پارس ناز پورتال

فروشنده شانس دوم برای جایزه اسکار

مجموعه : اخبار سینما
فروشنده شانس دوم  برای جایزه اسکار

فروشنده شانس دوم  برای جایزه اسکار 

فیلم فروشنده اصغر فرهادی توسط منتقدین بسیار تحسین شده است و این فیلم اکنون طبق پیش بینی ها شانس دوم اسکار به حساب می آید. فیلم «فروشنده» به عنوان دومین شانس دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان از نگاه سایت «اواردز واچ» معرفی شد.

 

وب‌سایت اواردز واچ (awardswatch)، یکی از وب‌سایت‌های پیش‌بینی‌کننده جوایز اسکار، «فروشنده» را به عنوان دومین شانس دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان عنوان کرد.این وبسایت براساس رای‌ منتقدان معتبر سینمایی، جدولی از مدعیان و شانس‌های دریافت جوایز مختلف از جمله اسکار تهیه و منتشر می‌کند.

 

در جدولی که در بخش پیش‌بینی اسکار بهترین فیلم خارجی سال ۲۰۱۷ در این وب‌سایت منتشر شده، «فروشنده» با دریافت مجموع ۸۰ امتیاز از سوی منتقدین سینمایی، در جایگاه دوم شانس دریافت جایزه اسکار قرار دارد.فیلم اول این جدول، «نرودا» از کشور شیلی است که ۹۶ امتیاز دریافت کرده است.

فروشنده شانس دوم  برای جایزه اسکار

نمایی از فیلم نرودا

 

همچنین در پیش‌بینی دیگر این وب‌سایت از برندگان جایزه گلدن گلوب، «فروشنده» در میان پنج شانس اصلی دریافت این جایزه قرار گرفته است.پیش از این وب‌سایت‌های معتبر دیگری از جمله “ایندی‌وایر” از فیلم «فروشنده» به عنوان یکی از مدعیان جدی دریافت جایزه اسکار ۲۰۱۷ نام برده بود.

 

همچنین روزنامه “لس‌آنجلس تایمز” در وب‌سایت خود با مروری بر فیلم‌هایی که برای بخش بهترین فیلم خارجی معرفی شده‌اند، «فروشنده» را از گزینه‌های اصلی این جایزه معرفی کرد.

 

ایسنا