پارس ناز پورتال

طالع عشق شما در این هفته

طالع عشق شما در این هفته

طالع عشق شما در این هفته 

طالع ها انواع مختلفی دارند که یکی از محبوب ترین آن ها طالع عشق است. بخوانید و ببینید که در این هفته چه چیزی در انتظار شما است. در زندگی عاشقانه و رمانتیک شما چه می گذرد؟ می توانید جواب این سوال را در حرکات سیارات پیدا کنید. هر آنچه در ستارگان برای روابط عاشقانه تان می گذرد را در طالع بینی هفتگی عشق بخوانید.

طالع عشق شما در این هفتهفروردین
اقدامی مالی که این هفته شما و محبوبتان کرده اید پیشرفتی در موقعیت کنونی شما ایجاد خواهد کرد. شاید در ظاهر به این معنی باشد که شما دارید از اموال همسرتان سود می برید اما در واقع کنترل امور مالی را به دست گرفته اید. به عنوان مثال به او پیشنهاد سرمایه گذاری در یک حرفه ای جدید می دهید. از روز جمعه به بعد شما و همسرتان تصمیم های مفید زیادی را با کمک همدیگر می گیرید.

طالع عشق شما در این هفته

اردیبهشت
در روابط بین شما و همسرتان یا معشوقتان مسائل فلسفی زیادی به اشتراک گذاشته خواهد شد. هر دوی شما ممکن است روی یک مسئله مذهبی یا متافیزیکی مطالعاتی داشته باشید و این به عمیق شدن روابط بین شما در سطوح معنوی کمک زیادی می کند. به طوری که در می یابید هر کدام از شما تا چه اندازه می توانید مسئولیت هایی را به عهده بگیرید. به عبارتی تسلیم عشق واقعی می شوید.

طالع عشق شما در این هفته

خرداد
ذهن شما این هفته فقط پیرامون یک مسئله می چرخد: عشق. در روز جمعه سیاره عطارد به طور کامل وارد بخش عشق جدول شما می شود و تا اوخر هفته آینده همانجا باقی می ماند. باحضور سیاره مشتری به طور همزمان شما مسائل عاشقانه و قرارهای عاشقانه زیادی را تجربه خواهید کرد.

 

از همه مهم تر ارتباط ذهنی واقعی بین شما و معشوقتان است. اگر مجرد هستید این هفته بهترین زمان برای صحبت و گفتگو با شخصی است که دوستش دارید.

طالع عشق شما در این هفته

تیر
این هفته پاداش عشقی که به پای همسرتان یا معشوقتان ریخته اید خواهید دید. گذشته و پستی و بلندی هایی که در گذشته تجربه کرده اید برایتان مهم نیست. رابطه شما شکست ناپذیر است. تعهدی که به خانواده دارید رابطه شما را محکم تر خواهد کرد و این روزها بیشتر سعی می کنید در کنار خانواده و همسرتان باشید.

طالع عشق شما در این هفته

مرداد
اگر در این دنیا تنها یک نفر باشد که به مسائل رابطه ای فکر می کند آن فرد فقط شما هستید. این هفته عطارد در بخش پیغام های عاشقانه شما قرار دارد. حضور مشتری نیز در این بخش ذهن شما را به سمت مسائل روابط عاشقانه می کشاند. اکنون می توانید بهترین تصمیم که تاثیر زیادی در روابط بین شما و معشوقتان دارد بگیرید.

طالع عشق شما در این هفته

شهریور
شما و همسرتان رازی را با یکدیگر در میان خواهید گذاشت که باعث عمیق تر شدن روابطتان می شود. پیش از این در گفتن مسائل خصوصی خودتان با دیگران بسیار سختگیر بودید اما به ناگهان این رفتارتان به کلی تغییر می کند. محبوبتان با رفتارش به شما نشان می دهد که شما هم می توانید این مسائل را در میان بگذارید. پس به او اعتماد کنید و روابطتان را بهتر از پیش کنید.

طالع عشق شما در این هفته

مهر
موقعیت شما این روزها حسادت دیگران را بر می انگیزد. مشتری سیاره شانس از ماه پیش به جدول شما آمده است و شما را به سمت روابط و زندگی عاشقانه رویاهایتان هدایت می کند. اگر متاهل هستید اکنون بهترین روزها را با همسرتان می گذرانید و اگر تنها هستید هر جا که باشید عشق انتظارتان را می کشد. روز جمعه عطارد وارد نشانه شما می شود. سعی کنید در روابطتان درست تصمیم گیری کنید.

طالع عشق شما در این هفته

آبان
هنوز هم از حرکت ونوس در نشانه تان بهره می برید. بنابراین نه تنها بشاش تر از پیش می شوید بلکه بلکه جذبه و اعتماد به نفستان باعث جذب بیشتر محبوبتان می شود. محبوبتان پیش از پیش قدردان شما خواهد بود. روز چهارشنبه عمق عشق و احساسی شیرین بین شما و معشوقتان ایجاد می شود.

طالع عشق شما در این هفته

آذر
لحظات خوبی که این روزها با محبوبتان دارید به شما احساس رضایت بی نظیری می دهد. خاص بودن شما برای همسرتان باعث می شود اعتماد به نفس شما بیش از پیش بالا برود و همین تغییرات زیادی در شما ایجاد می کند. اگر مجرد هستید به یک قرار ملاقات بروید مطمئن باشید این قرار شما را ناامید نخواهد کرد.

طالع عشق شما در این هفته

دی
این هفته دوستانتان در زندگی عاشقانه شما تاثیر زیادی خواهند گذاشت. اگر می خواهید مشکلی را حل کنید پیشنهادات و راه حل های همسرتان مفید نخواهد بود. شما به درگیری ها و بحث های خودتان ادامه می دهید و هیچ چیز برایتان مهم نیست چون می دانید که دوستانتان پشتتان هستند. اگر مجرد هستید این هفته بهترین زمان برای ایجاد و حفظ رابطه ای عاشقانه خواهد بود.

طالع عشق شما در این هفته

بهمن
گفتگوهای بین شما و محبوبتان آگاهی شما را بیشتر می کند. تا زمانی که عطارد این روزها در خانه های ذهن عالی شما می چرخند و همچنان در بخش رابطه مدار برج میزان حضور دارد. بنابراین اکنون بهترین زمان برای شرکت کردن در یک کلاس آموزشی به همراه محبوبتان است. کلاسی را انتخاب کنید که هر دوی شما به آن علاقه دارید. این تصمیم به نزدیک تر شدن روابط تان کمک زیادی می کند.

طالع عشق شما در این هفته

اسفند
با فرد جدیدی ارتباط برقرار کرده اید و به نظر می رسد تفاوت های بین تان عامل اصلی جذب بین شما باشد. این هفته ممکن است بخواهید محبوبتان را به گروهی از نزدیک ترین دوستانتان معرفی کنید. بدون شک او را با آغوش باز می پذیرندو جذب دانش و معرفت او می شوند.

 

بحث و گفتگوهای بین شما و همسرتان روی مسائل مالی متمرکز است و ممکن است تصمیم بگیرید که پس اندازتان را روی چیزی که هر دو موافق هستید سرمایه گذاری کنید.