پارس ناز پورتال

عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانی

عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانی

عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانی

اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر این روزها درگیر داوود رشیدی هستند که از دنیا رخت بر بست و رفت.دنیای بازیگری ایران در غم از دست دادن بزرگمرد سینمای ایران است. غیر ممکن است که کسی علاقه مند به دنیای هنر و سینما باشد و در حال حاضر دل و دماغی برایشان مانده باشد. استاد داود رشیدی رفت تا بار دیگر صبح جمعه را با تلخ کامی شروع کنیم،

 

داود رشیدی کوچ کرد تا بیش ار قبل نگران از دست دادن نسل طلایی سینما و هنرمان باشیم. نگرانی و ترسی که مدام در گوشمان زمزمه می کند و میگوید که پس از رفتن رشیدی ها، دیگر هیچ کسی جایشان را پر نخواهد کرد و بدا به حال نسلی که قرار است یکی یکی شاهد این رفتن ها باشد و از سوی دیگر شاهد ظهور و بزرگ شدن بی هنر ها.

 

پنج ژنرال سینما حالا چهار نفر شده اند و امیدواریم عزت و سلامتی همراه همیشگی چهار عزیز دیگر، یعنی اساتید نصیریان، مشایخی، انتظامی و کشاورز باشد. غم عجیبی دارد این عکس، غمی که میتواند تلنگری محکم به یکایک ما باشد. فکر کردن به این خوابیدن و بیدار نشدن ها خیلی غم انگیز است،

 

علی الخصوص وقتی که لحظه به لحظه شاهد شکسته شدن و نشستن گرد گذر زمان بر احوالات عزیزان و بزرگانمان هستیم. رویِ بدِ دنیا و روزگار در کمین همه ماست.
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیتسلیت به خانواده محترم رشیدی، لیلیِ مهربان، احترام خانم برومند و سایر اعضای خانواده های محترم برومند و رشیدی و همچنین کل خانواده سینما و کسانی که با مفتش شش انگشتی و آق حسینی و … خاطره دارند.

 

دیدار دوستانه بین ستارگان ایران و ستارگان لالیگا خیلی کسالت آور تر و بی شور و شوق تر از آن چه پیش بینی میشد برگزار شد تا شاید مسئولین ورزشی کشورمان این موضوع را قبول کنند که تماشای دویدن چند میانسالِ چاق که نقش چندانی در خاطرات شیرین فوتبالی مردم نداشته اند، هیچگونه جاذبه ای برای هواداران ندارد. آن چند هزار نفر هم بخاطر علی کریمی و کریم باقری و خداداد آمده بودند

 

که با تماشای بازی ضعیف و پر حاشیه این ستاره های نوستالژی ساز در کنار سایر ستاره های سربی، از آمدنشان پشیمان شدند! دعوت از لالیگایی ها برای بازی خداحافظیِ شناخته شده ترین ایرانیِ تمام ادوارِ این لیگ صورت گرفته بود که ناگهان و به دنبال تصمیمات پشت پرده، جواد نکونام از متن به حاشیه رفت و قهر تا حدودی غیر منطقی اش دستمایه اصلی حواشی این بازی شد.

 

حواشی ای که کاملاً فوتبالی و از جنس ورزش بود و آقای بازیگری که نهایت هنرش بازی رول های تکراری در فیلم های سوپرمارکتی و آبدوغ خیاری است و هنوز پرونده مالی و اخلاقی اش در حاشیه سفر عام المنفعه (!) هنرمندان به برزیل در دادسرای جرایم ورزشی باز است، حق ندارد حتی نام نکونام و بزرگان فوتبال را بر زبان بیاورد، چه برسد که بخواهد آن ها را تحقیر کند و خود را نخودِ نالایقِ یک آش ورزشی بکند!

 

جناب اقای هاشمی که بزرگ ترین دغدغه ات غش کردن حسین یاریار و فرار اسپانسرهاست! یک بار دیگر نامه ات را بخوان و در خلوت خود به آن فکر کن!
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیپرستو صالحی پرده ای جدید از اراده چهره های ایرانی را به نمایش گذاشت! او نشان داد که پای شکسته و در گچ آنقدر موضوع حقیری است که هیچگاه نمی تواند مانع حضور پرستو خانم و سایر هم قطارانِ هم مرام اش در مراسم ها و دورهمی های آبکی و روزانه شان بشود. اتفاقا با عصا و گچ خیلی هم کول و جالب است و عکس هایش لایک خور تر می شود! آرزوی سلامتی داریم برای پرستو صالحی عزیز. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیآخرین سامورایی به اینستاگرام پیوست. در اینجا هم اشکان دارد روش صحیح و منطقیِ بلاک کردن را به آندو آموزش می دهد.  
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیسلفی فوق العاده دیدنی سیروان خسروی در ارتفاعات ساحلی کرواسی. سیروان کلاً آدم خاص و متفاوتی است. هم عکس هایی که میگذارد، هم تیشرت هایی که میپوشد، هم کپی کاری های هنری اش، هم پست های اینستاگرامی اش، هم همکاری های توهمی و انتزاعی اش با انریکه و کلا همه چیزش!

 

به همین خاطر است که برای تفریح به کرواسی میرود، کشوری که در بین مقاصد تفریحیِ ایرانیان یک مورد “خاص” و “متفاوت” است. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیهمسر رضا رویگری با اکانت اینستاگرام جناب رویگری خبر از آشتی پدر و پسرِ عاشق (!) پس از سال ها کدورت و قهر را رسانه ای کرد. مبارک باشد! 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیشبنم فرشادجو هم به خانه بخت رفت. خانه بختی که صاحبخانه اش یک جوان آلمانی است. تبریک به شبنم خانم و آرزوی خوشبختی برای این دو گلِ چند وقتی هست که شکفته! 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیگلاره عباسی در حال بازدید از گالری عکس های فیلم لانتوری بود که شکار عکاسِ کمین کرده در خانه هنرمندان شد.
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیما اگر هر شماره هم عکس از آرمین بگذاریم باز هستند عزیزانی که با کلی گلایه و ناراحتی از ما بخواهند که دلیل مشکل شخصی مان با آرمین و کار نکردن عکس هایش را توضیح دهیم! این عزیزان را به فالو کردن صفحه آرمین در اینستاگرام به آدرس armintwoafm دعوت می کنم. اگر هم اهل اینستا نیستند، مطالبمان را با دقت بیشتری بالا و پایین کنند!
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیمهدی ماهانی باید الگوی زندگی همه ما باشد. واقعاً هیچ کسی را تابحال ندیده ام که انقدر با خودش حال کند و راضی باشد 🙂 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیباران خانم کوثری در نشست خبری فیلم لانتوری که در پردیس چارسو برگزار شد. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیملی پوشان والیبال در حال آب تنی در یکی از هتل های میانمار (نام یک کشور است و ربطی به خزندگان ندارد). یکی از خوبی های والیبالیست بودن این است که در استخر های عمومی و استاندارد نباید نگران سر خوردن پایت باشی، چون در هر حالت بیست سانتی از سطح آب بالاتر هستی! 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیبه گزارش پارس ناز دوستان و عزیزان هنرمند در فضایی معطر به عود و احساس خوب و رنگ های زیبا که اگر این کلمات و تعاریف را رمزگشایی کنیم آخر سر به مزونِ میترا جون در زعفرانیه میرسیم، در حالی که حدس اولیه مان بازارِ ادویه جات دهلی نو بود! دنیای عزیزان در این حد عجیب و غیر قابل پیش بینی است! با حضور رویا تیموریان، کمند امیرسلیمانی، الهام پاوه نژاد و نسیم ادبی.
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیدیدار سارا خوئینی ها با کودکان عزیزان یک موسسه خیریه در مشهد مقدس. ممنون از سارای عزیز، امیدواریم این بازدید فقط در عکس های اینستاگرامی خلاصه نشود.
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیسلفی امید حاجیلی و دوستان در کنار احمدرضا عابدزاده در مقابل رستوران ایشان در متل قو. رستورانی که مهم ترین مشغله آقای عقاب در این روزهاست و خیلی هم موفق و پرمشتری شده است. (با شناختی که سقّ خود دارم، منتظر خبر پلمپ شدن رستوران باشید!)
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیهدیه خانم تهرانی در دومین جشنواره یوز در روز ملیِ یوز! (تقویم ملی نگاهی پر از سوال و سردرگمی به تقویم رسمی می اندازد). 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیعارف لرستانی در اوایل دوران پرمخاطره و حساسِ پسران، یعنی موسمِ رویش سبیل! 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیعادل فردوسی پور و جواد خیابانی در عکسی قدیمی در حال خندیدن به دوربین در صف غذای سازمان هستند. همان طور که شاهد هستید امکانات عزیزان در آن روزها در حد سلف دانشگاه پیام نور تشتک آباد سفلی هم نبود. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیسلفی دو عزیزی که از ملاقات همدیگر خیلی شگفت زده شده اند و به هیجان آمده اند! البته شدت به هیجان آمدن آرشا خیلی بیشتر از عزیزِ دیگر است. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیسحر قریشی و همسر محترم در حاشیه مراسم اکران خصوصی فیلم «آبنبات چوبی». 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیخود محمود فکری هم از قیافه جوانی اش خنده اش گرفته، از ما چه انتظاری دارید؟! :)) 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیدیبا زاهدی و رضا کیانیان در کنار هم. عکسی که احتمالاً مربوط به فیلم سینمایی «سایه» ساخته مسعود نوابی است. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیحالا که رضا درمیشیان دیده تعداد منتقدان و ناراضیان از فیلمش رو به افزایش است، دارد خیلی نرم همه چیز را تقصیر کیهان کلهر می اندازد.
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیامین زندگانی چند روزی مرخصی گرفته تا در روز تولدش در کنار خانواده باشد. با آرزوی سلامتی برای همه داداشیای تو زندون، دست فروشای تو میدون. علی آقا کریمی، آقا مهدوی کیا. سلامتی دست تنگا،سلامتی درد دیده ها، داغدارها، بیمارا!
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیسلفی عزیزان تیم منتخب ایران پیش از خلق افتضاح در مقابل ستارگان لالیگا. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیخدا را شکر. امیدواریم روند بهبودی حسین محب اهری تا حاصل شدن سلامتیِ کامل به همین خوبی ادامه پیدا کند. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیحسام نواب صفوی در گریم نقشی که قرار است در “نهنگ عنبر 2” بازی کند. خوب بجای اینکه انقدر حسام و گروه چهره پردازی را به زحمت بیاندازید، ایرج نوذری را می آوردید که با تحمل زحمت کمتری نقش مورد نظر را با شرایط طبیعی تری برایتان بازی کند! 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیبوسه کیمیا علیزاده بر دستان پدر عزیزش پس از بازگشت به میهن. کیمیا در المپیک 2020 توکیو قول طلا داده است.
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیامید جهان با این پست از ارسلان قاسمی که در روزهای سخت کنسرت، قبل از کنسرت و پس از کنسرت و تا پاسی از نیمه شبِ کنسرت همواره همراه او بوده است و او را تنها نگذاشته است، تشکر کرد. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیآلگری با بیان اینکه “من دیگه نمی تونم” قرارداد خود را با یونتوس فسخ کرد. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیمریلا زارعی، فرهاد اصلانی و پوران درخشنده در پشت صحنه کار جدیدشان. نگران مریلا نباشید، مشکل خاصی نیست، فقط در مراسمی که شب گذشته دعوت بود، کمی در حرکت گردن زیاده روی کرده است و پس از چند روز خوب میشود. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیالناز حبیبی و خواهرزاده اش در حال زدنِ سلطانی بر بدن. الناز جان بیزحمت تگ می کردی تا بتوانیم تشخیصتان بدهیم! 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیوقتی نشست خبری پیش از حد طول بکشد و سوال ها همگی در حد “برنامه تون برای آینده چیه؟” باشد. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیاسترس سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری کشورمان در این عکس کاملاً قابل درک است! مدام یاد هشدار های خانواده من باب عدم مراوده با رفقای نا باب و دودی می افتد و ترس برش می دارد! 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیامیرعباس گلاب و یک فرشته کوچک به نام ملورین! عزیزان، توجه داشته باشید که این نام توسط خانواده امیر عباس برای عزیزشان انتخاب شده و شما باید به دنبال نام های دیگر باشید تا سیستم ثبت احوال Error ندهد. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیابراز همدردی عوامل سریال “علی البدل” با خانواده محترم رشیدی به مناسبت کوچ ابدی استاد داوود رشیدی. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیامیرعلی نبویان و همسر محترم که گویا این آخرین تصویر عزیزان در شبکه های اجتماعی است و از این فضا خداحافظی کرده اند. روزشمار را صفر می کنیم تا ببینیم چند روز دوام می آورند! 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیقاسم رضایی قهرمان کشتی کشورمان در کنار پدر و مادر عزیزش. پدر و مادری که از بازگشت غروآفرین پسر قهرمان و تاریخ سازشان مسرور و خوشحال هستند. قاسم اولین کشتی گیر فرنگی کار تاریخ ورزش ایران است که توانسته در دو المپیک مدال کسب کند. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیبه سلامتیِ همه دوستای خوب و واقعی. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیغزل خانم شاکری هیچ کانال و صفحه ای در تلگرام و اینستاگرام ندارد. فریب دغلکاران را نخورید. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیسلفی جالب جهانبخش های خندان و خوشتیپ! علی الخصوص آقای پدر که تهِ پرستیژ و جنتلمنیسم هستند. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیسلفی گشت ارشادی ها در حال ضبط سری دوم این فیلم سینمایی که فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانی– شما آقای کیایی هستی؟

+ بفرمایید.

– ما تا حالا رستم و سهراب شما رو به لجن کشیدیم؟!

+ نه والا…

– پس دیگه این کار رو نکن.

مکالمه کوتاه یک شهروند آمریکایی با محسن کیایی.
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانینسرین مقانلو دید که واقعاً نمی صرفد هر هفته یکی از اعضای خانواده اش را از آمریکا به تهران بکشد، لذا خودش کوله بار را بست و راهی دیار کفر شد. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانینه به آن اخم های “لنز شِکان” و نه به این خنده های “زَهره بران”. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیواژه ی “با اخلاق” پس از این پست از لغت نامه بیرون آمده و مُدام کنار پنجره سیگار می کشد و اخلاق و ادب خود را کاملاً از دست داده است. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیسلفی امیر حسین مدرس هنرمند با شخصیت و همه فن حریف کشورمان در کنار پسر عزیزش.
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیوالا ظاهرش آنقدر نرم و هیجان انگیز است که ما هم از پشت مانیتور و گوشی وسوسه شدیم بک دستی به رویش بکشیم! فندق جان حق دارد! 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیسحر دولتشاهی هر از چند گاهی یادش می افتد که باید به این موضوع که گوش دارد، تاکید کند که مبادا فراموشمان شود که او گوش دارد! خلاصه این را آویزه گوشتان کنید که سحر دولتشاهی، بازیگر خوب سینما و تلویزیون، گوش دارد!
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیهرکی ضربه زد من بخشیدم بی شک

هرچی زخمی تر، وحشی تر می شم

اونا خواستن من برم و برنگردم

منی که برنده ی هر نبردم

منی که تو ظلمت سر نکردم

واسه رسیدن شانس صبر نکردم

و با صفر یه کاری کردم، مطمئنم،

خیلیا با صدتا صد نکردن.

یاس ادامه میده 🙂
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیمحمد بحرانی هنرمند و یادگاری ماندگارش در کارنامه هنرهای بصری کشور. بار ها گفته ام و باز هم می گویم، محمد بحرانی یک نابغه است!
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیاندیشه فولادوند، وقتی که….

(این کپشن را شما کامل کنید، بهترین کپشن در شماره ی فردا درج خواهد شد.)
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیحرکت قابل ستایش استاد محمدعلی کشاورز که در اوج شرایط سختی که دارند، برای ابراز همدردی خود را به منزل استاد داود رشیدی رساندند. آرزوی طول عمر و زندگی با عزت داریم برای پدرسالار سینما. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیسلفی سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال با دریا و دنیز دختران محسن بنگر، کاپیتان سابق پرسپولیس. رفاقت و صمیمیت موجود بین متعصب ترین بازیکنان هر دو تیم پایتخت نکته ی جالب توجه این عکس است. بهتر است هوادارانی که بار ها و بار ها بخاطر همین دو شخصیت دهان خود را آلوده به حرف های رکیک کرده اند،

 

این عکس را ببینند و به خود این اطمینان را بدهند که هیچ چیزی در این فوتبال آنقدر ها جدی نیست که آدمی از ادب و عفت کلام خود بکاهد و روح خود را آلوده کند. 
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیو در پایان، آخرین تصویری که از استاد داود رشیدی گرفته شده است و به یادگار خواهد ماند.
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانیمحمود بصیری عزیز که امیدواریم همیشه سلامت باشد تا روزهای آخر همدم یار و غارِ مفتش شش انگشتی باقی ماند و او را ترک نکرد، دقیقا مثل بغض سنگینی که در این ساعات و روزها گلو و چشمان او را رها نمی کند. (عکس: دیروز صبح مقابل منزل استاد رشیدی/خبرگزاری مهر)
عکس های خبری داغ از بازیگران و چهره های ایرانی