پارس ناز پورتال

این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببرید

مجموعه : اخبار سینما
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببرید

این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببرید 

یکی از کارهایی که در کنار خانواده واقعا لذت بخش است دیدن یک فیلم دور هم است اما چه فیلمی؟در لیست زیر بهترین ها برای شما لیست شده اند. خانواده مهم‌ترین دارایی زندگی هر کسی است. وقت گذراندن با نزدیک‌ترین و عزیز‌ترین کسان دوبرابر لذت‌بخش‌تر از کار‌های دیگر است؛ می‌توانید بازی‌های تخته‌ای انجام دهید،

 

به تعطیلات بروید یا فیلم‌های جذاب تماشا کنید. اگر نمی‌دانید کدام فیلم‌ها برای «شبِ فیلمِ» خانواده مناسب است، در این مقاله ۱۵ فیلم الهام‌بخشی را معرفی خواهیم کرد که تمام اعضای خانواده از آنها لذت می‌برند.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریدپچ آدامز (Patch Adams)

دکتر آدامز با همکارانش فرق دارد. او فکر می‌کند عشق و خنده بهترین معالجه برای تمام بیماری‌ها است. دکتر آدامز به این شکل زندگی بیمارانش را تغییر می‌دهد. فیلم زنده و تاثیرگذار است و بعد از تماشای آن مهربان‌تر خواهید شد.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریددر جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness)

کریس گاردنر یک پدر مجرد است و تمام تلاش خود را برای شادی پسرش می‌کند. بدبختانه، زندگی او را بیشتر و بیشتر به چالش می‌کشد. حقوق کم یک فروشنده برای پرداخت تمام قبض‌ها کافی نیست و به همین خاطر کریس و پسرش را از خانه بیرون می‌کنند و هر دو سرگردان خیابان‌ها می‌شوند.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریدکریس یک شغل تازه پیدا می‌کند، اما موفقیت مالی باز هم از او فرار می‌کند. با این حال، حتی این شرایط هم نمی‌توانند او را شکست دهند، چون باید به‌ خاطر پسرش قوی بماند.

 

محفظه‌ی غواصی و پروانه (The Diving Bell and the Butterfly)

ژان دومینیک بوبی، سردبیر ارشد مجله‌ی Elle در ۴۳ سالگی دچار سکته‌ی مغزی ویرانگری می‌شود. در نتیجه‌ی سکته، تمام بدن او به غیر از یک چشمش فلج می‌شود. اما او قادر است با کمک چشم سالم خود با دیگران ارتباط برقرار کند. وقتی کسی حروف درست را بیان می‌کند او پلک می‌زند.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریدبا این شیوه او نه تنها موفق به برقراری ارتباط و بیان احساسات روحی خود می‌شود، بلکه حتی کتاب زندگی خود را هم می‌نویسد!

 

تو هم واسه بقیه انجام بده (Pay it forward)

آیا می‌دانید چطور می‌شود دنیا را به جای بهتری تغییر داد؟ ترِوِر (Trever) کوچولو می‌داند. او طرحی ایجاد می‌کند که از طریق آن باید خوبی در سراسر جهان گسترش پیدا کند. مثلا، شما به کسی کمک می‌کنید و بعد از او می‌خواهید از شما تشکر نکند و به جای آن به سه نفر دیگر کمک کند و هر کدام از این سه نفر این لطف را در حق سه نفر دیگر انجام دهند.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریداما آیا این طرح کار می‌کند؟ ترِوِر تصمیم می‌گیرد که طرح را آزمایش کند و به این ترتیب یک زنجیره از اعمال خوب را شروع می‌کند.

 

یک سال خوب (A Good Year)

مکس اسکینر یک مدیر جوان و موفق است که به فرانسه می‌آید تا خانه‌ی عموی فقید خود را بفروشد. او توقع دارد هر چه زودتر از شر خانه خلاص شود، اما معلوم می‌شود او تنها کسی نیست که ادعای مالکیت خانه را دارد.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریددوستان جدید و رویداد‌های باور‌نکردنی باعث می‌شوند شخصیت اصلی فیلم بفهمد چیزهایی مهم‌تر از پول و قدرت وجود دارند.

 

سرنوشت شگفت‌انگیز آمِلی پولن (Amélie)

آملی معتقد است دنیایی که در آن زندگی می‌کند جای خوب و زیبایی است و هر عمل معنایی دارد. روزی جعبه‌ای را پیدا می‌کند و به دنبال صاحب جعبه می‌گردد و اینگونه ماجراجویی‌های او آغاز می‌شوند.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریداین فیلم درباره‌ی جادو است و اینکه چگونه با شراکت در سرنوشت دیگران، نه تنها زندگی آنها را روشن‌تر می‌کنیم بلکه زندگی خود را نیز به رنگی تازه درمی‌آوریم.

 

زندگی پای (Life of Pi)

فیلم داستان شگفت‌انگیز پسر یک صاحب باغ وحش به نام پای است. پسر به همراه خانواده‌ تصمیم می‌گیرند به کانادا مهاجرت کنند، اما در میان راهِ سفر به خانه‌ی جدید، کشتی غرق می‌شود. پای نجات پیدا می‌کند، اما فقط چند حیوان، از جمله یک ببر بنگال، در قایق همراه او هستند.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریداین فیلم بسیار زیبا، به ما می‌آموزد چگونه با چالش‌های زندگی‌مان روبه‌رو شویم.

 

رویا‌پرداز: با الهام از یک داستان واقعی (Dreamer: Inspired by a True Story)

دختر کوچکی به نام کِیل (Cale) که پدرش در کار پرورش اسب است، به همراه والدین خود در یک مزرعه زندگی می‌کند و در رویای خود می‌خواهد وقتی بزرگ شد، کار پدرش را ادامه دهد. با وجود محبت عمیق، پدر و دختر درک متقابلی از یکدیگر ندارند. همه چیز هنگامی که کیل از پدرش می‌خواهد اسب محبوبش را درمان کند، تغییر می‌کند.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریدعشق کودک به اسب، پدر را به تکاپوی زیادی می‌اندازد و او می‌فهمد چیزی مهم‌تر از خوشحالی دختر عزیزش وجود ندارد.

 

مبارز صلح‌جو (Peaceful Warrior)

دان میلمن ژیمناستیک‌کاری است که همه چیز برای یک زندگی شاد را دارد: جوایز، هم‌تیمی‌ها، دختران و مهمانی‌های دیوانه‌وار. اما یک روز زندگی او کاملا تغییر می‌کند؛ او در یک سانحه‌ی رانندگی دچار جراحت و کبودی‌های متعدد می‌شود.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریدبعد از مرخصی از بیمارستان، با مرد فوق‌العاده‌ای به نام سقراط ملاقات می‌کند که دنیای تازه‌ای از استعداد‌های پنهان انسانی را به روی او باز می‌کند. حال دان باید تغییر کند و زندگی جدیدی را شروع کند.

 

پولیانا (Pollyanna)

پولیانا دختر ۱۱ ساله‌ای است که بعد از مرگ والدینش به خانه عمه سختگیر خود نقل مکان می‌کند. پولیانا از فضایی سرشار از عشق پدر و مادر به دنیای قوانین سرسختانه و ممنوعیت‌ها منتقل می‌شود. اما دخترک تسلیم نمی‌شود؛ پدرش به او درس مهمی داده– که چگونه در هر شرایطی از زندگی لذت ببرد.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریداین فیلم خوبی است و دوست دارید بارها و بارها آن را تماشا کنید

 

مدرسه‌ی زندگی (School of Life)

معلم جدیدی به نام آقای دی (Mr. D) به دبیرستان فالبروک می‌آید و همه عاشق او می‌شوند. تمام شاگردها و معلمان، به استثنای آقای وارنر، عاشق او هستند. آقای وارنر در حال رقابت برای کسب عنوان بهترین معلم سال مدرسه است، اما شانس او با ورود معلم جوان به شدت کم شده است.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریداما آقای وارنر آماده‌ی تسلیم نیست و علیه معلم جدید اعلان جنگ می‌دهد. ولی آقای دی رازی دارد که هیچکس از آن با‌خبر نیست و این راز، حیات مدرسه را تغییر خواهد داد.

 

سیندرلا (Cinderella)

داستان فیلم به زندگی سیندرلای جوان می‌پردازد که پدرش پس از فوت همسر خود، با یک بانوی موذی و شیطان‌صفت به نام ترمین که دو دختر دارد، ازدواج می‌کند. طولی نمی‌کشد که اقوام جدید به عمارت آنها نقل مکان می‌کنند و سیندرلا تبدیل به یک خدمتکار می‌شود. حتی پس از مرگ پدر، دختر جوان تسلیم نمی‌شود و به اندیشیدن درباره‌ی چیزهای خوب زندگی ادامه می‌دهد.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریدبه زودی شانس ملاقات با یک مرد جوان و زیبا زندگی او را تغییر می‌دهد. فیلم یک داستان پریانِ خوب و فوق‌العاده زیبا است که باعث می‌شود به رخ دادن اتفاق‌های خوب ایمان داشته بیاوریم.

 

داستان ران کلارک (The Ron Clark Story)

داستانی خوب و آموزنده بر اساس رویدادهای واقعی که هیچکس را بی‌تفاوت رها نخواهد کرد. معلمی جوان و فعال به نام ران کلارک به نیویورک نقل مکان می‌کند و در مدرسه‌ای مشغول به کار می‌شود که به کودکان مناطق محروم آموزش می‌دهند. معلمان، والدین و حتی شاگردان، به غیر از ران، فکر می‌کنند تفاله‌های جامعه هستند.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریداما او همه‌ی شور و عشق خود را برای تدریس جدید‌ترین روش‌ها صرف می‌کند تا به دانش‌آموزان الهام ببخشد و آتشی در قلب کودکان روشن کند.

 

سوارکار نهنگ (Whale Rider)

موضوع این فیلم در ارتباط با یک افسانه‌ی مائوری باستان درباره‌ی رئیس یکی از قبایل باستانی است که با کمک یک نهنگ بزرگ از انتقام برادر حسود خود نجات پیدا می‌کند. قرن‌ها بعد، کارو، رئیس قبیله‌ی وانگارا اعتقاد دارد زندگی‌اش به پایان رسیده، چون هیچ وارث مذکری ندارد.
این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریداما نوه‌ی دختری‌اش، پای، تصمیم می‌گیرد ثابت کند می‌تواند رئیس باشد و قبیله را هدایت کند. برای انجام این کار، او باید کاری کند که چیزهایی تقریبا غیرممکن اتفاق بیفتند: استاد یک هنر رزمی شود، جادو یاد بگیرد و سوار نهنگ بزرگ شود. این فیلم دیدنی را از دست ندهید.

 

میس سان‌شاین کوچولو (Little Miss Sunshine)این فیلم ها را با خانواده خود تماشا کنید و لذت ببریدفیلم میس سان‌شاین کوچولو به زندگی آلیو (Olive) می‌پردازد. این دختر کوچولو رویای شرکت در مسابقه‌ی میس سان‌شاین کوچولو را دارد. اگرچه خانواده‌ از او حمایت می‌کنند، اما سرشان گرم مشکلات خودشان است. وقتی آنها می‌فهمند آلیو به مسابقه دعوت شده است، همه‌ی اعضای خانواده جمع می‌شوند

 

و به سفر می‌روند تا به دختر کوچک‌شان کمک کنند برنده شود. این فیلم، شگفت‌انگیز و زیباست و با فضای سرشار از طنز و خوش‌بینی‌اش شما را تکان می‌دهد.

 

منبع:وبسایت چطور