پارس ناز پورتال

فتیشیسم پا یا علاقه جنسی به پای خانم ها

مجموعه : حذف شده است
فتیشیسم پا یا علاقه جنسی به پای خانم ها

فتیشیسم پا یا علاقه جنسی به پای خانم ها 

برخی از مردان علاقه شدید جنسی نسبت به پای زنان دارند. این حس بیماری نیست و امری غیرعادی هم محسوب نمی گردد. 

 

نقش پاها در لذت جنسی
یکی از اعضای مهم بدن که نقش بسزایی در سلامتی و شادابی انسان دارد پاها می باشد، این عضو تاثیر بسیار مهمی در خنک شدن و گرم شدن بدن بهمراه دارد، به نحوی که در گرمای تابستان قرار دادن پاها در یک تشت آب سرد یا در چشمه ی آب یا حتی حوض باعث کاسته شدن از دمای بدن می شود

 

یا بر عکس آن اگر در سرمای زمستان شلوار و گرم کن و لباسهای گرم بر تن کنید اما با پاهای بدون جوراب و کفش لحظاتی بر روی زمین سرد راه بروید احساس سرما خواهید کرد.

 

تذکر : مطالعه این مقاله بیوطب مناسب همه رده های سنی نمی باشد و این مقاله شامل مطالبی است که ممکن است برای همه مناسب نباشد.

 

روش ماساژ پاها

√ برای انجام ماساژ پاها، روی یک صندلی کوتاه بنشینید و تمام قسمت های کف پا، رویه پا، پاشنه پا و انگشتان پا را به آرامی ماساژ دهید.

 

√ برای ماساژ پا یک دست خود را روی پا و دیگری را زیر کف پا قرار دهید و به آرامی‌ از انگشتان پا به سمت قوزک ماساژ دهید و این حرکت را به سمت انگشتان ادامه داده و تکرار کنید.

 

√ پا را با یک دست نگه داشته و با دست دیگر انگشتان هر پا را محکم فشار داده و به آرامی ‌بکشید.

 

√ با انگشت شست از قسمت بالایی کف پا، به صورت خطی فشار محکم به مرکز کف پا وارد کنید و در قوس و برآمدگی پا، فشاری چرخشی اعمال کنید. این حرکت را در ۲ کف پا انجام دهید.

 

√ یک پا را نگه داشته و به پای دیگر آرام مشت بزنید و با حرکات انگشتان دست در سراسر کف پا حرکات چرخشی انجام دهید.

 

√ از قوزک پا تا ناحیه ران را با دستان خود ماساژ داده و آن را ۵ بار تکرار کنید.

 

√ زانو را با فشار چرخشی انگشتان در ناحیه کاسه زانو ماساژ دهید. ماساژ پا پس از یک ایستادن طولانی می‌تواند عضلات پا را آرام کرده و به حالت اول بازگرداند.

 

فتیش پا

فتیش پا، پاپرستی یا پودوفیلیا (به انگلیسی: Podophilia) به هرگونه اظهار تمایل جنسیِ چشمگیر و غیرطبیعی نسبت به پا گفته می‌شود. در میان اجزای غیرجنسی و دیگر قسمت‌های بدن، فتیشِ پا شایع‌ترین نوع میل جنسی‌ای است که ارتباطی با اعضای جنسی بدن ندارد.

 

√ فوت جاب foot job

foot job به معنای ارضا کردن مرد توسط پاهای زن است . یعنی زن با حرکت دادن کف پای خود بر روی آلت مرد ، او را ارضا می کند که مترادف عملی آن Blojob که زن با دستانش مرد را ارضا میکند ( به شکل همان خودارضایی که زن انجام میدهد )

 

فوت‌جاب یک آمیزش جنسی بدون دخول در انسان است که توسط پا برای برانگیختگی جنسی، تحریک و اوج لذت انجام می‌شود. در برخی موارد این عمل را می‌توان بخشی از فتیش پا در نظر گرفت. فوت جاب به طور معمول برای مردان و توسط یک شریک (مذکر یا مؤنث) صورت می‌گیرد،

 

که با استفاده از پاها یا انگشتان خود به گرفتن و مالیدن نواحی آلت تناسلی فرد دیگر می‌پردازد. فوت‌جاب همچنین به عمل استفاده پا یا انگشتان فرد برای تحریک پستان‌ها یا فرج شریک زن به کار برده می‌شود.

 

√ فوت فتیش foot fetish

foot fetish یعنی علاقه بیش از حد و اندازه به پای زن ، به طوری که هر چه این اختلال بیشتر باشد ، توجه مرد به سایر نقاط بدن زن کمتر می شود.