پارس ناز پورتال

عضلانی کردن شکم شش تکه و نکات مهم

عضلانی کردن شکم شش تکه و نکات مهم

عضلانی کردن شکم شش تکه و نکات مهم 

همه ی ي مردان در باشگاه ها بـه دنبال راهی برای شش تکه کردن شکم خود هستند و این برای انها یک آپشن مهم ورزشی و جذابیت بـه شمار می رود. شکم شش تکه امروزه تبدیل بـه آروزیی برای همه ی ي جوانان شده است آن ها تمایل دارند اندامی متناسب و شکمی عضلانی داشته باشند و استایل بدنشان زیبا باشد

عضلانی کردن شکم شش تکه و نکات مهم

و بـه رشد عضلات شکم کمک زیادی میکنند بـه این منظور ورزش هـای سخت و تمرینات ورزشی منظم را انجام می‌دهند ناگفته نماند مصرف برخی مواد غذایی نیز در این زمینه نقش موثری ایفا خواهد کرد خوش فرم شدن شکم بـه راحتی میسر نخواهد شد .

 

‌یکی از دغدغه‌هایی که این روزها جوانان را درگیر خود کرده است، تب داغ سیکس‌پک یا همان شش تکه کردن عضلات شکم است. چگونه می‌توان بـه این بافت عضلانی در شکم دست یافت؟بـه گزارش پارس ناز در ارتباط با سیکس‌پک کردن عضلات شکم نکات بسیار بااهمیتی وجود دارد که عدم توجه بـه آن ها بدن را با مشکل مواجه می‎کند

 

و برای سلامتی مضر است. بـه هر حال برای داشتن شکمی شش تکه نیاز بـه تمرینات دقیق و اصولی است تا رویای سیکس‌پک بـه تحقق برسد. وحید ولی‌پور در گفتگو با ایسنا در این باره گفت: امروزه سیستمی که در مجامع ورزشی روی بورس است، داشتن شکمی شش تکه بوده که رسیدن بـه این هدف بـه عنوان رویای بسیاری از جوانان نیازمند انجام حرکات مرکز بدن است.

 

وی اظهار کرد: سیستم حرکات مرکز بدن علاوه براینکه بر روی تناسب اندام و استایل ورزشی تاثیر مثبت دارد بـه شش تکه کردن عضلات شکم نیز کمک می‌کند.این عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان اضافه کرد: سیستم حرکات مرکز بدن شامل جامع‌ترین حرکات برای تقویت یکپارچگی بدن و رسیدن بـه استایل مناسب است.

 

وی با تأکید بر تاثیر رژیم غذایی برای داشتن شکمی سیکس پک و صاف یادآور شد: خوردن مواد غذایی که باعث کاهش چربی در شکم و رشد عضلات می‌شود، در این مورد بسیار موثر و کارساز است.این دکترای فیزیولوژی ورزشی خاطرنشان کرد: افرادی که بـه دنبال خوش‌فرم کردن شکم خود هستند باید بـه تمرینات تقویت عضلات شکم بپردازند و هر حرکتی را بـه شیوه اصولی انجام دهند.

 

ولی‌پور ادامه داد: تمرین منظم، نوشیدن آب زیاد، کاهش چربی‌هـای دور شکم با ورزش و مصرف کربوهیدارت کم بـه داشتن شکمی زیبا و شش تکه کمک می‌کند.