پارس ناز پورتال

عضو جدید خانواده سلطنتی سوئد و غسل تعمید

عضو جدید خانواده سلطنتی سوئد و غسل تعمید

عضو جدید خانواده سلطنتی سوئد و غسل تعمید 

شاهزاده کوچک سوئد که نوزاد است در مراسمی رسمی غسل تعمید داده شد و مراسم مذهبی مسیحی به جا آورده شد. خانواده سلطنتی سوئد، سیاستمداران و دیگر مهمانان مهم، روز جمعه صبح در اتومبیل های خود برای برگزاری مراسم غسل تعمید شاهزاده الکساندر در کلیسای کاخ دروتنینگهولم رسیدند.

 

پرنس الکساندر کوچک که همراه مادرش سوفیا و پدرش کارل فیلیپ به کلیسا رسید، لباس غسل تعمیدی بر تن داشت که پیش از وی شاهزاده گوستاو ادولف در سال 1906 آن را پوشیده بود.
عضو جدید خانواده سلطنتی سوئد و غسل تعمیدشاهزاده کارل فیلیپ و همسرش سوفیا و نوزاد جدیدشان شاهزاده الکساندر

 

پرنسس سوفیا 31 ساله با لباس زیبای گیپور سفید رنگ و تل سر مرواریدی همراه شوهر 37 ساله اش پرنس کارل فیلیپ ناظر مراسم غسل تعمید اولین فرزندشان توسط اسقف اعظم انتج جکلن بودند.
عضو جدید خانواده سلطنتی سوئد و غسل تعمیدشاهزاده الکساندر و پدر و مادرش در حین مراسم غسل تعمید

 

الکساندر کوچک که در ماه آوریل امسال به دنیا آمده است، در ردیف پنجم رسیدن به تاج و تخت سوئد قرار دارد. او پیراهن کتان و توری پوشیده بود که نسل ها توسط کودکان سلطنتی پیش از او پوشیده شده بود. اخیرا دختر عمه های او شاهزاده خانم ها استله و لئونور و شاهزاده ها نیکولاس و اسکار این لباس را برای غسل تعمید به تن کرده بودند.

 

پدر او کارل فیلیپ و عمه هایش شاهزاده خانم تاج دار ویکتوریا و شاهزاده خانم مدلین نیز همین لباس را برای مراسم غسل تعمیدشان در کودکی پوشیده بودند.
عضو جدید خانواده سلطنتی سوئد و غسل تعمیدسوفیا و اولین فرزندش الکساندر و پادشاه سوئد کارل گوستاف شانزدهم

 

خواهر بزرگ کارل فیلیپ و ملکه آینده کشور سوئد یعنی ویکتوریا که لباس کتان و تور صورتی رنگی از برند الی ساب به قیمت هنگفت 3،736 پوند به تن داشت و لینا فرجد خواهر سوفیا و همین طور دوست دوران کودکی سوفیا به نام وندی لارسون، به عنوان مادرخوانده های نوزاد انتخاب شدند

 

و دوست صمیمی و ساقدوش کارل فیلیپ به نام جن-اکه هانسون و پسر عمه اش ویکتور مگنوسان، پدرخوانده های نوزاد شناخته شدند.

عضو جدید خانواده سلطنتی سوئد و غسل تعمیدسوفیا و پسرش الکساندر در کنار خواهر شوهرش ویکتوریا و پسر کوچکش

عضو جدید خانواده سلطنتی سوئد و غسل تعمیدشاهزاده الکساندر ، نوه پادشاه سوئد

عضو جدید خانواده سلطنتی سوئد و غسل تعمیدشاهزاده خانم تاج دار سوئد که بعد از پدرش صاحب تاج و تخت سوئد خواهد شد، در کنار شوهرش شاهزاده دنیل و فرزندانشان شاهزاده خانم استله و شاهزاده اسکار

عضو جدید خانواده سلطنتی سوئد و غسل تعمیدپادشاه سوئد کارل گوستاف شانزدهم و همسرش ملکه سیلویا در مراسم غسل تعمید نوه شان