پارس ناز پورتال

عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهان

مجموعه : عکسهای طبیعت
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهان

عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهان

برترین عکس های دنیا که از زوایای زیبایی عکس برداری شده اند و بسیار دیدنی می باشند.جهان پیرامون ما همیشه پر از زیبایی است. تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر «فتبارک الله احسن الخالقین» را بر زبانتان می آورد.

 

در این سری مطالب سعی کرده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر دنیا، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این تلاش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور شود و با دیدن صحنه هایی زیبا از این دنیای زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****

 

نمایی هوایی از شهر سن جولیان (San Ġiljan) در ناحیهٔ هاربور شمالی واقع در کشور مالت. جمهوری مالت کشوری در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه است. این کشور از مجمع‌الجزایر کوچکی تشکیل شده که نقش استراتژیک مهمی در طول تاریخ داشته‌ است و مکان مبارزه و برهم کنش بین اروپای در حال شکل‌گیری و فرهنگ و تمدن قدیمیتر آفریقا و خاورمیانه بوده‌ است.

عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهانعکسی از پرتگاه بامبو کواری (Bombo Quarry) در جنوب کلیسای سنگی در شهرستان کیما (Kiama) واقع در جنوب سیدنی واقع در استرالیا.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهانتصویری از بنای کاخ هنرهای زیبا (Palace of Fine Arts) در شهر سانفرانسیسکو.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهانچشم اندازی از پارک ملی Aoraki/Mount Cook در جزیره جنوبی نیوزیلند در نزدیکی شهر Twizel.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهانمنظره شگفت انگیز روستای VIK در جنوب ایسلند.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهاننمایی هوایی از پارلمان در استرالیا، واقع در کانبرا.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهانمزرعه پر از گل ِ دیدنی و خیره کننده در نزدیکای دریاچه Tekapo در جزیره جنوبی نیوزیلند.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهاننمایی از کوه معروف The Tateyama Kurobeدر یک مسیر تماشایی در استان تویاما Tateyama در کشور ژاپن.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهانچشم اندازی زیبا از روستای کوچک Svetinje در شهرداری ارمژ (Ormož) در شمال شرقی اسلوونی.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهانعکسی دیدنی از یک طوفان شنی در پاریس، پایتخت کشور فرانسه.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهاناشکال بسیار زیبا از سنگ های قرمز Salar De Aguas Calientes در کویر آتاکاما، یکی از خشک‌ترین بیابانهای دنیا واقع در شیلی.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهانجشنواره ملی شکوفه های گیلاس در واشنگتن D.C.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهانعکسی از یک مسیر جاده ای در جمهوری نامبیا (Republic of Namibia) کشوری است در جنوب غربی آفریقا.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهانطبیعت رویایی روستای Oterleek در شمال هلند.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهاننمای داخلی یکی از صخره های دیدنی پارک طبیعی آنتلوپ کنیون (Antelope Canyon) در ایالت آریزونا واقع در ایالات متحده آمریکا.
عکس های حیرت انگیز از طبیعت سراسر جهان