پارس ناز پورتال

عکس های ترامپ و همسر و داخترانش در مراسم تحلیف

عکس های ترامپ و همسر و داخترانش در مراسم تحلیف

عکس های ترامپ و همسر و داخترانش در مراسم تحلیف 

دونالد ترامپ رسما بعنوان رئیس جمهور آمریکا وارد عمل شد و مراسم تحلیف وی نیز انجام گردید. وی به همراه همسر و دخترانش در این مراسم حاضر شد. “دونالد ترامپ” رییس جمهور منتخب آمریکا به همراه “ملانیا” همسرش و اعضای پرشمار خانواده اش پیش از ظهر پنج شنبه (دیروز) به منظور شرکت در مراسم تحلیف و به دست گرفتن زمام امور در کاخ سفید به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور ایالات متحده، وارد شهر واشنگتن شد.

 

در حالی که چشم جهانیان امروز (جمعه) به واشنگتن دوخته شده تا مراسم تحلیف یکی از پرحاشیه ترین روسای جمهوری آمریکا برگزار شود و نخستین رییس جمهور رنگین پوست آمریکا قدرت را به او تحویل دهد؛ غالب توجه ها در ایران همچنان به شعله های آتش زیر آوار ساختمان پلاسکو در مرکز تهران و سرنوشت احتمالی دهها آتش نشان گرفتار در زیر آوار ساختمان دوخته شده است.

 

در صورتی که فاجعه پلاسکو در واپسین روز دی ماه 1395 افکار عمومی ایرانیان را متوجه خود و متاثر از خود نکرده بود امروز بیشتر بحث ها و توجه افکار عمومی ایران نیز همانند بسیاری از مردم در سراسر جهان به چرخش قدرت در کاخ سفید ، می بود.

 

ترامپ پیش از ظهر دیروز به همراه خانواده پرشمارش با هواپیمای خود وارد پایگاه هوایی “اندروز” در حومه واشنگتن شد و به عنوان یک رییس جمهور جدید مورد استقبال قرار گرفت.او به همراه خانواده و تیم سیاسی اش برای اقامت راهی ” هتل بین المللی ترامپ ” در نزدیکی کاخ سفید واشنگتن شد ؛ هتل لوکس و 5 ستاره ای که از افتتاح آن چند هفته ای بیشتر نمی گذرد.
او سپس به همراه فرزندان و نوه ها و همسرش در آیین های مختلفی در واشنگتن شرکت کرد.

 

 به گزارش پارس ناز مراسم ناهار در هتل بین المللی ترامپ و سپس راهی شدن به قبرستان ملی آرلینگتون واشنگتن و ادای احترام به مقبره سرباز گمنام و در شب نیز کنسرتی شبانه به افتخار انتقال قدرت در واشنگتن در محوطه مجسمه یادبود آبراهام لینکلن برگزار شد.غالب اعضای خانواده ترامپ که او را در مراسم تحلیف همراهی می کنند پس از پایان یافتن مراسم تحلیف

 

و آغاز به کار ترامپ در کاخ سفید ، راهی نیویورک – شهر زادگاه ترامپ – خواهند شد تا همچنان امپراتوری مالی ترامپ را در نبود او مدیریت کنند.حتی گفته می شود ملانیا ترامپ همسر اسلونیایی تبار ترامپ و پسر کوچکش “بارون ” نیز با وجود انتقال ترامپ به کاخ سفید در نیویورک باقی خواهند ماند و ممکن است تنها در آخر هفته ها و تعطیلات به دیدار او بروند.

 

تنها استثنا در این زمینه ایوانکا دختر بزرگ ترامپ و همسرش هستند که قرار است پست های مهمی را در کاخ سفید بر عهده بگیرند. با وجودی که انتصاب همسر ایوانکا به سمت مشاور ترامپ حرف و حدیث ها و بحث های زیادی را به همراه داشته است؛ اما حتی مهم ترین رقیب سیاسی او در جریان انتخابات نیز فرزندان ترامپ را نقطه قوت او دانسته بود.

 

در جریان مناظرات انتخاباتی هیلاری کلینتون به عنوان رقیب ترامپ در پاسخ به سوالی درباره برشمردن مزیت ها و نقاط قوت ترامپ، فرزندان موفق او را یکی از مزیت های ترامپ برشمرد و تاکید کرد موفقیت فرزندان ترامپ در کسب و کار و زندگی نمی توانسته بی ارتباط با تلاش های ترامپ برای تربیت فرزندانش باشد.

 

دیروز خانواده ترامپ به همراه او در مراسم های مختلف شرکت کردند و امروز (جمعه) نیز در مراسم تحلیف رییس خانواده حضور خواهند داشت و پدر را راهی کاخ سفید خواهند کرد.تصاویر زیر حضور خانواده ترامپ در آیین های مختلف روز پنج شنبه در واشنگتن را نشان می دهد.ترامپ امروز و امشب و پس از شرکت مراسم تحلیف، به میهمانی هایی خواهد رفت که به افتخار نخستین روز حضور او در کاخ سفید در سراسر شهر واشنگتن ترتیب داده خواهد شد.
عکس های ترامپ و همسر و داخترانش در مراسم تحلیفترامپ و خانواده اش در مراسم تحلیف در واشنگتن + تصاویر
عکس های ترامپ و همسر و داخترانش در مراسم تحلیف

عکس های ترامپ و همسر و داخترانش در مراسم تحلیف

تجمع هواداران باراک اوباما در مقابل کاخ سفید برای خداحافظی
عکس های ترامپ و همسر و داخترانش در مراسم تحلیف

ادای احترام ترامپ و معاونش پنس به مقبره سرباز گمنام در گورستان ملی آرلینگتون
عکس های ترامپ و همسر و داخترانش در مراسم تحلیف

خانواده ترامپ در آیین گورستان آرلینگتون
عکس های ترامپ و همسر و داخترانش در مراسم تحلیف

کنسرت و آتش بازی شبانه به افتخار ترامپ در کنار مجسمه یادبود آبراهام لینکلن
عکس های ترامپ و همسر و داخترانش در مراسم تحلیف

 

مطالب مرتبط :

عکسهای زن لخت و عریان دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

عکسهای ایوانکا ترامپ دختر زیبا و خوش اندام دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در یک فیلم پورن مشاهده شد

رسوایی جنسی دونالد ترامپ با این زن +عکس

زندگی و ثروت دونالد ترامپ به روایت تصویر

یکی از زنان مورد تعرض جنسی ترامپ مقابل دوربین

آزار جنسی ترامپ این بار برای مدل زیبای فنلاندی

زیباترین زن دنیا از دید ترامپ این دختر مانکن است

تجاوز جنسی ترامپ به کودک 13 ساله

ترامپ به دختر خودش هم نظر جنسی دارد

بیوگرافی و عکس های دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ