پارس ناز پورتال

قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفون

قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفون

قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفون 

چندی پیش گوشی گلکسی نوت 7 معرفی و عرضه شد که تحسین همگان را هم به همراه داشت.این گوشی نسبت به آیفون که رقیبش است چه برتری هایی دارد؟ سامسونگ چند هفته پیش بهترین گوشی هوشمند خود در سال ۲۰۱۶ را معرفی کرد و در هفته‌های آینده نوبت به آیفون می‌رسد که از مدل هفتم گوشی معروف خود پرده‌برداری کند.

 

وقتی این دو پرچم‌دار را با هم مقایسه می‌کنیم، شاید باورکردنی نباشد اما کارهایی می‌شود با گلکسی نوت ۷ انجام داد که آیفون نمی‌تواند انجام‌شان بدهد.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونبرخی از قابلیت‌های جدید گلکسی نوت ۷ که در آیفون وجود ندارند؛ اسکنر iris برای بازکردن قفل گوشی با چشم، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر برای انجام راحت‌تر کارها، قلم S Pen، ضدآب و گردوغبار بودن، شارژ بی‌سیم و غیره است که شما را دیدن کامل این ۱۳ کار دعوت می‌کنیم.

 

طرفداران سامسونگ می‌توانند با خواندن این مطلب به سراغ عاشقان آیفون بروند و ازشان بخواهند با آیفون خود چنین کارهایی را بکنند!گلکسی نوت ۷ می‌تواند برای ۳۰ دقیقه زیر آب دوام بیاورد.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونتعداد زیادی محتوای مناسب واقعیت مجازی دارد که با هدست اوکلیوس قابل مشاهده هستند.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونگلکسی نوت ۷ جک هدفون دارد، قابلیتی که از آیفون ۷ حذف شد!
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونبا قابلیت iris می‌توان در گلکسی نوت ۷ از چشمان برای باز کردن قفل گوشی و برنامه‌ها استفاده کرد.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونگلکسی نوت ۷ یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر دارد ولی اندازه کوچک‌تری نسبت به آیفون 6 اس پلاس دارد که باعث می‌شود راحت‌تر در دست قرار گیرد.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونگلکسی نوت ۷ بهترین دوربین را در میان اسمارت‌فون‌ها دارد و از دوربین آیفون عکس‌های بهتری می‌گیرد.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونگلکسی نوت ۷ یک سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب روی در بدنه پشتی دارد.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونگلکسی نوت ۷ یک پوشه امنیتی دارد که می‌توانید فایل‌ها، عکس‌ها و برخی اپ‌ها را آن‌جا نگه‌داری کنید.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونمی‌توانید فضای ذخیره‌سازی را به مرز ۲۵۶ گیگابایت با حافظه SD برسانید.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونگلکسی نوت ۷ به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونبه راحتی می‌توانید فایل‌های GIF از کلیپ‌های ویدیویی بسازید.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونامکان استفاده از شارژ سریع با پد مخصوص سامسونگ یا شارژرهای بی‌سیم وجود دارد.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفونبا S Pen می‌توانید روی صفحه‌نمایش نقاشی کنید.
قابلیت های برتر گلکسی نوت 7 نسبت به آیفون

 

مجله شبکه