پارس ناز پورتال

عاقبت جراحی زیبایی روی پسر مدل +عکس

عاقبت جراحی زیبایی روی پسر مدل +عکس

عاقبت جراحی زیبایی روی پسر مدل +عکس

پسری که در تصاویر می بینید عمل جراحی زیبایی انجام داده است و برای همیشه باید از مدلینگ خداحافظی کند چون صورتش دیگر زیبایی ندارد. یک نوجوان فلیپینی که زمانی 500 پزو (10.47 دلار) برای انجام عمل جراحی زیبایی روی بینی و چانه اش پرداخت کرده بود، از تصمیم خود بسیار پشیمان شده ، چرا که منجر به بدشکلی صورتش شده است.

 

الووی الویسو از 16 سالگی از چهره خوبش منبع درآمدی داشت، چرا که در چندین شغل مدلینگ شرکت می کرد. حدود سه سال پیش، برای آنکه شانس استخدام خود را در شرکت های بزرگتر مدلینگ بیشتر کند تصمیم به بهتر کردن خصوصیات صورتش گرفت.
عاقبت جراحی زیبایی روی پسر مدل +عکسروند تغییر شکل جراحی زیبایی پسر نوجوان فیلیپینی از سال 2012 تا 2016

 

علاوه براین وی تصمیم داشت پس اندازی نیز برای خود داشته باشد، بنابراین به جای رفتن به یک کلینیک معتبر برای جراحی پلاستیک، با پرستار تغییر جنسیت داده ای که ادعا می کرد قادر به انجام جراحی پلاستیک است، تماس گرفت و او قبول کرد که با گرفتن تنها 500 پزو فیلیپینی، روی صورت او کار کند و ظاهرا این پیشنهاد آنقدر وسوسه انگیز بود که او قادر به رد آن نبود.

 

این مرد جوان می گوید این پرستار مایعی را به بینی و چانه اش تزریق کرد که ادعا داشت کلاژن است و در واقع توانست چهره او را تا حد رضایت مندی زیباتر کند.
عاقبت جراحی زیبایی روی پسر مدل +عکسپس از تزریق مایع به چانه و بینی ، خصوصیات صورت او خوب تر به نظر می آمد

 

الووی و همچنین رئیس شرکت های مدلینگ نیز از نتیجه بسیار راضی و شاد بودند و به محض انجام این تغییرات روی چهره، او پیشنهادات بسیار بیشتری نسبت به قبل دریافت کرد.همه چیز تا حدود دو سال پس از جراحی خوب بود، تا اینکه متوجه شد ، به گزارش پارس ناز بینی و چانه اش بد شکل شده است. به زودی تمام پیشنهادات مدلینگ قطع شد و بینی وی شروع به تورم کرد.
عاقبت جراحی زیبایی روی پسر مدل +عکسچهره قبل و بعد مدل فیلیپینی پس از تزریق مایع متشکل از وکس و ژل نفت خام

 

وقتی سرانجام برای چکاپ بینی و چانه اش به بیمارستان مراجعه کرد، متوجه شد که مایع تزریقی به صورتش ترکیبی از وکس و ژله نفت خام بوده است. این مواد به مرور خرد و سخت شده و در نهایت منجر به تغییر شکل صورتش شده است. برای خارج کردن این مواد ، تحت عمل جراحی فوری قرار گرفت که منجر به بدتر شدن وضعیت صورتش شد.
عاقبت جراحی زیبایی روی پسر مدل +عکسپس از گذشت دو سال چهره این پسر جوان بد فرم شد

 

نیک صالحی