بازی ورق روی میز ترسیم می کند قیمتش ۲۶۰ میلیون دلار می شود. خانواده سلطنتی آل ثانی در قطر مقداری از پول خود را صرف خرید این تابلو کرده است، خوش به حالشان، نه؟

 

ویلا لئوپولدا: ۵۰۰ میلیون دلار

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

بسیار خب، حالا دیگر زمان آن رسیده که خانه پدر و مادر را ترک کنید و مستقل شوید. اگر می خواهید برای خود جایی درست و حسابی را پیدا کنید ما یک جای بسیار عالی در نظر داریم. ویلا لئوپولدا به تازگی با قیمت ۵۰۶ میلیون دلار فروخته شده و خیلی راحت می توانیم بگوییم خوش به حال کسی که آن را خریده. این ویلا در منطقه فرنچ ریوریا قرار دارد و درزمان جنگ جهانی دوم یک بیمارستان بوده.

 

خانه آنتیلا در بمبئی: ۲ بیلیون دلار

قیمتی ترین وسایل جهان را بشناسید

تا به حال شده از گران بودن هزینه اجاره ها شکایت کنید؟ می خواهیم شما را به خانه ای معرفی کنیم که گویا در آینده است. خانه ملقب به آنتیلا که در مرکز شهر بمبئی در هند قرار دارد. این خانه در واقع به دنیا نشان می دهد لوکس بودن می تواند به این شکل واضح باشد. این خانه ۳۴ طبقه بلندی دارد و طوری ساخته شده

 

که در برابر یک زمین لرزه ۸ ریشتری مقاومت می کند. پارکینگش گنجایش ۱۶۰ ماشین را دارد و کلی هم اتاق برای مهمان ها در خود جای داده. سه باند فرود برای هلیکوپتر در این ساختمال وجود دارد و می توانید از بلندای آن کل شهر را زیر پای خود ببینید. منتظر چه هستید؟ بروید و یک لیست درخواست پر کنید!

 

سایت بدونیم