پارس ناز پورتال

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپا

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپا

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپا

لیگ فوتبال اروپا با همه زیبایی ها و هیجان ها در مجموعه زیر به تصویر کشیده شده است. قاره اروپا در فوتبال جهان همیشه حرفی برای گفتن داشته است. لیگ‌های باشگاهی در اروپا در نخستین روزهای پاییز پیگیری شد. در این هفته علاوه بر پیروزی ها و ناکامی تیم های مشهور، رکوردهای مهمی هم به ثبت رسید. فرانچسکو توتی توانست دویست و پنجاهمین گل خود را در سری A به ثمر برساند.

 

تساوی میلان، اینتر و برد ناپولی و یوونتوس از نتایج مهم سری A ایتالیا بود.در لالیگا نیز دیگو آلوس (دروازه‌بان والنسیا) با مهار هفدهمین پنالتی‌اش رکورد آندونی زوبی‌زارتا افسانه‌ای را شکست. به گزارش پارس نازناکامی رئال مادرید در کسب پیروزی برای دومین هفته پیاپی ادامه داشت. در مقابل بارسلونا و اتلتیکو مادرید پیروز شدند.

 

پیروزی‌های پرگل منچستریونایتد برابر لسترسیتی، آرسنال مقابل چلسی و لیورپول برابر هال سیتی نیز از اتفاقات مهم هفته ششم لیگ برتر انگلیس بود. البته منچسترسیتی ششمین پیروزی‌اش را در لیگ برتر جشن گرفت و بدون رقیب در صدر جدول باقی ماند.

 

بایرن مونیخ در رقابت های بوندسلیگا به سختی هامبورگ را شکست داد و بوروسیا دورتموند نیز به پیروزی دست یافت.در فرانسه نیز پاری سن ژرمن در این هفته نیز با اونای امری شکست خورد و بنفیکا با پیروزی دو بر صفر برابر چاوس، صدرنشین لیگ پرتغال ماند. در ادامه به مهمترین و جالب‌ترین لحظات این رقابت ها اشاره می شود.

 

زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو پس از ناکامی رئال مادرید در کسب پیروزی. دیدار این تیم برابر لاس پالماس دو بر دو مساوی شد.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاوین رونی بازی می کند یا نه! مهاجم منچستریونایتد در دیدار برابر لسترسیتی نیمکت نشین بود و در نیمه دوم به میدان آمد.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپادیگو آلوس پس از مهار پنالتی. والنسیا دومین پیروزی‌اش را با شکست دو بر یک لگانس جشن گرفت.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپادیدار تیم های ناپولی و کیه‌وو. ناپولی دو بر صفر در این دیدار پیروز شد.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپابدل زلاتان ایبراهیموویچ.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاخواکین بازیکن بتیس با سر شکسته در حال ضربه زدن به توپ.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاشادی مانوئل نویر با تیاگو آلکانتارا پس از پیروزی برابر هامبورگ. این دیدار یک بر صفر به نفع بایرن مونیخ پایان یافت.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاهوادار منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاخوشحالی نانی پس از به ثمر رساندن گل تساوی برای والنسیا.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاناکامی چلسی در دیدار برابر آرسنال. شاگردان آنتونیو کونته سه بر صفر از آرسنال شکست خوردند.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاشال‌گردن یکی از هواداران ساندرلند.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاضربه سر آنخل کورئا که دروازه‌بان دپورتیوو آن را دفع کرد. اتلتیکو با تک گل آنتوان گریزمان در این بازی پیروز شد.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاناراحتی فرانچسکو توتی پس از شکست رم. یاران توتی سه بر یک از تورینو شکست خوردند.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاخوشحالی پس از گل پل پوگبا به همراه جسی لینگارد. منچستریونایتد چهار برابر یک لسترسیتی را شکست داد.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاناچو مونرئال، مدافع اسپانیایی رئال مادرید نتوانست مانع عبور توپ از خط دروازه تیمش شود.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاپیکسل‌هایی بر ژاکت هوادار استوک سیتی.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاخطای کایل واکر، بازیکن تاتنهام روی جورج فرند. تاتنهام در این دیدار دو بر یک میدلزبورو را شکست داد.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاگریزمان، دیگو سیمئونه و توپ!

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاسگی که هوادار لیورپول است.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاروبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ در حال ضربه زدن به توپ.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاجرارد پیکه ناکام در ضربه زدن به توپ. بارسلونا با پنچ گل اسپورتینگ خیخون را شکست داد.

عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپاهوادار لاس پالماس.
عکس های ورزشی برگزیده لیگ فوتبال اروپا