پارس ناز پورتال

فال و طالع عشق زندگی شما

فال و طالع عشق زندگی شما

فال و طالع عشق زندگی شما

طالع عشق خود را برای هفته جاری بخوانید تا بدانید از لحاظ عشق و عاشقی چه در انتظار شماست. امیدواریم اتفاقات خوبی برای شما رقم بخورد. در زندگی عاشقانه و رمانتیک شما چه می گذرد؟ می توانید جواب این سوال را در حرکات سیارات پیدا کنید. 

فال و طالع عشق زندگی شما

فروردین
اگر مجرد هستید این هفته زمان رها کردن توقعات رمانتیک است و باید منتظر فرصت های شگفت انگیز باشید. ممکن است فردی با فردی از کشور یا شهری دیگر ملاقاتی داشته باشید یا با فردی آشنا شوید که دیدگاه های فلسفی و معنوی شگفت انگیزی درباره عشق و زندگی دارد. اگر در رابطه ای هستید شما و فرد مقابلتان ممکن است برنامه سفری را بریزید.

فال و طالع عشق زندگی شما

اردیبهشت
اگر در رابطه ای هستید یا متاهل هستید از جانب او سود و منفعت مالی خواهید برد. او شاهد پیشرفتی غیرمنتظره بیشتر از آن چه انتظار می رفت خواهد بود و هر دوی شما این پیشرفت را با هم جشن می گیرید. هر دو با همکاری هم پس انداز می کنید. این پس انداز می تواند مربوط به خرید خانه یا زمین و یا مربوط به بیمه بازنشستگی باشد.

فال و طالع عشق زندگی شما

خرداد
این هفته توافق رابطه ای سهم طالع شماست. ونوس در اواسط هفته وارد بخش رابطه شما می شود و تا دو هفته دیگر در جای خود باقی می ماند. در طول این مدت شما و عشقتان از آرامش بی نظیری در رابطه خود لذت خواهید برد. این روزها احتمال این که به فردی متعهد شوید بسیار زیاد است و حتی آمادگی ازدواج با او را خواهید داشت.

فال و طالع عشق زندگی شما

تیر
یک انرژی قوی بین شما و همسرتان هست که ممکن است از آن به طور سازنده یا به طور مخرب استفاده کنید. مریخ و پلوتو در بخش رابطه و شراکت جدول شما به هم می پیوندند و هر دوی شما لحظات بسیار خوبی را با هم خواهید گذراند. احتمال این که وارد بحث شوید زیاد است پس سعی کنید تا جایی که می توانید مراقب درگیری ها باشید و بحث ها را به خوبی هدایت کنید.

فال و طالع عشق زندگی شما

مرداد
ونوس وارد بخش عشق طالع شما می شود و تا دو هفته آینده در همین بخش باقی می ماند و این برای شما که مجرد هستید نشانه خوبی برای دیدار با فردی جدید است. فردی که توانایی تسخیر قلب شما را دارد. پذیرای تجربیات جدید و ملاقات با فردی جدید باشید تا به طور شگفت انگیزی سورپرایز شوید.

فال و طالع عشق زندگی شما

شهریور
یک درگیری شدید در رابطه عاشقانه شما ناآرامی و ناراحتی ایجاد می کند. این هفته در بحث هایی که دارید خصوصیات منفی محبوب بیشتر به چشم تان می آید. اوقات تلخی ها اوج می گیرد. ارتباط بین مریخ و پلوتون به روابط عاشقانه شما شدت می دهد و تا جایی می توانید باید انرژی خود را به پای رابطه تان بریزید.

فال و طالع عشق زندگی شما

مهر
این هفته به دلیل حرکت ونوس در بخش پیغام های عاشقانه جدول شما ارتباط بین شما و همسرتان بسیار رضایت بخش خواهد بود. تصمیم بسیار مهمی را در رابطه ای که دارید خواهید گرفت. این تصمیم ممکن است در رابطه با مسائل مالی باشد. تمام گفتگوهای بین شما کاملا مثبت هستند.

 

در اواسط هفته یکی از شما ممکن است چیزی بگوید که فرد مقابل را دچار شوک کند. اگر نسبت به دیدگاه های همسرتان احساس مثبتی ندارید در رابطه با آن با هم گفتگو کنید.

فال و طالع عشق زندگی شما

آبان
این هفته قدرت کلماتی که به زبان می آورید بسیار عمیق هستند پس باید مراقب باشید که کلماتتان تاثیر منفی روی محبوب نگذارد. شاید نیت شما به زبان آوردن کلمات خشونت آمیز نباشد اما درک او اینگونه خواهد بود. و اما خبر خوب: با ورود خورشید به نشانه شما در اوایل هفته همسرتان بیشتر روی جنبه های مثبت شخصیتی شما تمرکز می کند و کلمات خشونت آمیز را به فراموشی سپرده می شود.

فال و طالع عشق زندگی شما

آذر
پیشرفت منحصر به فردی در اعتماد به نفس شما ایجاد می شود که در مسائل روابط عاشقانه شما نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. ونوس در روز دوشنبه وارد نشانه شما می شود و تا دو هفته دیگر در صورت فلکی قوس باقی خواهد ماند. در نتیجه سرشار از جذبه، زیبایی و احساس مثبت خواهید بود.

 

اگر مجرد هستید به توجهاتی که از فردی دریافت می کنید توجه کنید. اگر هم متاهل هستید توسط همسرتان احساسات مثبتی چون عشق و ارزش دریافت خواهید کرد.

فال و طالع عشق زندگی شما

دی
جذابیت ها و توانایی های شما این هفته غیر قابل انکار به نظر می رسند. مریخ اخیرا در نشانه شما جا خوش کرده و شوق عشق را در شما ایجاد کرده است. پلوتون سیاره جذابیت نیز در نشانه شماست و در روز پنجشنبه این دو سیاره در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. در نتیجه این روزها از انرژی و احساس عاشقانه ای که نسبت به همسرتان دارید لذت خواهید برد.

فال و طالع عشق زندگی شما

بهمن
ونوس سیاره عشق در روز دوشنبه وارد بخش دوستی شما می شود و تا دو هفته دیگر در همان بخش باقی می ماند. بنابراین هر نوع جاذبه و کششی در رابطه شما ممکن است منجر به ایجاد روابط رمانتیک شود. یکی از دوستانتان شما را با فردی که تشخیص داده می تواند فرد مناسبی برای شما باشد آشنا می کند. دیدار با او ممکن است موفقیت آمیز باشد.

فال و طالع عشق زندگی شما

اسفند
این هفته همسرتان باعث می شود که بهتر از قبل باشید و این ممکن است باعث پیشرفت در موقعیت شما شود. او شما را با فردی آشنا می کند که به پیشرفت شغلی تان کمک زیادی می کند پس منتظر یک جلسه معارفه باشید. در حرفه خود با فردی آشنا می شوید که ممکن است حس مثبت دو طرفه بین شما ایجاد شود. پس سعی کنید از آن سرسری نگذرید.