پارس ناز پورتال

فواید آب پیاز قرمز برای بدن را بدانیم

مجموعه : رژیم و تغذیه
فواید آب پیاز قرمز برای بدن را بدانیم

فواید آب پیاز قرمز برای بدن را بدانیم 

پیاز خواص بسیار زیادی برای بدن دارد و ما میخواهیم درباره آب پیاز قرمز و فایده های آن اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم. آب میوه ها و سبزیجات سرشار از خواص درمانی فراوانی است اما آب پیاز قرمز چطور؟ شما ممکن است فکر کنید که آب این گیاه طعم بسیاری بدی خواهد داشت اما این آب خوش طعم شیرین دارای فواید دارویی فراوان است.

 

اما اگر از آن برای درمان بیماری خاصی استفاده می کنید حتما با پزشک متخصص خود مشورت نمایید.

 

عضلات معده

آب پیاز قرمز ممکن است به حل مشکلات معده کمک کند.طبق مطالعات صورت گرفته آب پیاز قرمز عضلات معده را آرام می کند و گرفتگی معده ناشی از مواد غذایی فاسد و یا استرس را درمان می کند.

 

آب مروارید

زمانی که به سن ۸۰ سالگی می رسید امکان ابتلا به آب مروارید وجود دارد.طبق تحقیقات صورت گرفته توسط انجمن چشم آمریکا نوشیدن آب پیاز قرمز ممکن است از ابتلا به آب مروارید جلوگیری کند.همچنین براساس این مطالعات آب پیاز قرمز مانع از شکل گیری انواع خاصی از آب مروارید ها می شود.

 

سرطان

آب پیاز قرمز خطر ابتلا به برخی از سرطان ها را کاهش می دهد.اگر در رژیم غذایی خود مصرف پیاز را بگنجانید بدون شک شانس شما در ابتلا به سرطان معده کاهش پیدا می کند.همچنین آب پیاز قرمز خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ ، پستان و مری را کم می کند.

 

آلرژی

نوشیدن آب پیاز قرمز باعث کاهش حملات آلرژیک می شود و این به علت کورستین موجود در این گیاه است. کورستین حاوی یک فلاونول است که با مهار هیستامین و سایر ترشحات مانع حملات آلرژیک می شود.