پارس ناز پورتال

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

طالع عشق خود را در زیر بخوانید تا بدانید در هفته جاری چه اتفاقاتی در انتظار شما خواهد بود آن هم از نوع عشقی و احساسی. در زندگی عاشقانه و رمانتیک شما چه می گذرد؟ می توانید جواب این سوال را در حرکات سیارات پیدا کنید. 

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

فروردین
اکنون تصمیم دارید نیازهای فردی خود را با رابطه ای که دارید تطابق دهید تا بتوانید باعث خوب پیش رفتن آن رابطه شوید. شما یک رابطه ایده آل و منصفانه می خواهید و اکنون بهترین زمان برای ایجاد این رابطه است. در روز یکشنبه احساس می کنید باید علیرغم مخالفت ها کاری که می خواهید را به هر قیمتی که شده انجام دهید.

 

قبل از انجام کمی فکر کنید. بدانید که عاشق شدن به معنای از دست دادن هویت نیست بلکه می توانید هر دو را کنار هم داشته باشید.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

اردیبهشت
این هفته درگیری و بحث های زیادی با محبوبتان خواهید داشت. تا جایی که می توانید از موضوعاتی که باعث رنجش و آزردگی او می شود دوری کنید. البته گاهی اوقات بحث های اجتناب ناپذیری پیش می آید که مجبورید با آن ها روبرو شوید. خودتان را آماده درگیری کنید چون محبوبتان آرامش سابق را به دلایلی نخواهد داشت.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

خرداد
این هفته زندگی عاشقانه شما آن چنان که باید محکم نیست ولی خوشبختانه وضعیت زیاد هم فاجعه بار نیست. آن چه که شما و محبوبتان می خواهید به انجام برسانید بازسازی رابطه تان است. شاید کمی غیرمعمول باشد اما به هر دوی شما حس زندگی و شادی می دهد.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

تیر
هر وقت درگیری و بحث پیش می آید سعی می کنید احتیاط کنید. بحثی داغ درباره موقعیتی دارید که موافق نظرات یکدیگر نیستید. اگر این را درک کنید که هر دوی شما در حال کنترل این موقعیت هستید از بحث کردن دست می کشید. سازش و مصالحه در زندگی ضروری است اما نیاز به زمان دارد. هیچ وقت حرفی نزنید یا قولی ندهید که می دانید بعدها فراموش می کنید.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

مرداد
گفتگویی امیدوار کننده در اواسط هفته با محبوبتان خواهید داشت. اما پس از آن ممکن است رابطه شما در موقعیت های بدی قرار بگیرد. به نظر می رسد تا آخر هفته نتوانید رابطه ای با صلح و سازش داشته باشید چون دیگر صبر خود را از دست داده اید.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

شهریور
پول آخرین چیزی است که می خواهید درباره آن با محبوبتان صحبت کنید. درگیر مسائل مالی شده اید اما تا می خواهید درباره آن صحبت کنید زبانتان را گاز می گیرید. به جای این کار چنین مسائلی را روی کاغذ بنویسید و درباره مشکل ناراحتی تان بگوئید. البته این نوشته را تا آخر این هفته نشانش ندهید و هفته بعد صبر کنید. زیرا تا آن موقع کمی آرام شده اید و با لحن ملایم تری مشکلتان را ابراز می کنید.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

مهر
این هفته تمام تمرکزتان روی مسائل رابطه ای است. ماه کامل در روز یکشنبه در بخش روابط جدول شما قرار می گیرد. ماه کامل، کاملا نزدیک به سیاره اورانوس سیاره پیشرفت های اتفاقی می شود. در نتیجه بین شما و محبوبتان پیشرفت هایی احساسی و کاملا اتفاقی رخ خواهد داد و رابطه بین شما عمیق تر و محکم تر می شود.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

آبان
این هفته هفته ای پرمخاطره برای مسائل احساسی است. این چند روز مسئله حساسی در رابطه شما باعث ایجاد نا امیدی می شود. انتظاراتی که از محبوبتان دارید برآورده نمی شود و این باعث ناراحتی و خشم شما می شود. قبل از این که حرفی بزنید که باعث پشیمانی تان شود یک قدم عقب بروید. شاید برای حل مشکل نیاز باشد که کمی از هم فاصله بگیرید.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

آذر
ماه کامل در بخش عشق جدول شما بر مسائل احساسی تاکید می کند. با شخصی در حال آشنایی هستید که عاشق خصوصیات عجیب و غیرعادی او می شوید. شاید خبرهای غیرمنتظره ای درباره او بشنوید. اگر مجرد هستید همین روزها با فرد خاصی ملاقات خواهید داشت.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

دی
این هفته شما و همسرتان روی مسائل خانوادگی تمرکز می کنید. در مرحله نهایی کاری که در حال انجام دادن هستید می باشید اما کمی پیچیدگی در برنامه هایتان ایجاد می شود. خوشبختانه هر دوی شما به دنبال راه حل هستید. خبری درباره یکی از آشنایان یا اقوام که خیلی دوستش دارید می شنوید. این خبر شوکه کننده اما مثبت است.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

بهمن
تغییری غیرمنتظره در افکار محبوبتان باعث می شود احساس کنید پشتتان را خالی کرده است. ناگهان احساس می کنید تمام موقعیت های سازگاری که داشتید دچار هرج و مرج شده است و نمی دانید چگونه باید این وضعیت را درست کنید. از هر کاری که در توان دارید برای صحبت درباره این مشکل دریغ نکنید. تا زمانی که دیدگاه تان متفاوت است و به یکدیگر گوش نمی دهید به راه حل نمی رسید.

فال و طالع بینی عشق این هفته شما

اسفند
بحث ها درباره مسائل مالی مشترک، این هفته شدت می گیرد. در رابطه ها با بودجه ها و هزینه ها نمی توانید به توافق برسید. هر دوی شما به روش های کاملا متفاوتی پول پس انداز می کنید و تصور می کنید روش شما بهتر از دیگری است.با این همه تفاوت عقیده تصمیم گیری درباره هیچ مسئله ای کار درستی نیست. هر کاری که می توانید برای حل این مشکل پیدا کنید تا ببنید چقد می توان خوشحال بود.