پارس ناز پورتال

عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)

عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)

عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)

هنرمندان و ستاره های ایرانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند همیشه برای طرفداران خود عکس به اشتراک می گذارند و ما هم جالب ترین آن ها را گلچین کرده و برای شما به نمایش می گذاریم. 

 

همین اول کار با یک شعر بی مثال از بانو شریفی نیا حالتان را خوب می کنم، لطفا پیش از اقدام برای خواندن این شعر تاثیر گذار، ظرف تخمه و آجبل فراهم گردد! البته در کنار این ابیاتِ قند و نبات، عکسی از خودشان هم به اشتراک گذاشته بودند که هیچ جوره و با هیچ کدام از تکنیک های ناب سانسورمان نتوانستیم تقدیمتان کنیم!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)سلفی سحر قریشی در کنار ماهی گلی های یک حوض. آمیتاب باچان دقیقا یکی عین همین کلاهِ سحر، البته نارنجی رنگش را دارد و در بسیاری از فیلم هایش از آن استفاده کرده است.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)ممنون از هانیه توسلی که برای سلفیِ ماشینی یک زاویه جدید و غیر تکراری را امتحان کرده است.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)سلفی یوسف تیموری و علی صادقی در پشت صحنه فیلم سوپرمارکتی جدیدشان.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)اُ لَ لَ! ببین چه تیپی زده نگاه خانمِ فینگیلی! البته محسن نگاه سنتیِ ایرانی ها را در خریدن لباس برای فرزندشان حفظ کرده و پالتوی نگاه را یک سایز بزرگتر انتخاب کرده تا سال آینده هم تنش شود. نگاهی که بعید میدانم به این زودی ها منقرض شود! (چقدر نگاه در نگاه شد!)
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)آرمین جان اگر بخواهی به سلفی های این چنینی و ژست های پر از اخم ادامه دهی، در آینده ای نه چندان دور باید علاوه بر مخارجِ لمینیت دندان، مبلغی را هم هزینه بوتاکس پیشانی ات بکنی!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)علی کریمی برای چندمین بار در این روز ها اعلام کرد که به یاد منصور خان پورحیدری است. دمش گرم.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)میترسم نوید آنقدر به ایفای نقش افراد معتاد و عملی ادامه دهد تا خدای نکرده خوشش بیاید و شرایطی را برای خودش رقم بزند که برای ایفای این نقش ها در آینده با زحمت کمتری هنرنمایی کند!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)سلفی خواهران بیات، ساره و سروین که علت شهرت یکی از این عزیزان هنرنمایی های بینظیرش در سینما و دلیل شهرت آن یکی، همسرِ رضا قوچان نژاد بودن است!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)

لیندا کیانی و دوستش در حال فوت کردن شمعِ شماره 17 به مناسبت هفدهیم سالگرد یک اتفاقِ نه چندان مهم که بخشی از شمع هم روی کیک شُره کرده است تا در کنار قند، چربی و نشاسته، پارافینِ بدن عزیزان هم تامین شود.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)دیبا زاهدی هم لباس های پاییزی اش را پوشید و به آتلیه رفت. اتفاقی که در روز های آینده بیشتر از قبل شاهدش خواهیم بود.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)با شناسایی چهره این سارق که توسط دوربین مدار بسته یک فروشگاه ساعت ضبط شده است، برادران نیروی انتظارمی را در یافتن این مجرم یاری کنید. ممنون.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)شقایق خانم دهقان در حاشیه اکران خصوصی فیلم “این حقش را می خواهد” به کارگردانی محسن توکلی. اگر “این زن” به جای این همه تلاش و سختی کشیدن بخاطر ساختن فیلم، مثل بچه آدم به دنبال حقش میرفت، تا حالا هم ایشان به حقش رسیده بود و هم سِرور های اینستاگرام کمی استراحت میکردند و این همه آدم هم به زحمت و خرج نمی افتادند!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)دیروز تولد باران جانِ کوثری هم بود. امیدواریم دختر پر انرژی سینما و تئاتر سلامت و شاد باشد و سیر صعودی موفقیت هایش ادامه دار باشد. تصویر مربوط به جشن تولد خودمانی باران در پشت صحنه تئاتر جدیدش است.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)سلفی هادی عقیلی فوتبالیست خوش استیل و خوب کشورمان در کنار اشکان دژاگه و سایر دوستان در یک Great evening که توضیحی درباره موضوع و سایر جزئیات این evening بیان نشده است.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)وزیر محترم ورزش و جوانان بالاخره “رضایت دادند” و حالا منتظر اعلام گزینه جدید رئیس جمهور برای تصدی این پست مهم و پررنگ در زندگی مردم و جوانان هستیم. خودِ ورزشکاران برای این پست به شخص دیگری جز دکتر محمد دادکان فکر نمیکنند و به انتخاب ایشان امیدوار هستند. پست علی کریمی در این باره را شاهد هستید. (بابت کراپ کردن عکس از صمیم قلب شرمنده و معذوریم).
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)و پست وحید هاشمیان در حمایت از رئیس سابق فدراسیون فوتبال. صداقت، جرأت و توصیه ناپذیری از فاکتورهای شخصیتی دکتر دادکان است و به همین دلیل در قلب ورزشی ها و بخش قابل توجهی از مردم جای دارد.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)ممنون از رضا عنایتی که با نوشتن نام خود بالای سلفی هایش باعث میشود ایشان را با کیت وینسلت اشتباه نگیریم.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)عکسی عالی از صمد نیکخواه بهرامی با لباس سنتی چینی که در مراسم افتتاحیه لیگ بسکتبال چین به تن کرده است. صمد طوری در نقش خود فرو رفته و ژست گرفته که اگر کسی نداند فکر میکند بچه نافِ نانجینگ است!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)جواد عزتی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم چلسی در آمریکا (مگر تیمش در لندن نیست؟!) شده و همسرش مه لقا باقری با این پست این افتخار بزرگ را به او تبریک گفته است. ما نیز کسب این جایزه را به جواد عزیز و همسرش و همچنین آنتونیو کونته، جان تِری،

 

رومن آبرامویچ و سایر مردم خونگرم و مهمان نوازِ چلسی تبریک عرض میکنم. راستی از کِی این کلاه های دزدی مُد شدند؟ چرا حواسمان به این موضوع نبود؟!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)….متاسفانه این خبر حقیقت دارد و امید حاجیلی هم وارد عرصه بازیگری شده است.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)بهنام تشکر سفر سالانه خود به آمریکا را شروع کرده و با این عکس در کنار رودخانه پر آب میسیسیپی تور مجازی سفرش را در اینستاگرام کلید زده است.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)بهرام رادان، فرهاد اصلانی و گوهر خیراندیش در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم های ایرانی در تورونتوی کانادا. این بازیگر ها هم خوب عشق و حال می کنند ها! سالی یک فیلم بازی می کنند و تا چند وقت کل دنیا را بخاطر همان یک فیلم می گردند و صفا می کنند!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)تا حالا پریناز ایزدیار را از این نزدیکی دیده بودید؟!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)سلفی پدر و پسری آرش برهانی و بابای عزیزش. خداوند متعال همه پدر های نازنین را سلامت نگه دارد.عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)امیدواریم این پست تبریک تولد از جانب مجید خان مظفری، به استاد اسکندری برنخورَد و از اینکه جناب مظفری ایشان را یک گلدان فرض کرده اند دل چرکین نشوند!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)یک سر به لغتنامه مرحوم دهخدا زدیم که یک بار دیگر معنی، مفهوم و کاربرد “اخم” را با یکدیگر مرور کنیم.
“اخم . [ اَ] (اِ) چین و شکنج که بر رو و پیشانی افتد. یکی از حالتهای چهره است که در آن ناراحتی، خشم یا ناخوشنودی فرد از یک موضوع نشان داده می شود. در این حالت ابروها جمع شده

 

و روی پیشانی چین خوردگی پدید می آید. لبها نیز حالت تبسم طبیعی خود را از دست داده و کمی فشرده می شوند. چشمها نیز کمی ریزتر می شوند.” همانطور که میبینید اخم در مواقع ناراحتی، خشم و ناخشنودی ایجاد میشود و هیچگاه هیچ ارتباطی میان آن و جذابیت فرد در عکس ها وجود نداشته است. همین، گفتم دور هم یک لقمه اطلاعات عمومی بزنیم، وگرنه ژست این چهره ها که اصلاً اهمیتی ندارد!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)رامین راستاد شش ماه زودتر از سایرین به سراغ خانه تکانی عید رفته است. در ضمن تا دقِ دِلی اش از خانه تکانی را بر سر وسایل خانه خالی نکرده، یک نفر جیره سیگارش را به او بدهد!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)سلفیِ “افتر لمینیت” ستاره های پرسپولیس. مبارک باشد.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)عکسی جامانده از هانیه توسلی و بهنوش طباطبایی در مراسم اکران خصوصی فیلم “سیانور”. طبق اطلاعاتی که “بچه ها”ی واحد اینستاگرام به ما رسانده اند، بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل عکس های دو نفره شان را از صفحه خود پاک کرده اند که امیدواریم این اتفاق بخاطر خوب نیافتادنشان در این عکس ها باشد. بله، با همین شدت امیدواریم!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)سلفی شبنم قلیخانی و نازگل خانم بازیگر خردسال سریال “هشت و نیم دقیقه”.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)با احتیاط و حفظ خونسردی، بدون اینکه کسی صدمه ای ببیند، میرویم سراغ عکس بعد!عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)رضا جان میتوانستی خیلی راحت و بدون اینکه این همه جاده های جهان را تحت تاثیر قرار دهی و همچنین سلامتی تیارا را به خطر بیاندازی، مستقیماً بگویی که پورشه خریده ام و تمام!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)نیوشا ضیغمی هم این عکس را گذاشت، صرفاً بخاطر اینکه عکسی گذاشته باشد. ما نیز آن را در این مطلب گذاشتیم، صرفا برای اینکه صفحه را پر کنیم!
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)مارال فرجاد همچنان در حال ایتالیا گردی است.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)هومن برق نورد و همسر محترم هم در اکران خصوصی فیلم “سیانور” حضور داشتند.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)واقعاً نمیدانم این چه درد مشترکی است که اکثر خانم های ایرانی بلافاصله بعد از ازدواج تغییری محسوس در شاخصه های قابل مشاهده و سایزمحورِ خود می کنند. شما هم متوجه این موضوع شده اید؟
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)شهاب حسيني، از سوي awards cicuit شانس سي و نهم دريافت اسكار بهترين بازيگر مرد اعلام شده است. در اين ليست، نام هاي بازيگران مطرحي همچون كيسي افلك، دنيزل واشنگتن، رايان گاسلينگ، وارن بيتي و رابرت دنيرو در رتبه هاي اول تا پنجم شانس دريافت اسكار به چشم مي خورد

 

و تام هنكس در رتبه ى هفتم، بن افلك شانس نوزدهم و برد پيت شانس بيست و يكم دریافت این جایزه است و هنرمنداني چون مت ديمون، جاش برولين، سيلين مورفي و … داراي شانسي كم تر از شهاي حسيني براي دريافت اين جايزه هستند. امیدواریم در سال های آینده نام شهاب رده های ابتدایی این لیست باشد.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)– اَی بابا… اگه گذاشتین دو دقیقه مثل آدم بخونم! هِی سوت و هی جیغ! با هزار بدبختی تونستم دو روز مرخصی استعلاجی از پادگان بگیرم واسه کنسرت، اینم که شما نمیذارین! آقا من دیگه نیستم، خودتون هر کاری دوست دارین بکنین! (میکروفن را سر جایش گذاشته و با حالت قهر استیج را ترک میکند.)

 

در پایان پاسخ سوال شماره قبل را اعلام کنم که آن دلاور کشی نبود جز شهره لرستانی که اکثر شما عزیزان درست حدس زده بودید. مطلب امروز هم به پایان رسید.
عکس بازیگران و ستاره ها و خبرهای داغ اینستاگرامی (133)

 

برترین ها