پارس ناز پورتال

فروش نوزاد 40 روزه در فضای مجازی +عکس

فروش نوزاد 40 روزه در فضای مجازی +عکس

فروش نوزاد 40 روزه در فضای مجازی +عکس 

وقتی از فضای مجازی و اینترنت برای فروش نوزاد استفاده می شود باید تاسف بخوریم. این واقعه در کشور آلمان رخ داده است. پلیس شهر “دویسبورگِ” آلمان در جستجوی سرنخ آگهی فروش یک نوزاد دختر در یک سایت اینترنتی تجاری است.

 

ردیابی آگهی، آدرس خانه والدین کودک را نشان می‌دهد اما پدر و مادر بچه خود را بی‌خبر از همه چیز معرفی می‌کنند و مدعی هستند که فرد دیگری از اشتراک اینترنتی آنها استفاده کرده است.

فروش نوزاد 40 روزه در فضای مجازی +عکس

این آگهی روز سه‌شنبه ۱۲ اکتبر در سایت تجارتی eBay از سوی فروشنده‌ای با نام کاربری “یخچال” منتشر شده است. اعلان نیم‌ساعت روی سایت بوده تا یکی از کارکنان سایت آن را می‌بیند و متعاقب آن، آگهی فیلتر و پلیس خبردار می‌شود.

 

به گزارش دویچه‌وله، عکس نوزاد ۴۰ روزه با چشم‌های کنجکاو خیره به دوربین، پیوست آگهی و قیمت پیشنهادی ۵۰۰۰ یورو بوده است.پلیس، چهارشنبه ۱۳ اکتبر برای بازبینی محل، وارد خانه والدین نوزاد می‌شود. آنها بازجویی می‌شوند اما دخالت در آگهی فروش را رد می‌کنند. طفل با حکم اداری به یک مرکز مخصوص نگهداری منتقل می‌شود.

 

اسم بچه “ماریا”ست و در آگهی با زبان آلمانی “شکسته بسته” نوشته شده که طفلی ۴۰ روزه به همین اسم فروخته می‌شود. عبارت بی‌معنایی با عنوان “die mich mehr Atf” نیز در آگهی بوده که پلیس نتوانسته از آن رمزگشایی کند.پدر و مادر بچه، پناهجو و به ترتیب ۲۸ ساله و ۲۰ ساله هستند. در این خانه یک نفر دیگر از اعضای خانواده زندگی می‌کند. پلیس نگفته که نسبت او با والدین بچه ۴۰ روزه چیست.

 

از زمان کشف این آگهی تا روز گذشته (جمعه) ۱۴ اکتبر، هنوز روشن نشده که چه کسی پشت نام “یخچال” قرار دارد.پلیس به موضوع تجارت انسان ظنین است و احتمال استفاده فردی دیگر از اتصال اینترنتی والدین کودک را از نظر دور ندارد. با این همه در درجه اول بحث بر سر این است که موضوع جدی بوده یا یک شوخی بی‌مزه!

 

خبرگزاری ایسنا