پارس ناز پورتال

قبل از تاتو کردن بدنتان بخوانید

قبل از تاتو کردن بدنتان بخوانید

قبل از تاتو کردن بدنتان بخوانید 

اگر قصد دارید روی بدن خود تاتو انجام دهید و مدام به فکر زیبایی نقش های تاتو هستید,به شما پیشنهاد می کنیم اول مطلب ما را مطالعه نمایید. 

 

تاتو در دهه های قبل طرفداران کمی داشت اما اخیرا بر تعداد طرفداران آن افزوده و محبوبیت پیدا کرده است. در گذشته اعتقاد براین بود که اکثر افرادی که خالکوبی دارند با گانگستر ها و جنایتکارها مرتبط هستند این تفکر رفته رفته تغییر پیدا کرد و اکنون می توان مردم عادی را مشاهده کرد که خالکوبی هایی بر روی اعضای بدن خود دارند.

 

اگر می خواهید خالکوبی کنید بهتر است که قبل از انجام آن با افرادی که این کار را انجام داده اند و همچنین تاتوکارها صحبت کنید و ازنظرات آنها بهره مند شوید. به این شیوه شما از انجام یا عدم انجام این کار اطمینان پیدا خواهید کرد.

 

درد

میزان درد آن چقدر است؟ این یک امر کاملا ذهنی است و همه چیز بستگی به میزان تحمل شما دارد. برخی ممکن است کمتر و یا عده ای دیگر بیشتر متحمل درد شوند.اما قطعا بدون درد نیست.

 

بهبودی آن زمان بر است

خالکوبی به مدت زمانی برای درمان نیاز دارد و همانند سوراخ کردن سریعا بهبودی حاصل نمی شود. پس بدون شک بهبود آن چند روزی طول می کشد.

 

نیاز به مراقبت دارد

اگر خالکوبی انجام می دهید باید از ان مراقبت کنید و نباید آن ناحیه در معرض خطر قرار گیرد. نکته مهم در مراقبت از تاتو این است که ناحیه زخم را تمیز نگه داریم تا از ابتلا به عفونت جلوگیری شود. به بسیاری از افراد توصیه می شود که از کرم یا پماد برای التیام زخم استفاده شود و اکثرا مشاهده شده است که از کره کاکائو استفاده کرده اند.

 

کاملا دائمی است

بدون شک پاک کردن خالکوبی حتی نوع دائمی آن امکانپذیر است. اما اغلبا پاک کردن آن می تواند با ایجاد زخم یا ترک بر روی پوست همراه باشد. پس بهتر است بدانید که خالکوبی کاملا دائمی است.پس مطمئن شوید که بطور کامل آن را می پذیرید.

 

کاملا قابل مشاهده است

پسته به اینکه در کدام ناحیه خالکوبی کرده باشید ان ناحیه قابل مشاهده خواهد بود.پس اگر بر روی دست یا نواحی که لباس کمتر روی آن را می پوشاند تاتو کرده اید ، قابل مشاهده بودن آن را نمی توان انکار کرد. پس از نوع طرحی که می خواهید انتخاب کنید مطمئن شوید.