پارس ناز پورتال

عکس های آیفون 7 و آيفون 7 پلاس لو رفت

عکس های آیفون 7 و آيفون 7 پلاس لو رفت

عکس های آیفون 7 و آيفون 7 پلاس لو رفت

آیفون 7 گوشی موبایلی که خیلی ها منتظرش هستند و خیلی ها در مورد سخت افزار و امکانات احتمالی آن حرف میزنند حال عکس که مشاهده میکنید عکس طرح سه نمای آيفون 7 و آيفون 7 پلاس می باشد.آیفون جدید قرار است از آيفون‌های موجود 6 و 6s کمی (در حد ۱ میلی‌متر) باریک‌تر باشد.

 

این‌بار خبر از طرح سه‌نمای آیفون 7 است که ظاهرا از کوپرتینو لو رفته. احتمالا این طرح با بدنه‌ای شیشه‌ای اجرا شود. درمورد ضخامت، آن‌طور که از این طرح برمی‌آيد، آیفون جدید قرار است از آيفون‌های موجود 6 و 6s کمی (در حد 1 میلی‌متر) باریک‌تر باشد.

 

نکته‌ی دیگری که از این طرح و به‌ویژه از قسمت لبه‌ها می‌تواند به دست آید، این است که احتمالا اندازه‌ی باتری در این گوشی جدید بزرگ‌تر است. عرض و ارتفاع آيفون 7 و آيفون 7 پلاس ظاهرا در همان مقیاس پرچم‌داران قبلی اپل است. اما این‌بار آيفون 7 پلاس با دوربین دوتایی به بازار می‌آید. آيفون 7 مثل مدل‌های قبلی با یک سنسور دوربین در پشت ظاهر می‌شود.

 

همچنین به نظر می‌رسد یک پورت اتصال هوشمند در قسمت پشت آیفون 7 پلاس تعبیه شده اما محلی برای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در این طرح در نظر گرفته نشده است. در این مورد پیش از این هم اخباری به گوش‌مان خورده بود و به‌هرحال مثل هربار چاره‌ای نداریم جز این‌که چندماهی منتظر بمانیم.

 

منبع : دیجی کالا