پارس ناز پورتال

عاقبت پسری که مادر و خواهرش را کشته بود

عاقبت پسری که مادر و خواهرش را کشته بود

عاقبت پسری که مادر و خواهرش را کشته بود 

پسری که مادر و خواهرش را به قتل رسانده بود بابت قتل خواهر رضایت گرفته است اما قتل مادرش هنوز پا برجا است و باید اعدام گردد. حمید ۲۰ ساله که سرباز بود ۲۲ تیرماه ۸۳ مادر ۴۷ ساله اش به نام زهرا و خواهر ۱۴ساله اش به نام مریم را در خانه شان در پاکدشت کشت. وی که جنازه ها را در حمام خانه به آتش کشیده و موجب انفجار شده بود از سوی همسایه ها دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

 

وی در بازجویی ها گفت: از پادگان به خانه برگشته بودم که مادر و خواهرم بار دیگر با هم درگیر شدند و مادرم شروع به کتک زدن خواهرم کرد. از این وضعیت خسته شده بودم به همین خاطر خواهرم را به داخل اتاق خواب هل دادم و سراغ مادرم رفتم. من در اوج خشم جوراب زنانه ای را دور گردن مادرم پیچیدم تا خفه شد.

 

سپس جنازه را به داخل حمام که در حیاط بود کشاندم . همان موقع خواهرم از پشت شیشه شاهد ماجرا بود و فریاد می کشید که سراغ او رفتم و او را هم با پیچیدن جوراب دور گردنش خفه کردم. من جنازه ها را در حمام گذاشتم و روی آن بنزین ریختم اما وقتی کبریت را کشیدم انفجار رخ داد و شیشه های حمام شکست و همسایه ها برای کمک وارد خانه مان شدند.

 

حمید پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به دوبار قصاص محکوم شد.این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده بود که اجرای حکم به خاطر عدم پیگیری های اولیای دم ۱۲سال بلاتکلیف ماند. تا اینکه ۲۰ روز قبل خواهر و پدر حمید اعلام رضایت کردند. به این ترتیب این پسر دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

 

در این جلسه حمید گفت: من چیزی ازماجرا به خاطر ندارم و نمی دانم چرا مادر و خواهرم را کشتم.در مدت ۱۲سالی که در زندانم هیچ کس به ملاقاتم نیامده و خبری از اولیای دم مادرم که دایی و خاله هایم هستند ندارم.من در این سالها بارها به دادگاه نامه نوشته ام و تقاضا کرده ام تا حکم اعدامم هر چه زودتر اجرا شود.
بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.