پارس ناز پورتال

عمر توییتر به این زودی ها به پایان نمی رسد

عمر توییتر به این زودی ها به پایان نمی رسد

عمر توییتر به این زودی ها به پایان نمی رسد 

توییتر شبکه ای است که در ایران کاربرد زیادی ندارد اما در خارج از ایران بسیاری از اخبار دسته اول جهان از توییتر منتشر می شوند. بر خلاف کاربران ایرانی و عدم علاقه آنها به شبکه اجتماعی توییتر ، این سرویس میزبان میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان است که پیوسته همدیگر را از وضعیت و حال و هوای خود آگاه می‌کنند؛

 

هر شبکه اجتماعی تم خاصی دارد، به عنوان مثال اینستاگرام و انتشار تصاویر. در توییتر نیز توییت‌های متنی و کوتاه کاربران بیشتر از هر چیز دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد. اما اخیرا شایعاتی مبنی بر بسته شدن شبکه اجتماعی توییتر (Twitter) در سال 2017 منتشر شده است.

 

احتمالا شما نیز از شنیدن این خبرها نگران شده‌اید و به دنبال شبکه اجتماعی دیگری هستید، اما با این حال باید بگوییم که شبکه اجتماعی Twitter در سال 2017 بسته نمی‌شود. سران این سرویس محبوب و پرکاربر، شایعات مبنی بر بسته شدن آن در سال 2017 را کاملا بی اساس می‌دانند.یکی از مسئولان توییتر در واکنش به این شایعات می‌گوید:هیچ سند و مدرکی برای اثبات این ادعاهای غلط و بی اساس وجود ندارد…

 

با اینکه هنوز نمی‌دانیم این شایعات و خبرهای ضد و نقیض از کجا و با چه هدفی آغاز شدند، اما هشتگ SaveTwitter# تاکنون در بیش از 100 هزار توییت ذکر شده است. برخی معتقدند مرجع اصلی این شایعات یکی از کاربران منتقد نسبت به سیاست‌های اخیر شبکه اجتماعی توییتر در مورد خلاف‌های اجتماعی زورگویی و تجاوز بوده است. با این حال هنوز هم نمی‌توان در این باره اظهار نظر قطعی کرد.

 

توییتر در گذشته بارها در برابر مشکلات اجتماعی نظیر فقر، زورگویی، تجاوز و … سیاست‌های خوبی را در پیش نگرفته بود و کاربران زیادی نیز در این زمینه به انتقاد از سران این سرویس پرداخته بودند. با این حال سران این شبکه اجتماعی در ماه‌های گذشته از تلاش‌های بیشتر خود در این زمینه خبر داده‌اند.

 

به هر حال در صورت بروز هر خطا و ایرادی نمی‌توان محبوبیت جهانی شبکه اجتماعی توییتر را نادیده گرفت و این سرویس قطعا به چنین دلایلی بسته نمی‌شود.