پارس ناز پورتال

عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایران

عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایران

عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایران

با سری مطالب تصاویر بازیگران و چهره های ایرانی امروز هم عکس های جدید داریم. بهنام صفوی عزیز که امیدواریم همیشه سلامت باشد در برنامه خندوانه حضور یافته و تصاویر خیریه ای که چهره ها در آن حضور داشتند,همه در مجموعه زیر قابل مشاهده هستند. 

 

با عکسی از دیدار حجت الاسلام سیدحسن خمینی با آقای بازیگر این شماره را شروع میکنیم. ممنون از تولیت بیت امام (ره) که جزو معدود چهره های سیاسی کشورمان هستند که هر از چند گاهی حال بزرگان سینما و هنر را می پرسند و به عیادتشان می روند. و همچنین آرزوی صحت و سلامتی داریم برای استاد عزت الله انتظامی، بزرگمرد پرده نقره ای.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانامیرکربلایی زاده و همسر جان از قاب دوربین غلامرضا خلیفه، پس از اجرای تئاتر «پری» که با هنرنمایی امیر و کارگردانی امیرغفارمنش به پایان یافت.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانبهنام صفوی با به اشتراک گذاشتن این سلفی شاد، از حضور خود در یکی از برنامه های آتی خندوانه خبر داد. خبری خوش برای علاقه مندان به پسر با شخصیت، با اراده و خوش صدای موسیقی کشورمان. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانسلفی عشقولانه و زیبای سامان احتشامی و همسر عزیزش در کنار نمادِ جاویدانِ تهران. برج میلاد، پل طبیعت و سایر سازه های مدرن بدانند که هیچگاه توان رقابت با برجِ خسته ی جنوب شهر را نخواهند داشت.عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانخاطره بازی نوید عبداللهی پسر ارشد زنده یاد ناصر عبداللهی با عکس های از پدر محبوبش در کنار خواهر ته تغاری‌ شان نینا خانم که بیشتر از دو سال از نعمت حضور پدر برخوردار نبود و این روزها برای خود خانمی شده است. روح ناصریا همیشه شاد باشد.

 

واقعاً دلمان برای صدای گرم و اجراهای منحصر به فرد و “للا للا لا لا لا للا” های ناصر عزیز تنگ شده است. بعضی ها خیلی ناگهانی و غیر عادلانه میروند، ناصر یکی از تلخ ترین و جان سوز ترین نمونه های این رفتن ها محسوب می شود. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانعکس یادگاری لاله اسکندری و همسر محترم در کنار پرواز همای پس از تماشای اجرای ایشان در کاخ سعد آباد. قبل تر ها لباس های خانم ها پر از طرح گل و بلبل و سایر چیزهای زیبای طبیعی بود. امروزه آن گل های ریز از لباس ها حذف شده و همگی آن ها در یک یا نهایتاً دو گلِ غول پیکر خلاصه شده اند.

 

لباس جناب همای هم سوغاتی از طرف یکی دوست عزیزش از چین است که آن را از معبد شائولین برای او آورده است. البته احتمال این هم هست که آن را از موزه وسایل «مائو» کِش رفته باشد!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانهر گاه و در هر مراسم خیریه ای که دیدید علی کریمی در آن حضور دارد، نگاهی به گوشه و کنار عکس بیاندازید، مطمئناً لیلا بلوکات را هم در کادر خواهید دید!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانوقتی چِکت برگشت خورده و بدهکاران آمده اند دم در و تو داری از چشمی نگاه میکنی! 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانگویا حال اندیشه خیلی خوب نیست و “فرکانسش” تا چند روز بهم خورده. تا فحشمان نداده، برویم سراغ عکس بعد!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانپانته آ بهرام این عکس را برای تبریک روز جهانی عکاس انتخاب کرد و به اشتراک گذاشت، در حالی که برای روز جهانی نقاش گزینه خیلی بهتری بود! 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایران– وقت خداحافظیِ کی رسیده؟!

+(واکنش عزیزان)
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانپدرام کریمی و منچهر هادی در حاشیه جشن تولد 44 سالگیِ منوچهر، کارگردان موفق سینما. انشاالله عکش تولد 144 سالگی منوچهر را همین جا بگذاریم و شما هم بیننده آن باشید. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانبزرگمهر و سینا در زیر سایه سبیل ناصر خان در حرم سرای اش! 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانعکس یادگاری منصور ضابطیان با احسان کرمی پس از تماشای اولین کنسرت موسیقی احسان، هنرمند همه فن حریف و شایسته کشورمان. احسان اجرا می کند، می خواند و گویندگی می کند و در هر سه عالی است. ای کاش سایر عزیزانِ “مولتی حرفه” ی ما هم فقط به حضور در حرفه های جانبی اهمیت ندهند و سعی کنند

 

با تقویت استعداد و تلاش حرفه ای، خود را قوی کنند، یا اینکه بیخیال سایر حوزه ها شوند و بچسبند به حرفه اصلی خودشان. احسان کرمی و پژمان جمشیدی دو نمونه خوب از هنرمندان چند کاره (مگر آبمیوه گیری است؟!) ما هستند.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانبسوزد پدر تنهایی و تجرد که آدم را از زعفرانیه به جاده های احمدآباد مستوفی می کشاند. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانلیندا جان حرم جای خواب نیست، اگر نمیتوانی خودت را کنترل کنی، تشریف ببر هتل و تا صبح تخت بخواب!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانکریم انصاری فرد و مسعود شجاعی از وقتی متوجه شدند که در لیست جدید تیم ملی حضور ندارند، با خیال راحت و فراغت بال بیشتری به خوش گذرانی و کافه گردی در یونان مشغول هستند. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانسلفی نصفه و نیمه بهناز جعفری با درختان بلند بالای چنار. واقعاً چنار یکی از پرابهت ترین درختانی است که در اقلیم ما وجود دارد. بلند بالا و پر برگ و همیشه زیبا. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانسهراب مرادی در حال تمرین رقص آذری در ریو دو ژانیرو. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایراناین دو روز و شبی که گذراندیم، جزو بهترین روزهای کاروان ورزش ما در المپیک بود و آخر هفته ای خوب و شاد برای مردم رقم خورد. مهم ترین دلیل آن هم درخشش کیمیای ورزش ما در ریودوژانیرو بود. کیمیا علیزاده تاریخ ساز شد و به عنوان اولین بانوی ایرانی در تاریخ، روی سکوی مدال های المپیک رفت. یک دختر 18 ساله که نامش تا ابد در تاریخ ورزش این کشور جاودانه خواهد ماند.

 

کیمیا سمبل توانستن و باور دختران ایرانی است. ما از این کیمیا ها کم نداریم، حتی خیلی مستعد تر و شایسته تر. امیدواریم این سد شکنی کیمیا علیزاده راه را برای سایر دختران کشورمان باز کند. نه تنها در ورزش، بلکه این باور در تمامی حوزه های رقابت به دختران ما القا شود که آن ها میتوانند و اگر بخواند، هیچ کسی جلودارشان نیست.

 

پست تشکر کیمیا علیزاده از مردم، خانواده و مربی اش را شاهد هستید. خیلی هم کار خوبی کرده که فینگلیش نوشته، کیمیا هر جوری که دلش بخواهد میتواند بنویسد! حتی به زبان اموجی بوجی موجی!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانپس از این افتخار آفرینی، اینستاگرام با شدت بیشتری نسبت به مدال آوری سایر قهرمانانمان ترکید و پس لرزه های این انفجار هنوز هم با گذشت نزدیک دو روز، در اقصی نقاط اینستاگرام موجود است! واقعاً هم سزاوار این همه تشکر و تقدیر بود.

 

چند پست تبریک چهره ها به مناسبت این افتخار آفرینی بزرگ کیمیا علیزاده را شاهد هستید. بهنوش طباطبایی و تبریک متفاوت اش.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانتبریک و دعای خیر الناز شاکردوست برای کیمیا علیزاده. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانافتخار آفرینی کیمیا آنقدر بزرگ و تاریخی بود که رئیس جمهور عزیز پیامی اختصاصی و جدا از پیامی که برای ورزشکاران کاروان فرستادند، برای کیمیا علیزاده توئیت کردند و با لحنی صمیمانه از او تشکر کردند. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانبرای یک پدر چه حسی میتواند شیرین تر و فوق العاده تر از افتخار آفرینی و تاریخ سازی جگر گوشه اش باشد؟ حال و هوای آقای کیوان علیزاده را هیچ کسی جز خودش نمی تواند درک و لمس کند. تبریک به ایشان بابت تربیت چنین قهرمانی. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانسلفی محسن مسلمان و سیاوش خیرابی با زاویه ای “از ارزشها کم نکننده” از ماشین چند صد میلیونی اش. محسن و سیاوش طبق آخرین معیار های رفیق شناسی، “رفیق قدیمی” بحساب می آیند چون چند هفته ای میشود که از آشنایی شان گذشته است.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایراندومین اتفاق خوب این روز ها، مدال برنز حسن رحیمی در کشتی آزاد بود. کشتی گیر اسلامشهری اگر حریف ژاپنی اش را دست کم نمیگرفت میتوانست مدال خوشرنگ تری بدست بیاورد، ولی باز هم کارش عالی بود و این مدال المپیک، نوش جانش. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانبه گزارش پارس ناز پدیده ای 21 ساله به نام حسن یزدانی. چنان زیبا کشتی گرفت و حریفانش را به خاک و خون کشید که در یکی دو دهه اخیر کمتر چنین کشتی هایی را به یاد داریم. حسنِ دهه هفتادی همه را با اقتدار و اختلاف برد و قهرمان شد تا یک شب خارق العاده برای ورزش دوستان و عاشقان کشتی رقم بخورد.

 

تبریک این طلا به حسنِ عزیز، به مردم قهرمان پرور جویبار و مازندران و همه مردم سرزمینمان که همیشه لایق چنین شادی هایی بوده و هستند. پست تبریک احسان علیخانی عزیز بمناسب قهرمانی حسن یزدانی را شاهد هستید.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانهیچ ورد و ذکر و جادوی نمی تواند فراتر از دعای دلِ پر امید یک مادر، فرزند عزیزش را یاری کند. اشک هایت را پاک کن مادر، حسن ات قهرمان جهان شده، پسر رشیدت پس از 16 سال تاریخ ساز شده. اشک هایت را پاک کن مادر و برای قهرمانت اسپند دود کن و دور عکسش بچرخان تا از چشم بد دور بماند. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانپست تشکر حسن یزدانی از مردم بخاطر سیل تبریک ها و تشویق های صمیمانه شان که مثل همیشه قهرمان کشورشان را تنها نگذاشتند. به قول هادی عامل “خدا بهت عزت بده، نازنین پهلوان”. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانسلفی خانوادگی عماد طالبزاده به همراه یک جمله تکان دهنده و منقلب کننده ی ذهن و روح و مزاجِ بدن!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانعکسی از جشن تولد عمو پورنگ در یک موسسه خیریه در کنار علی مسعودی و سایر عزیزان. شاید باورش سخت باشد، ولی عمو پورنگ 43 ساله شده است!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانیکی دیگر از خبر های خوشحال کننده در این چند روز گذشته که در سایه شعف و ذوق مردم از مدال های رنگارنگ قرار گرفت و کمتر به آن پرداخته شد، خبر انتخاب سه داور ایرانی برای قضاوت فینال المپیک بود. علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری سه داور عزیز کشورمان قرار است فینال فوتبال المپیک بین برزیل و آلمان را قضاوت کنند. یک افتخار تاریخی برای جامعه فوتبال و داوری کشور عزیزمان. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانمریم خدارحمی از همکاری مجدد خود با ابوالفضل خان پورعرب در یک سریال جدید خبر داده است. مریم جان تا وقتی که زمان پخش سریال را اعلام نکنی، ما خواب و خوراک نخواهیم داشت و زندگی را بر ما حرام کرده ای… 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایراناحسان قائم مقامی، اولین و تنها استادبزرگ شطرنج کشورمان در کنار جناب خان و رامبد در نمایی از برنامه خندوانه. تنها رامبد جوان است که میتواند با شلوار جین و کفش قرمز در برنامه تلوزیونی حضور پیدا کند و آن وقت میهمانان برای حضور در استودیوی برنامه اش باید از هفت خوانِ تایید لباس عبور کنند. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانلیلا رجبی، ورزشکار پرتاب وزنه کشورمان با استقبال همسرش پیمان رجبی به خانه بازگشت. خسته نباشی خانمِ با غیرت. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانعلی ضیا هم بالاخره اعزام شد. البته چون پسر خوبی بوده و توانسته در دوران آموزشی “نظر مثبت” فرماندهانش را جلب کند، او را از تراشیدن سر معاف کرده اند و قرار است پیش خودشان نگهش دارند! 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانآفرین به بهار ارجمند که با یک عکس 20 پیکسلی هم اعتبار اینستاگرام را بر باد داد و هم هویتِ پریسما را خدشه دار کرد. کار انصافاً سختی بود :)) 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانکاریزما و شخصیتِ با پرستیژ و صحبت های شنیدنی و جذاب استاد نصیریان در خندوانه، یکی از بهترین شب های این برنامه در این چند سال را رقم زد. تک تک سخنان و حرف هایشان شنیدنی بود، علی الخصوص آنجایی که رو به رامبد گفت “آدم باید به عهدی که در ابتدای ازدواج می بندد وفادار باشد و هیچگاه نباید آن را بشکند” و رامبد هم سقف را نگاه میکرد و سوت میزد!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانشقایق فراهانی بالاخره قبول کرد که ضامن وام مریم کاویانی بشود.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانگویا رضا قرار نیست بیخیال موسیقی و خوانندگی بشود و این در راه بسیار مصمم تر این حرف هاست! 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانگلاره عباسی با این پست تولد مادر عزیزش را تبریک گفت. اینجاست که باید با کمی تحریف بگوییم” دختر کو ندارد نشان از مادر”! 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانسلفی الناز حبیبی و پدر عزیزش در حال تهرانگردی. احتمالاً جنابِ پدر قصد بای بای کردن با دوربین را داشته اند و همزمان دو انگشتِ مبارکشان مشغول نگه داشتن چیزی بوده است. #پوآرو_طور
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانسوال روز؛ این عکس مربوط به کودکی کدام بازیگر عزیزمان است؟

راهنمایی؛ توپ همسرش را تکان نمیدهد!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانیاس عکسی جالب از دوران تحصیلش در کلاس چهارم ابتدایی در کنار همکلاسی ها و معلمشان به اشتراک گذاشته است. خودش هم آن پسرک سبز پوش ردیف دوم است. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایراندرخواست عکس از آرمین داشتید که به دیده منت، تقدیم شما. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانخدا را هزار مرتبه شکر حال عمو رضا رویگری خیلی بهتر آن چیزی است که در شایعات این چند روز نگرانمان کرده بود. نه خبری از سکته است و نه ضربه مغزی، فقط یک کسالت جزئی مربوط به ریه وجود داشت که آن هم دارد درمان میشود و مشکل خاصی وجود ندارد. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانعکسی زیبا از حامد حدادی و خواهر زاده عزیزش که مشخص است از همین حالا دارد برای قهرمانی در ورزش بوکس آماده می شود!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانسلفی سام نوری در کنار هستی مهدوی و سارا منجزی در مقابل هتل Novotel فرودگاه امام (ره) پس از ضبط بخشی از فیلم جدیدشان.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانبازگشت غرورآفرین استاد ارزشمند بانو ملیکا شریفی نیا را به دنیای شعر و ادبِ پارسی تبریک عرض می کنیم. به همین مناسبت و به شکرانه این بازگشت، همگی فردا صبح با لباس های قهوه ای در مقابل خانه شاعران ایران در خیابان دولت تهران گرد هم می آییم و به استادِ عزیزمان ابراز ارادت می کنیم. شما هم بیایید تا در این حماسه حضور بی سهم نباشید!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایراندر کیش هم از این خیابان های مسقف به چتر راه انداخته اند. طبیعتاً در روزهای آینده کوچه ها و خیابان های دیگری مشابه همین را در شهر های مختلف کشورمان شاهد خواهیم بود.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانروناک یونسی با این سلفی اعلام کرد که در آمریکا در حال گشتن به دنبال خانه است تا سر برج خانه فعلی شان را تخلیه کنند. اگر کسی در کالیفرنیا بنگاهی آشنا دارد، به روناک معرفی کند.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانپارسا پیروزفر پس از ماه ها غیبت با این اثر هنری اینستاگرام را مستفیض کردند. طرحی که گویا از چهره یکی از حریفان کشتی گیر های ما در شب گذشته الهام گرفته شده است! (همانی که از تشک کشتی تا سواحل كوپاكابانا فیتیله پیچ شد). 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانمتین ستوده با این سلفی از بانمک بودن امیرمحمد متقیان خبر داد. او خاطر نشان کرد که تماشای امیر محمد برای مبتلایان به فشار خون مناسب نیست و ممکن است عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. 
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانتوئیت بدون شرح و واضح بهاره رهنما را شاهد هستید. بهاره که اخیرا عضو توئیتر شده، دوست داشت خیلی زود به میزان شهرت و “در چشم بودن” مطلوب برسد و خیلی هم موفق عمل کرد و با چند توئیت هنجارشکنانه، عجیب و سکسیستی کاری کرد که چند روز پیاپی ترند اول تایملاین ایرانی ها در توئیتر باشد و در این چند روز فحش دوران بخورد که مپرس!
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایرانبا این عکس عالی و بانمک از کودکی های بهداد سلیمی عزیز، این شماره را به پایان میبریم. 
یا علی.
عکس زنان و مردان بازیگر و چهرهای مشهور در ایران

 

برترین ها