پارس ناز پورتال

طالع بینی شما در هفته اول مهر ماه

طالع بینی شما در هفته اول مهر ماه

طالع بینی شما در هفته اول مهر ماه

برای این که بفهمید در هفته اول مهرماه چه چیزهایی در انتظار شما است می توانید طالع خود را در زیر بخوانید و بدانید. 

 

فروردین

در رابطه با کار، اهداف و یا تخصص تان نیاز به یک تصمیم گیری دارید. اگر به شما فرصتی پیشنهاد شود شرایط حاظر شما را ترغیب می کند که به جزئیات آن دقت کنید. با حرکت عطارد به عقب و به جلو امکان این که شخصی خودش را از موقعیتی کنار بکشد وجود دارد.

 

بنابراین بهتر است تا هفته بعد کمی صبر کنید تا به آن موقعیت دسترسی پیدا کنید.با ملحق شدن خورشید به مشتری در برج میزان در روز پنجشنبه کمی افسون و جذابیت معجزه می کند.

 

اردیبهشت

از کوته فکری پرهیز کنید به خصوص در مسائلی که حواس شما بیش از هر چیز دیگری متمرکز به خود کرده است. امکان این که این هفته یک پیشنهاد یا یک برنامه سفر داشته باشید زیاد است. اگر تا آخر هفته که عطارد به جلو پیش روی می کند صبر کنید راهتان را بهتر پیدا خواهید کرد. به گزارش پارس ناز تا آن زمان کمی روی برنامه ها و پیشنهادات فکر کنید. با رقص ناهید در برج عقرب درگیر یک رابطه احساسی خواهید شد.

 

خرداد

در این فکر هستید که پولی برای رهن یا یک پروژه بازسازی قرض کنید. همه چیز خیلی خوب و مثبت پیش بینی می شود اما بهتر است وارد هیچ بحث و درگیری نشوید. در رابطه با انتخاب هایی که دارید کمی تحقیق کنید. اکنون بهترین زمان برای رسیدن به حقایق است. آخر هفته ای لذت بخش و پر از موفقیت خواهید داشت.

 

تیر

این هفته بحث ها شدت می گیرند اما نباید در برنامه هایتان عجله کنید. عجول بودن در کاری که می خواهید با همکاری پیش ببرید درست نیست.در واقع هر چه انعطاف پذیرتر باشید کارها بهتر پیش می رود. با به هم پیوستن خورشید و مشتری در بخش خانه و خانواده در آخر هفته بهترین فرصت برای جمع کردن اعضای خانواده دور هم می باشد. حرکت ناهید به برج عقرب فرصت هایی خلاق ایجاد خواهد کرد.

 

مرداد

برخورد دوست داشتنی سیاره مریخ و ونوس اشاره به رابطه ای مثبت با یک دوست یا محبوب دارد. باید غرق در او شوید چون او عاشق هم صحبتی با شماست و حرف های زیادی دارد که به شما بگوید. اگر در این فکر هستید که درخواست پیشرفت یا اضافه حقوق کنید تا هفته آینده صبر کنید .

 

شهریور

شاید می خواهید موقعیتی را ثابت نگه دارید یا تمام تلاشتان را می کنید که آن را تحت کنترل خودتان در بیاورید اما با پیشروی آهسته عطارد در اواسط هفته برنامه های شما با تغییرات غیرمنتظره ای روبرو خواهد شد. بنابراین برای این تغییرات خودتان را آماده کنید. کوچکترین درخواست در این زمان ممکن است تبدیل به بهترین معامله شود. با ملحق شدن خورشید به مشتری به ثروت زیادی دست خواهید یافت.

 

مهر

در آغاز هفته رابطه ای که با شکست مواجه شده بود در جهت مثبت پیش خواهد رفت. با ورود خورشید به نشانه شما در روز پنجشنبه تمام برنامه هایی که به تعویق افتاده بودند را دوباره به مرحله اجرا در خواهید آورد. سیاره شخصی شما ناهید در برج عقرب و حیطه مالی طالع شما به رقص درآمده است و شما را تشویق به خرید تجملات می کند.

 

آبان

گفتگوها و محاورات شما در این هفته بسیار عمیق می شوند بنابراین اگر می خواهید برنامه ای بریزید باید انعطاف پذیر باشید. پیشروی عطارد در اواسط هفته شما را تشویق می کند تمام برنامه های به تعویق افتاده را دوباره از سر بگیرید. خورشید وارد بخش انفرادی شما شده است

 

و این بدین معناست که شما در مرحله ای از زندگی قرار می گیرید که بیش از پیش قدر خودتان را خواهید دانست. این هفته ایده های خلاقانه زیادی به ذهنتان خطور می کند.

 

آذر

برخورد دوست داشتنی مریخ و ونوس نشان از اتفاقی خاص یا قراری خاص دارد. نکته ای در مسائل شغلی یا اهدافتان فکر شما را به خود مشغول خواهد کرد و ممکن است باعث شود فرصت هایی که در جنبه های دیگر زندگی ایجاد می شوند را از دست بدهید.به گزارش پارس ناز باید بدانید که تصمیماتی که اکنون می گیرید تا هفته آینده احتمال تغییر آن وجود دارد. در نهایت آخر هفته ای لذت بخش و دلپذیر خواهید داشت.

 

دی

عمیقا به فوایدی که انجام کاری برایتان دارد فکر می کنید. با آهسته شدن حرکت عطارد ممکن است فکر کنید تمام برنامه هایتان دستخوش تغییرات شده یا پیش نمی روند. اگر واقعا این چنین باشد حتما به نفعتان است. حرکت خورشید در برج میزان تمام تمرکز را روی بالاترین قسمت جدول شما قرار می دهد

 

و شما را تشویق به اجرای برنامه ها و اهدافی که مدت ها به آن فکر می کردید می کند. حواستان به فرصتی که در آخر این هفته پیش می آید باشد.

 

بهمن

به هم پیوستن مریخ و ونوس می تواند دلیل تصمیم گیری شما برای سفری دونفره باشد. برنامه های تان هر چه که باشد همکاری و کار گروهی باعث می شود شما از منطقه امن خودتان بیرون بیاید و از آن کار لذت ببرید.بعلاوه حرکت خورشید در برج میزان شما را تشویق به پیشروی در برنامه ها و فرصت های چالش برانگیز زندگی تان می کند. آخر هفته روی پیشنهادی عالی فکر خواهید کرد.

 

اسفند

مراقب پروژه هایی که باعث اتلاف وقت شما می شود باشید. پیوند عطارد و پلوتون نشاندهنده درگیری شما با عقیده ای است که فکرتان درگیر خود خواهد کرد. اواسط هفته عطارد به جلو پیش می رود و به همراه آن واقعه ای باعث می شود که فکرتان را نسبت به موضوعی کاملا تغییر دهید. انعطاف پذیر باشید. و در آخر تمرکز روی بخش مالی نشان شماست بنابراین ممکن است در آخر هفته مقدار کمی پول بدست بیاورید.