پارس ناز پورتال

عطر مو روشی برای خوشبو شدن موهای شما

مجموعه : نکات سلامت مو
عطر مو روشی برای خوشبو شدن موهای شما

عطر مو روشی برای خوشبو شدن موهای شما 

خوشبو بودن موها مخصوصا در خانم ها به جذابیت آن ها کمک شایانی خواهد کرد و ما هم برای شما پیرامون این موضوع مطلبی را اماده کرده ایم. 

 

عطر مو

عطر مو به شما کمک می کند با حرکت دادن موهای خود، رایحه ای دلپذیر را در هوا پخش کنید.

 

عطر مو چیست؟

برخی از برندهای معروف دنیای عطر، عطرهای با رایحه های آشنا، اما مخصوص مو تولید می کنند. این عطرها فرمولی منحصر به خود دارند. موها نسبت به پوست در ماندگاری رایحه عطر بهتر عمل می کنند؛ چرا که PH متعادل تری دارند. ( البته بر اساس PH متفاوت هر نوع مویی، ماندگاری عطر نیز متفاوت است.)

 

اگر عطر مستقیما به پوست سر زده شود، اثر بهتری خواهد داشت و رایحه آن به رایحه اصلی عطر نزدیکتر خواهد بود. گرمای پوست سر شدت رایحه عطر مو را افزایش می دهد. با استفاده از عطر مو – و بدلیل حرکت دائمی موها – همیشه رایحه ای دلپذیر را در اطراف خود منتشر می کنید و بر جذابیتتان می افزایید.

 

تفاوت عطر مو با عطرهای کلاسیک

رایحه های مختلف عطر مو، برگرفته از انواع معروف عطر است؛ اما میزان الکل استفاده شده در عطر مو نسبت به انواع دیگر عطر – به منظور اجتناب از خشک شدن ساقه مو- کمتر است و ترکیبات ملایم تر آن این امکان را فراهم می کند که با خیالی آسوده عطر مو را برای موهای خشک یا حساس و شکننده نیز استفاده شود.

 

از طرفی به منظور اطمینان بیشتر برخی از سازندگان این عطرها، کمی روغن نیز برای محافظت بیشتر موها به آن ها افزوده اند.

 

عطر مو را می توان جایگزین عطر روزانه کرد یا برای رسیدن به نتیجه بهتر، هر دو را هم زمان استفاده کرد. اما توجه کنید، اگر عطرهای متفاوتی را برای مو و پوستتان انتخاب می کنید، آن ها از نظر رایحه از یک خانواده باشند؛ چرا که امکان دارد که ترکیب رایحه های نامتناسب نتیجه خوبی را به همراه نداشته باشد.

 

شما در انتخاب رایحه مورد علاقه تان آزاد هستید؛ اما رایحه گل های مختلف امروزه فروش خوبی دارند و از طرفی طراوت خاصی را نیز به شما می بخشند.

 

طریقه صحیح استفاده از عطر مو

عطر مو را می توان هر بار بعد از سشوار کشیدن، بر روی موهای خشک و شسته شده، اسپری یا هر روزصبح، بعد از شستن موها با شامپو، از عطر مو استفاده کنید.

 

همچنین می توانید در طول روز  بر حسب نیاز، دوباره از آن بهره ببرید. ( خصوصا اگر به عنوان مثال در مهمانی حضور دارید که چند نفر در آن سیگار می کشند.) در مصرف عطر مو – خصوصا اسپری های معطر کننده مو – صرفه جویی نکنید.