پارس ناز پورتال

عکس های علیرضا طلیسچی در اولین کنسرت

عکس های علیرضا طلیسچی در اولین کنسرت

عکس های علیرضا طلیسچی در اولین کنسرت

علیرضا طلیسچی خواننده پاپ ایرانی که به تازگی مجاز شده است،توانست اولین کنسرت خود را برای طرفداران اجرا کند. نخستین کنسرت «علیرضا طلیسچی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، سرانجام پس از مدت‌ها انتظارِ مخاطبانش، به رهبری ارکستر «علی ثابت» و تهیه کنندگی «آوای فروهر» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران برگزار شد.
عکس های علیرضا طلیسچی در اولین کنسرت«علیرضا طلیسچی» که اوایل سال جاری، نخستین آلبوم رسمی خود را منتشر کرده بود، در تاریخ ۱۴ آذر ماه سال جاری، در «سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی» تهران، به روی صحنه رفت. خواننده ی آلبوم «دقیقه‌هام» در این کنسرت که به رهبری «علی ثابت» برگزار شد، به اجرای قطعات آلبوم خود و تک‌آهنگ‌های محبوبش پرداخت.
عکس های علیرضا طلیسچی در اولین کنسرت«علیرضا طلیسچی» در ابتدای این کنسرت گفت: «سال‌ها منتظر این شب بودم که روی ماهتان را از نزدیک ببینم. این اولین اجرای زنده من است و برای آن ذوق و شوق زیادی داشتم.»
عکس های علیرضا طلیسچی در اولین کنسرتعلی ثابت، بابک مالکی فر، عمادرضا نکویی، فرید سلامت، اشکان پورپناهی، کامیار عبدی، مجتبی کشاورز، امیربهادر دهقان و علیرضا جعفریه به عنوان نوازنده در کنار «علیرضا طلیسچی» در این کنسرت به روی صحنه رفت.
عکس های علیرضا طلیسچی در اولین کنسرتعلی ایلیا، محسن افشار، شیث ر ضایی، عماد طالب زاده، آرش پاکزاد، سوگل طهماسبی، علی لهراسبی و فرزان حسن وند از جمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند، ناگفته نماند در این کنسرت از موزیک ویدئو «به خودم بد کردم» رونمایی شد.
عکس های علیرضا طلیسچی در اولین کنسرت