پارس ناز پورتال

عطرهای خنک و نکاتی درباره انتخاب آن ها

عطرهای خنک و نکاتی درباره انتخاب آن ها

عطرهای خنک و نکاتی درباره انتخاب آن ها 

عطرهای خنک مناسب برای فصل تابستان و ما که با رایحه ای خوش همه جا می درخشیم.برای انتخاب این گونه عطرها نکاتی را به شما پیشنهاد می کنیم. 

 

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که چرا هر فصلی عطر و اود کلن خاص خود را می‌طلبد؟ و اصلاً چرا باید برای هر فصل یک رایحه مخصوص به خود انتخاب نمود؟ بخصوص در تابستان، که نمی‌توان هر رایحه‌ای را برای روز‌های گرم آن استفاده کرد. اما ما در این زمینه برای شما نکاتی را مطرح می‌‌کنیم که با آگاهی بیشتر، عطری را انتخاب کنید که رایحه‌اش  دلنشین  و مختص تابستان باشد.

 

 در قدم اول هرگز بوی عطر را بر روی لباس خود امتحان نکنید. زیرا اتفاقات شیمیایی بین عطر و الیاف لباس مانع از استشمام بوی اصلی عطر می‌‌شود. شما می‌‌توانید برای امتحان، عطر را بر روی یک کاغذ اسپری کنید و سپس 5 تا 10 دقیقه صبر کنید تا بوی واقعی عطر به مشام‌تان برسد.

 

در این حالت بهتر می‌توانید عطر مورد علاقه‌تان را انتخاب نمایید.  بهتر است در این روزهای گرم سال سراغ رایحه‌های سرد و با بوی خنک و ترش بروید. البته شاید از خود بپرسید، عطر‌هایی با رایحه سرد چه نوع عطری است؟

 

در واقع عطر سرد به عطری می‌‌گویند که حس خنکی و تازگی را القا می‌‌کند. استشمام این عطر‌‌ها، معمولا باعث می‌‌شود که طعم میوه‌هایی مانند خیار و هندوانه را به خاطر آورند. همچنین برای تداعی صبح های باران خورده و بوی برگ درختان، رایحه‌هایی که در آن از اسانس چوب سدر، کاج و عطر شکوفه‌های پرتقال و گریپ فروت است می‌‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

نکته مهم در استفاده از رایحه‌‌ها و عطر‌های خنک در تابستان، باز شدن ذهن و رفع خستگی ناشی از گرماست. همانطور که در روزهای گرم، یک دوش خنک می‌‌تواند آدم را سرحال کند، استفاده از عطر‌های خنک و ترش هم همین حس را انتقا ل می‌‌دهند.

 

زیرا از نظر روانشناسی بوهایی که از اطراف به مشام می‌‌رسد، مهمترین عامل در تداعی خاطرات تلخ و یا دلنشین محسوب می‌‌شوند و حتی بسیاری از رایحه‌‌ها می‌‌توانند در آرامش ذهن و کاهش استرس نقش مهمی را ایفا کنند. 

 

vip 
با رایحه‌ای معتدل و وانیلی برای روز های گرم تابستان.

 

Davidoff cool water  
از جمله عطرهای خنک، سرد و تابستانه.

 

flora Gucci  
با رایحه‌ای خنک برای روزهای گرم

 

bulgariblunotte
عطری تابستانه همراه با بوی جوانی و القاء کننده انرژی.

 

women now  
ملایم و همه پسند با رایحه‌ای بسیار خنک و ملایم، با ته مایه بوی گل آلدئید

 

dsquared و Joop

با رایحه‌ای از بوی نم جنگل.

 

bleudechanel
 با رایحه‌ای مناسب برای تابستان آقایان.

 

versus versage 
با رایحه‌ای خنک و ملایم. 

 

ken zo air 
مناسب هر سن و سال و بطور کلی در تمام فصول  یکی از بهترین عطر‌های مردانه بشمار می‌‌رود.

 

joop ! splash
با طراوت و خنک برای آقایان و مناسب روزهای تابستان.

 

Elixir
نوع جدید مردانه با رایحه خنک. 

 

Azzaro Chrome
مخصوص آقایان با رایحه‌ای خنک.

 

GiorGio Armani
با بویی لطیف، خنک و مدرن.