پارس ناز پورتال

طلاق آنجلینا جولی از برد پیت به سبک طنز

مجموعه : مطالب طنز
طلاق آنجلینا جولی از برد پیت به سبک طنز

طلاق آنجلینا جولی از برد پیت به سبک طنز 

آنجلینا جولی درخواست طلاق از برد پیت را به دادگاه داده است و این زوج مشهور هالیوودی از هم جدا خواهند شد. آنجلینا جولی تو مصاحبه اش گفته بخاطر یه سری مشکلات لاینحل می خواد جدا بشه، خوب خواهر من! شما از هر مادربزرگی بپرسی اگه بین آشنایی تا عروسی هشت،

 

نه سال طول بکشه چی میشه بلافاصله می گه داماد سرد میشه، خوب همین میشه مشکل لاینحل، همین میشه که ملت میگن برد رفته دنبال یه زن دیگه، تو هشت سال میشه یه مملکت رو با خاک یکسان کرد اون وقت می خوای این زندگی دوام داشته باشه! بعد شما عروسی کردی

 

و تاریخ عروسیت رو به بابات اطلاع ندادی و وقتی از جان ویت پرسیدن عروسی چطور بود گفته ظاهرا با شکوه بوده! خوب تو همین تهران ما که عروس دوماد رو پدر عروس دست به دست میکنه سه تا یکی طلاق داریم اونوقت شما انتظار داری با هم پیوند ابدی داشته باشین.

 

البته اگر از خود من بپرسن علت اصلی طلاق این دو نفر چیه من می گم نبود یک مشاور مناسب. خدا رحمت کنه آقای سلحشور رو که وقتی به همین زوج تلنگر زد که فساد در سینمای غرب بی داد میکنه این دونفر بلافاصله رخت و لباسشون رو پوشیدن و عروسی گرفتن اما وقتی رفت دیگه این زندگی، زندگی سابق نشد.

 

حالا ما که از خدامونه زمان دادگاه این دو نفر بخوره به هفته ازدواج تو خارج و هیچ محضری طلاقشون رو ثبت نکنه ولی اگه بنا بر طلاق شد از خانم آنجلینا جولی خواهش می کنیم که بجای دریافت مهریه برد پیت رو مجبور کنه تو یکی از فیلمهای ده نمکی بازی کنه که حداقل دینش رو به اون مرحوم ادا کرده باشه.