پارس ناز پورتال

عدالت در رابطه جنسی زوجین اشتباه است

مجموعه : حذف شده است
عدالت در رابطه جنسی زوجین اشتباه است

عدالت در رابطه جنسی زوجین اشتباه است 

در رابطه جنسی زوجین این که هردو طرف لذت ببرند کاملا صحیح است اما لذت هردو طرف به یک اندازه اشتباه است. سعی در برقراری عدالت مطلق در زمینه رابطه جنسی، یعنی این که ماهر دو بایستی همیشه به یک اندازه لذت ببریم ” ایده مطلوبی نیست “. ولی واضح است که هر دو طرف بایستی از رابطه جنسی نصیبی ببرند.

 

رابطه جنسی و ارضاء نشدن 

شما را با عوارضی که از عدم ارضاء جنسی زن ها و خانم ها را از نظر روانی تهدید می کند، آشنا می کنیم. هدف ما این است که با آشنایی از مسائل جنسی، آگاه تر شوید تا بتوانید در زندگی زناشویی، خوش بخت تر باشید و از زندگی با یکدیگر لذت ببرید.طبق جدیدترین آمار، چهل درصد طلاق ها به علت عدم رضایت جنسی صورت می گیرد.

 

اکثر زنان و مردان متاهل از روابط جنسی خود لذت کافی را نمی برند. این مسئله در مورد زنان به شدت صادق است، بنابراین بهره گیری دو طرفه لازم است.آمیزش جنسی فقط جماع و داخل و خارج کردن نیست. لذت جنسی لمس و ارضاء جسمی در مقوله تمایلات جنسی می گنجد، ولی احساسات،

 

رویاها و خیال پردازی نیز در همین مقوله هستند. برای بسیاری از افراد امتزاج جنسی با یک فرد، دارای ابعاد روحی نیز می باشد.وقتی شما با همسرتان آمیزش جنسی دارید با او در یکی از بزرگترین لذائذی که وجود دارد، شریک می شوید. البته یکی از شروط این امر آن است که هر دو طرف در زمان و چگونگی آمیزش جنسی شرکت داشته و حق انتخاب داشته باشند.

 

آمیزش جنسی هماهنگی میان انسانهاست و به همین دلیل می تواند هیجان انگیز و در عین حال دشوار نیز باشد. عملی که برای یک نفر خوشایند و ارضاکننده است، ممکن است برای دیگری اینطور نباشد.لذت بردن را نمی توان سنجید و شرط و شروط و الزامات می تواند روی میل جنسی تاثیر مخربی داشته باشد.

 

سعی در برقراری عدالت مطلق در زمینه امور جنسی، یعنی این که ماهر دو بایستی همیشه به یک اندازه لذت ببریم ” ایده مطلوبی نیست “. ولی واضح است که هر دو طرف بایستی از آمیزش جنسی نصیبی ببرند. اگر همیشه فقط یک طرف ارضا شود یک جای قضیه لنگ است.

 

علت این امر ممکن است آن باشد که رابطه آن دو بطور کلی خوب نیست، یا حال یکی از طرفین خوب نیست. ولی ممکن است علت آن خیلی ساده باشد و به تکنیک غلط بستگی داشته باشد.در بسیاری موارد راه حل ساده ای برای این مشکل وجود دارد و آن ارتباط با یکدیگر است. لزومی ندارد که این ارتباط کلامی باشد.

 

ولی شما بایستی به طریقی به طرف مقابل خود نشان دهید که چه کاری بنظر شما لذتبخش است و چگونه مایل هستید لمس و نوازش شوید. بسیاری از زنان واهمه دارند که تقاضاهای بسیاری داشته باشند و سخت ارضا بنظر برسند. ولی اگر فرد سکوت کند و قانع باشد با خود و طرف مقابلش دوستی خاله خرسه کرده است.

 

اگر مایل هستید به شیوه بخصوصی عشقبازی کنید، یا بنوع بخصوصی از انگیزه جنسی نیاز دارید تا ارگاسم شوید بایستی خودتان آن را بیان کنید یا نشان دهید. این احتمال وجود دارد که طرف مقابل شما نیز تمایلات خود را برای شما بازگو کند.

 

یک تاثیر مثبت وجود ارتباط در آمیزش جنسی آنست که راحت تر می توان در مورد وسائل جلوگیری از بارداری و حفاظت در مقابل بیماریهای مسری گفتگو کرد. سکوت به آسانی منجر به سوءتفاهم می شود و زن و مرد بی آن که در مورد مسائل حفاظتی با یکدیگر صحبت کنند با هم همخوابگی خواهند کرد.

 

مرد ممکن است فرض را بر این گذاشته باشد که زن قرص ضدبارداری مصرف می کند و او خبر ندارد و زن شاید از مرد نخواهد که از کاندوم استفاده کند.با کمی ارتباط صریح می توان از خطرات غیرضروری پیشگیری کرد و از نگرانیهای بعدی در امان ماند. فرضیات بسیاری در مورد زنان و مردان در مورد تمایلات جنسی آنان وجود دارد.

 

در درجه نخست با تکیه بر بیولوژی و طبیعت تصریح شده که تمایلات جنسی زنان و مردان با هم فرق می کنند. پیش داوریها و ساده انگاریها اغلب ریشه در ترس و تمایل به کنترل دارند.بشر می خواهد تمایلات جنسی را کنترل کند، چون این تمایلات پرقدرت بوده و دارای نیروی متحول کننده ای هستند

 

و چون مردان طی یک دوران طولانی در جامعه تسلط داشته اند، تمایلات جنسی زنان تحت کنترل شدید بوده و برای این کار پیش داوری هایی بوجود آمده است. امروزه افراد هر چه بیشتر فرضیات قدیمی و کهنه را در مورد جنسیت و تمایلات جنسی زیر سوال می برند و این مثبت است.