پارس ناز پورتال

عکس های تجاوز جنسی به دختر 18 ساله در باغ

عکس های تجاوز جنسی به دختر 18 ساله در باغ

عکس های تجاوز جنسی به دختر 18 ساله در باغ 

دختر 18 ساله که در دام و فریب پسر جوان قرار گرفته بود در انتها در باغ هدف سوء استفاده و تجاوز قرار گرفت و گریه های وی را در تصاویر می بینید. دختر نوجوان ۱۸ ساله که برا ناهار به دعوت دوست پسرش به باغ رفته بود زندگی اش نابود شد ومورد آزار واذیت جنسی از سوی وی قرار گرفت .

 

تجاوز دوست پسر به دوست دختر در مراکش بسیار جنجال بزرگی به پا کرد زیرا که فیلم تجاوز به دختر با حضور مردم و نیروی امنیتی منتشر شد .فیلم تجاوز به دختر در حالی منتشر شد که یکی از کسانی که برای کمک به دختر به آنجا رفته بود فیلم را گرفته و منتشر کرده است .

عکس های تجاوز جنسی به دختر 18 ساله در باغ

دختر جوان که در خدمتکار کافه بود پس از سه ماه آشنایی با پسری به دعوت این پسر به باغ رفت .در باغ که اطراف شهر الحمراء مراکش بود پسر به دختر پیشنهاد رابطه جنسی میدهد که پس از مخالفت دختر ، پسر با خشونت اول وی را کتک زده و سپس به دختر تجاوز میکند .

 

طی تحقیقات انجام شده توسط منابع امنیتی شهر الحمرا معلوم شد این دختر ۱۸ ساله پیشخدمت یک کافه بوده است و او قریب به سه ماه با فرد متجاوز در ارتباط بوده است.روزی فرد متجاوز به محل کار پیشخدمت جوان می آید و او را به صرف ناهار در یک باغ دعوت می کند که از مناطق گردشگری الحمراء مراکش است .

عکس های تجاوز جنسی به دختر 18 ساله در باغ

دختر جوان در این باره می گوید: او در باغ مرا به برقراری رابطه جنسی دعوت کرد اما زمانی که من با خواسته او مخالف کردم، رفتارهایش تغییر کرد و پرخاشگر شد، سپس شروع به کتک زدن من کرد و بعد مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد و از تمام آن لحظه های شوم فیلم برداری کرد.

 

ماموران امنیتی و مردم که در آن منطقه بودند با شنیدن صداهای داد و فریاد به سمت صدا آمده و پس از اینکه متوجه ماجرا شدند فرد متجاوزگر را دستگیر کرده و به مقامات قضائی تحویل دادند .متاسفانه کسانی که برای کمک به دختر به آنجا آمدند به جای آرامش دادن به دختر و جلوگیری از رفتن آبروی دختر به فیلمبرداری از دختر و آه و ناله هایش پرداختند که انتشار این فیلم واکنش های بسیاری را در پی داشت .

 

مطالب مرتبط :

عکس های رابطه جنسی استاد و دختر دانشجو در چین

رابطه جنسی خانم معلم به دانش آموزانش